אפליקציות הורות באייפון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אפליקציות הורות באייפון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 31.10.2011

בעולם של היום, לכל דבר קטן יש אפליקציה שעושה לנו את החיים טיפה טיפה יותר קלים. עכשיו גם הגיע הזמן לעזור לנו עם הילדים. בחנות האפליקציות של האייפון שלכם תוכלו למצוא מגוון אפליקציות שיוכלו לשרת אתכם ולעזור לכם עם תינוקכם, במהלך הלידה ולאחריה. אולי בקרוב האייפון גם יגדל לנו את הילדים...



אפליקציות הורות באייפון

בעולם של היום, לכל דבר קטן יש אפליקציה שעושה לנו את החיים טיפה טיפה יותר קלים. אפליקצית כושר, קניות, תזונה וכו'. עכשיו גם הגיע הזמן לעזור לנו עם הילדים. בחנות האפליקציות של האייפון שלכם תוכלו למצוא מגוון אפליקציות שיוכלו לשרת אתכם ולעזור לכם עם תינוקכם, במהלך הלידה ולאחריה. אולי בקרוב האייפון גם יגדל לנו את הילדים...

 



 

מעקב גדילה לתינוק

אפליקציית מעקב גדילה השומרת לכם את הרגעים החשובים והמרגשים ביותר של ילדכם, באייפון שלכם.

?בעולם הטכנולוגי של היום, אפליקציית מעקב לתינוקכם, היא חלק חשוב לתיעוד ושמירת הנתונים  הזמינים לכם באופן מיידי בטלפון הנייד הנמצא אצלכם כל העת. האפליקציה מאפשרת לכם מרגע לידתו של תינוקכם, להזין באופן מהיר ופשוט את הנתונים המתרחשים בצעדיו הראשונים: שעות האכלה, סדר יום, שלבי התפתחות כולל גרף התפתחות, מעקב גדילה, תיאום תור לרופאים כולל לוח חיסונים ועוד.

 

מחיר: חינם

ניתן להוריד כאן!

 

 

בייבי באז - baby buzz

לו יכולת לדעת איך תינוקך באמת מרגיש, כמה מדהים זה היה? האם תהית למשך שעות על גבי שעות אם את עושה את הדבר נכון? בייביבאז הוא פרויקט חברתי שתוכנן באופן מקצועי בכדי לסייע לך להבין את ילדך ולהרגיש טוב יותר כהורה.

האפליקציה משלבת ידע מקצועי מתחומי הבריאות הגופנית והרגשית ומרכזת בתוכה את המרכיבים החיוניים להתפתחות השכלית, החברתית, הפיזית, והרגשית של ילדך בהודעות תמציתיות ושימושיות. המסרים הברורים והפשוטים מעבירים ידע וניסיון קליני לצד מומחיות רפואית, ומוכוונים להגברת המודעות לנושאים העולים במהלך ההריון ולקידום תובנות להבנת ילדך מגיל 0 עד 5. כהורה, תקבלי הודעות עזר אלו מדי יום.

 

מחיר: חינם.

ניתן להוריד כאן!

 

babycenter

בעזרת האפליקציה תוכלו לנהל מעקב אחר התקדמות ההיריון, התפתחות העובר, תזונה נכונה, טיפים וגם סרטונים של שלבי ההיריון השונים, לידות וכו'. בנוסף, האפלקציה מציעה  תזכורות אימייל עם כל מיני טיפים ועצות בשלבי ההתפתחות השונים.

 

מחיר: חינם

ניתן להוריד כאן!

 

 

 




babymate

אפליקציה המאפשרת מעקב אחרי כמה ילדים, בשונה מהאפליקציות האחרות וכוללת אפשרות לנהל גרפים להשוואה ביניהם מבחינה התפתחותית. תוכלו לנהל מעקב אחרי החיסונים, לנהל אלבומי תמונות משפחה, ועוד.

חשוב לומר שמאחר וזוהי אפליקציה שלא פותחה בארץ, המדדים שלה מותאמים לאלו של ארה"ב כמו: אינצ'ים, ליברות וכדומה. ניתן לפתור את הבעיה ע"י המרה פשוטה.


 


מחיר: 1.99$

ניתן להוריד כאן!

 




asleep
-תנו לישון בשקט

אפליקציה גאונית המאפשר בחירה ממבחר של צלילים,  חלקם מדמים טבע – כמו חוף ים, יער, גשם, מפל, רוח; חלקם צלילי מדיטציה; חלקם צלילי כלי נגינה ועוד.

האפליקציה מאפשרת להגדיר טיימר שבסיומו הצליל ייפסק. כמו כן, יש לכם שליטה על הווליום ועל מהירות השמעת הצליל.


 


מחיר: 0.99$

ניתן להוריד כאן!

 

 




baby monitor & alarm

 

האפליקציה הזאת מאוד דומה לקודמת, כי גם היא יכול לגרום לתינוקך להירדם. המיוחד באפליקציה זה שיש לה את  האופציה להקליט מה שאת רוצה, כולל את הקול של עצמך, ולהשמיע לתינוק במידה והוא מתעורר – על מנת להרגיעו ולהרדימו חזרה.

 

מחיר: 2.99$

ניתן להוריד כאן!






למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו