יש לכם תאומים ! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

יש לכם תאומים !

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.05.2013

קפיצה בשמיים ! שמחה גדולה עד אין קץ . עוברים לילה של אופוריה גדולה ופתאום משתחל לו הפחד. הם שניים – אני אחת. מה יהיה ?



מאת: מזל לביא

 


יש לכם תאומים !

קפיצה בשמיים ! שמחה גדולה עד אין קץ . עוברים לילה של אופוריה גדולה ופתאום משתחל לו הפחד. הם שניים – אני אחת. מה יהיה ?

אז קודם כל אפשר להירגע לנשום ובעיקר להיות בהבנה שזה מצב נתון להכניס לראש שעם כל קושי מתמודדים ולחשוב – זה קטן עליי ! תאמינו הכל בראש.

האינסטינקט הראשוני הוא לפנות למשפחה ולעשות לו"ז מדוקדק של קרובים שישהו אצלכן ויעזרו לכן בטיפול בילדים . בראייה של חברים סביבי עם ילדים עם תאומים ואמהות עם ילד אחד ראיתי מצב של בלון אני קוראת לזה . מה זה בלון ? המשפחה עוזרת ... ופתאום כל אחד חוזר לחיים שלו והבלון מתפוצץ – ואת לבד . פתאום מתמודדת לבד.

מסכימה שצריך עזרה בשבוע הראשון בבית ההחלמה מהלידה היא מסע לכל אישה והטיפול בשני תינוקות הוא קושי אך אני ממליצה לא למשוך מעבר . לתת לך ללמוד להתמודד עם מציאות החדשה הזו והמקסימה הזו (כן כן מקסימה ) עם כל הקושי לבד . את תגלי שתוך קצר זמן את כבר מתקתקת עניינים.

דבר חשוב לא פחות – העזרה הזוגית . לפני הלידה לפנות לבן /בת זוגך להעלות בעיות , להעלות בקשות , להיות באותו קו הבנה ולהבין ששני ילדים זה לא פשוט והעזרה כאן היא לא מתבקשת היא must .

עכשיו אני אגע בנושא ההנקה . הלחץ הסביבתי להיות אמא מניקה מלחיץ כל אמא . אני הבהרתי באופן חד משמעי שאני אנסה שזה לא פשוט להניק שתי תינוקות ואם זה יהיה לי קשה , מעמיס עליי את התפקוד היומיומי אז תחליף זה לא מילה גסה !. אותו דבר אני אומרת לך.

אם תוכלי לקחת על עצמך להניק שני תינוקות מעולה ואם לא תצליחי ותרגישי שזה גדול עלייך זה בסדר גמור . זה בשום אופן לא מוריד ממך כאמא . חשוב שתהיי מתפקדת ולא טרוטה ולא עמוסה.

ילדתי את הבנות שלי הייתי אמא חדשה , לא החלפתי חיתול בחיי , לא ידעתי מה לעשות איתן זה הזמן שלך להכיר את התינוקות שלך , שמי לב ליצור זמנים שלך אחד על אחד עם כל אחד בנפרד וזמנים שלכם יחד כולכם .

תשמרי על הזהות של כל אחד מהם , אני יודעת שמאוד מפתה לראות אותם באותו בגד יפים אבל מחקרים מראים שיש להלביש אותם בשני כאילו כל אחד בפני עצמו עם אישיות בפני עצמה ואני הלכתי עם זה גם בתחום הצעצועים – אין סיבה שיהיה אצלכם בבית אותו צעצוע פעמיים בול אותו דבר . הבית שלכם הוא לא טויס אר אס . אותו צעצוע יכול להגיע בצבעי שונים , צורות שונות זה מפתח את יכולת שיתוף , יחסים .

 

מוצרים מקלים . בשוק היום יש המון מוצרים והלחץ של " מה יהיה " מביא אתנו לקניות מיותרות . אני קניתי את הדבר שהציל אותי – נדנדה . הדבר הזה היה הצלת חיים מבחינתי.

כשהיה צריך להחליף לאחת אז השניה המתינה בנדנדה .

בערך לקראת גיל שנה מגיע שלב חרדת הנטישה אני קוראת לזה שאם יצאת מהחדר לשניה אז כאילו מבחינתה עזבתי לעולמים אז כשקילחתי אחת השנייה המתינה בנדנדה הסחת דעת מושלמת . היום יש סינר הנקה מתחבר לבקבוק שיכול להקל וללמד את התינוקות לאכול לבד . מאוד מומלץ !

ממליצה לתת להם זמן לבד , ביניהם . לשים אותם בלול , או מתחם בסלון סגור . מפתח את הקשר ביניהם את התקשורת . וממליצה להציץ מהצד ולהתרגש כי יהיה ממה.

מה קורה כשהם חולים ? זאת תקופה קשה תכיני את עצמך נפשית והיא תעבור . אל תתביישי לבקש עזרה .

ועכשיו אני פונה אלייך – אל תשכחי את עצמך . תקבעי לעצמך זמן לבד . בלי הילדים . בלי הבעל . בין אם זה עם חברה או חוג או לימודים משהו לעצמך ואפילו לשבת בבית קפה לבד עם ספר או עיתון ופשוט לקחת "פוס". זו גם הזדמנות טובה לבן/בת הזוג להיות נטו אחד על אחד עם התינוקות .

ואם נגענו בבן /בת הזוג  הטיפול בתאומים הוא מכלה את הזמן , הוא עבודה 24/7 והזמן שעוד נותר הפיתוי הוא לישון או זמן לבד ולפעמים מאוד קל "ליפול " למצב של איבוד זוגיות . חשוב לתחזק ולזכור שגם זה שם וזה חשוב לא פחות . אני יודעת שתאומים זה מעמסה כלכלית תנסו למצוא אפשריות של יחד כשהתשומת לב היא למעשה החשובה . אם זה ללכת לים לאכול גלידה , לאכול ארוחת בוקר יחד בבית קפה ( 50 ₪ ) לשתות קפה ועוגה יחד .

אני מאמינה גדולה שאם נתנו לי " משימה " סימן שאני יכולה , ואני מאמינה בכן בנות שתמצאו את הדרך שלכן לצלוח את ההמשימה הענקית הזו כי בראייה של 4 שנים עם כל הקושי הזה יש שכר כ"כ ענקי . אני מסתכלת על הבנות שלי ששבוע הבא בנות 4 הקשר המיוחד שיש לשתיהן . תהיו מאושרות והמון הצלחה ואשמח לדבר ולעודד .




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו