טרנדים באופנת הריוניות –קיץ 2010 - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טרנדים באופנת הריוניות –קיץ 2010

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 20.05.2010

חם בהריון בקיץ? ההריוניות של הקיץ חוות על בשרן את המאבק מול אגלי הזיעה המצטברים, הלחות הבלתי נסבלת והשמש המכה במלוא עוצמתה. הבשורות הטובות בהריון במהלך הקיץ, הן שקולקציות ההיריון ששוחררה לקראת הקיץ, מודעת לגמרי לאקלים הישראלי הרותח ומפרגנת להריוניות בבגדים אווריריים וקלילים.



מאת: שירה דרורי


אבישג ארבל

טרנדים באופנת הריוניות –קיץ 2010

חם בהריון בקיץ? ההריוניות של הקיץ חוות על בשרן את המאבק מול אגלי הזיעה המצטברים, הלחות הבלתי נסבלת והשמש המכה במלוא עוצמתה. הבשורות הטובות בהריון במהלך הקיץ, מעבר לכך, שכיף להעביר את סופי השבוע בשיזוף עמוק על שפת הבריכה במלונות בתל אביב או בפינוקים בחוף הים ולרבוץ בטן-גב תוך כדי ציפייה ללידה הממשמשת, הן שקולקציות ההיריון ששוחררה לקראת הקיץ, מודעת לגמרי לאקלים הישראלי הרותח ומפרגנת להריוניות בבגדים אווריריים וקלילים, עשירים בגוונים פסטליים והדפסים עשירים, פריטים שמתרחבים עם הבטן ומעניקים לנו בכל צעידה תנועה חופשית ונעימה.

סקיני ? גם בהריון הזה

בנוסף, יש סיבה לחגוג על שיק. בשנים האחרונות הקולקציות לנשים בהריון מחוברות למיטב הטרנדים העולמיים ומותאמות באופן אישי לשינויים הפיזיולוגיים של האישה ההרה, כך שגם אם את בהריון מתקדם תוכלי ליהנות ממגוון המגמות האופנתיות המובילות: מכנסי סקיני, שמלות פרחוניות וגופיות סבא מגניבות וכו'.

לרגל השקתן של הקולקציות החמימות, תפסנו גלידה טובה וחבילה של חטיפי דגנים, קפצנו למסע שופינג והצצנו בקולקציות הנוכחיות בזירת האופנה להריוניות בקיץ ולפניכן מגוון פריטים ובשורות אופנתיות שאסור להחמיץ וכדאי בהחלט לשלב במלתחה, ולא משנה אם זה עתה צלחת את השליש הראשון או שאת כבר לקראת סיום ההיריון. נוחות היא שם המשחק אבל גם צו האופנה מככב :

נפלאות הבוהו שיק

המראה הבוהמי, הבוהו שיק, תופס באופנה ובשילוב נגיעות רומנטיות מוצא את דרכו בשלל פריטי אופנה להריוניות. את מוזמנת להתמסר למראה המשוחרר עם הדפסים בסגנון היפי, פריטים רחבים בסגנון קשירה. הקיץ הזה הבוהו-שיק מופיע בגרסא מעודנת ורכה עם נגיעות רומנטיות ועשירות במיוחד של פרנזים ורקמות.

לרענן את הלוק

כיאה לעונה החמה, הפרחים כובשים את המלתחה בשלל דפוסים ומוטיבים חוזרים – פרחים קטנים ועד ענקיים בכל הגוונים האפשריים ובעיקר כאלה המופיעים על שמלות וגופיות, שבשילוב עם פריט בצבע אחיד או אביזרים בגוון אחיד יוצרים מראה מנצח.

הקיץ לוקח אותנו גם הישר למחוזות אקזוטיים, אם בנסיעות, חופשות וטיולים ומוטיבים פראיים של חופים ונופים בולטים גם על גבי הבגדים.

הגוונים – יהיה שמח

הצבעים הגלידתיים והפסטלים חזקים באופנה לצד טורקיזים, צהובים, כתומים ואדומים. אם את אוהבים גוונים ניטראליים יחסית, לכי על צבעי קרם וחזקי אותו באביזרי אופנה בצבעים עליזים. גם הפסים חוזרים לאופנה ופריטי אופנה רבים להריונית מוצעים בגרסאות של פסים דקים או רחבים, לפי בחירתך.

אפשר להתחיל לנשום

הקיץ הזה כולו בדים נושמים, קלילים ומלטפים את הגוף ותוכלי להתהדר במגוון הפריטים העשויים ממגוון הבדים הקיציים האופנתיים כמו: פריטי אופנה עשויים מכותנה (העדיפי את גרסאת 100% כותנה), פריטי אופנה עם שוליים של תחרה, קרושה, דריל, וואלים והרבה שיפון שיוצר מראה זורם במיוחד. 

הכל הולך ומתקצר

בתקופת ההיריון הסוואה היא כבר מזמן לא שם המשחק, אלא להפך. הקיץ הזה רק הולך ומתקצר: מכנסונים מג'ינס מגובים בגומי נמתח, חצאיות מיני שמתרחבות באזור הבטן, מכנסיים בגזרת 7/8 מצוידים בחגורות בטן נוחות, מכנסי 3/4 וברמודות עם גומי סטרצ'י או טייטסים באורכים שונים, בעיקר כאלה שמגיעים עד מעל הברך.

פתוח או סגור

בפלג הגוף העליון, המחשופים נדיבים יותר מתמיד: גופיות ספגטי, גופיות סבא וחולצות עם מחשופי v עמוקים ובסגנון א-סימטרי שחתוך חיתוכים גיאומטריים מכיוונים שונים. למי שבכל זאת אוהבת לכסות, העונה ניתן למצוא גם פריטי שכבות, טוניקות או גופיה ומעליה שכבת בד נוספת, לרוב אוורירית או שקופה או בגוון אחר ועם אלמנטים מעניינים, שביחד יוצרים מראה שכבתי מיוחד.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו