סודות האיפור המקצועי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

סודות האיפור המקצועי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 16.02.2022

חלק מהכיף של איפור ומההתאפרות עצמה הוא היכולת לשחק ולהדגיש את המאפיינים ונקודות החוזק הקיימות אצלך. כך למשל אם יום אחד את רוצה להדגיש ולהגזים במראה השפתיים שלך, תוכלי להשתמש בתוחם שפתיים קטן מעל קו השפתיים אשר יסייע לתת אשליה של שפתיים במראה עסיסי. אם את רוצה לגרום לעיניים שלך להיראות סקסיות יותר, תוכלי להשתמש באיילינר מדגיש.



סודות האיפור המקצועי
ישנם סרטונים רבים בכל הרשתות החברתיות לרבות אתרי אינטרנט שונים אשר מצליחים להסביר ולהדגים איך להתאפר כדי לגרום לפנים שלך להיראות מתוחות ומורמות יותר. באמצעות טכניקות שונות אלה, תוכלי לאמץ את הטרנדים שהכי מדברים אלייך ולעשות הבדל משמעותי במראה. כדאי שתדאגי לאיפור האיכותי ביותר הקיים, בצבעים שאת אוהבת אשר מתאימים לגוון עורך. ישנם האומרים כי מייק אפ הוא המוצר החשוב מכולם, אשר יכול לתת לפנייך את אותו מראה חלק וצעיר שקרוב לוודאי את מעוניינת בו.

 

טכניקות איפור שונות

אז קיימות טכניקות איפור שונות, שכל אחת יכולה ללמוד. כיום, כבר לא כדאי רק לקרוא על טכניקות אלו, אלא את יכולה לחפש סרטוני הדרכה, מכלל סרטוני ההדרכה הקיימים ברחבי הרשת.
  • סומק – יש משמעות קריטית למיקום הסומק, לעיצוב מראה הפנים. הטכניקה מכונה כיסוי סומק, מכיוון שהרעיון הוא שבמקום להוסיף סומק לתפוחי הלחיים שלך, את נדרשת למרוח אותו על הנקודות הגבוהות של הפנים כדי ליצור אשליה של הגבהה. אל תחששי מלמרוח את הסומק על הרקות או על החלק העליון של הלחיים, מכיוון שדווקא מריחה זו תסייע לך ליצור את המראה המפוסל ללא קו מתאר.
  • משכי את הצבע כלפי מעלה – בין אם את בוחרת להשתמש בסוגים שונים של תכשירי מייק אפ ובין אם רוצה לעבוד עם משהו אחר, הטיפ הוא תמיד למרוח אותו כלפי מעלה. טכניקה זו לא רק תעזור לך "להרים" את הפנים, אלא גם תמנע ממתאר הפנים להיראות בוצי.
     
  • אל תשתמשי בקונסילר כבד - חלפו הימים של מריחת קונסילר במשולש גדול מתחת לעין גם אם את מעוניינת לנסות לגרום לפנייך להיות מתוחות יותר. במקום זאת, מרחי קונסילר על הפינה הפנימית והחיצונית של העין כלפי מעלה כדי להדגיש, או כדי לתת תחושה של הרמה. לא רק שמריחה זו נותנת תוצאות יפות יותר, אלא שהיא גם נותנת מראה טבעי יותר.
  • אל תמרחי יותר מדי מייק אפ על המצח – אלא במקום זאת תוכלי רק לעבור על קו המתאר. צביעת המצח באופן מוגזם עלול לסגור את הפנים ולצמצם את מה שהעין יכולה לראות.
  • טכניקת הליפטינג אייליינר – כדי לסייע למראה המורם והמתוח, תוכלי להשתמש בעיפרון מתעלות הדמעות לאורך קו הריסים העליון. ברגע שתגיעי לאישון העין, במקום לרדת למטה, עלי מעט למעלה, כך שתוכלי לראות את אפקט ההרמה. באופן כזה תוכלי לתת לעין מראה מוארך יותר, ואף בהיר, רחב וגדול יותר.
  • מריחת מסקרה על מרכז הריסים - רכזי את רוב המסקרה במרכז העיניים ופחות בחלקים החיצוניים. איפור זה יגרום לאפקט ה'במבי' הזה שאנחנו אוהבים לראות.
  • כשזה מגיע לגבות, בחרי בקשת רכה ועדינה יותר. תחשבי על הגבות של אודרי הפבורן, למשל. גבות רחבות יותר מאריכות את הפנים ומדגישות את מבנה העצמות והעיניים. 
  • אל תתמקדי בריסים התחתונים - האיפור בקו הריסים התחתון חייב להיות מינימלי, כדי לגרום לעיניים לנצוץ. אפשר לנסות לתחום את קו הריסים התחתון בגוון בז'. אך בכל מקרה 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו