הסרטים הטובים ביותר לצפייה בהריון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הסרטים הטובים ביותר לצפייה בהריון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.07.2022

את תצחקי. את תבכי. וזה לא בגלל הורמונים... (סוף סוף)! קבלו את רשימת הסרטים האהובים על הריון ותינוקות...>



הסרטים הטובים ביותר לצפייה בהריון
להיות בהריון זו עבודה קשה - מה שאומר שבהחלט מגיעות לך שעתיים מרגיעות על הספה. מסדרים כמה נשנושים, תופסים את הטישו ולוחצים על play. בין אם את מחפשת ללמוד, לצחוק או לבכות, אספנו כמה מסרטי ההיריון הטובים ביותר לצפייה בזמן שאת מצפה לתינוק.
 
 
 

#1 BABIES

למה אנחנו אוהבים את זה? 
מבין סרטי ההיריון התיעודיים שקיימים, הסרט הזה מדורג בין המועדפים שלנו. הוא עוקב אחר 4 תינוקות אנושיים מרחבי העולם (נמיביה, יפן, מונגוליה וארה"ב) במהלך השנה הראשונה לחייהם, ומוכיח שלא משנה המיקום או התרבות, תינוקות הם רק תינוקות. והם מקסימים באופן אוניברסלי.
 
מה יש לדעת: יצא בשנת 2010. זמן: הוא 78 דקות.
 
איפה אפשר למצוא את זה: YouTube, Amazon Video, Tubi ו-Vudu.
 

#2 JUNO

 
למה אנחנו אוהבים את זה: הסרט הזה (והתסריט שלו זוכה האוסקר) הוא סרט היריון לבני נוער. מחמם לב, סרקסטי, נותן לך את כל קשת הרגשות של התבגרות, שבטוח יישארו איתך. כאן, ג'ונו בת ה-16 (אליוט פייג') נכנסת להיריון מהחבר שלה מייקל סרה (המגושם להפליא), ומחליטה למסור את התינוק לאימוץ. האבא והאמא החורגת האכפתיים של ג'ונו: מדהימים. מדובר באחד מסרטי ההיריון השנונים ביותר שיש.
 
מה יש לדעת: יצא בשנת 2007. זמן: 96 דקות.
איפה אפשר למצוא את זה: YouTube, Hulu ו-Vudu.
 
 

#3 KNOCKED UP

 
למה אנחנו אוהבים את זה? 
״סטוץ״ של לילה אחד בין אליסון (קתרין הייגל) ובן (סת' רוגן) היה ממשיך אם הצמד לא היה מוליד בטעות תינוק באותו לילה. לזרוק את הסרט הזה לערמת ״סרטי ההיריון המטופשים״, אבל כל כך מהנים..... 
זה מחמם את הלב ומצחיק לראות את צמד ההפכים הזה (היא עיתונאית חרוצה, הוא סטונר) מתמודדים עם המשימה של להכיר אחד את השני ולהתכונן לתינוק. אם את אוהבת את ג'אד אפאטו, פול ראד ולסלי מאן כמונו, את לא תתאכזבי.
 
מה יש לדעת: יצא בשנת 2007. זמן: 129 דקות.
 
איפה אפשר למצוא את זה: Hulu, Amazon Video, YouTube ו-Vudu.
 
 
 

#4 BABY MAMA

 
למה אנחנו אוהבים את זה?
אימהות מהחיים האמיתיים (טינה פיי ואיימי פוהלר) חוברות יחד בקומדיה מצחיקה, על אישה רווקה מוכוונת קריירה, בשם קייט, ששוכרת גברת לא בוגרת ומטורפת, בשם אנג'י להחליף אותה. נוצרות בעיות: אנג'י עוברת לגור עם קייט; אנג'י משקרת על היותה בהריון, ואז (תנשפו!) אנג'י למעשה נכנסת להריון, אבל זה התינוק שלה עם בעלה לשעבר. בכנות, כל מה שאת צריכה כדי להניח את העצמי ההריוני שלך על הספה ולהסתובב עם צמד ה-girl-power הדינמי הזה. והדובדבן שבקצפת? יש כמה צחוקים סולידיים בסרט ההיריון הזה.
 
מה יש לדעת?: יצא בשנת 2008. זמן: 99 דקות.
איפה אפשר למצוא את זה: Peacock, Amazon Video, YouTube ו-Vudu.
 
 
 

#5 AWAY WE GO

 
למה אנחנו אוהבים את זה?
ורונה (מאיה רודולף) וברט (ג'ון קרסינסקי) הם הורים לעתיד במסע מזגזג ברחבי המדינה, ומנסים להבין היכן - ואיך בדיוק - לגדל את משפחתם המתהווה. דרך כל מפגש עם חברים ובני משפחה, בני הזוג לומדים על אילו מיומנויות הורות להתחזק, ממה להימנע וכיצד לעצב את כל העצות המטופשות שיש בחוץ. בסופו של דבר, זה יגרום לך לחשוב מה באמת המושג "בית" באמת אומר... (ויציע כמה צחוקים טובים על הדרך).
 
מה לדעת: יצא בשנת 2009. זמן: 98 דקות.
 
איפה אפשר למצוא את זה: Peacock, Amazon Video, YouTube ו-Vudu.
 

#6 BUSINESS OF BEING BORN

 
למה אנחנו אוהבים את זה?
זה נכון שהסרט הזה הוא אחד מאותם סרטי היריון עם אג'נדה: יש לו הטיה לטובת לידות שאינן תרופתיות. אבל לא משנה באיזה סוג לידה את מתכננת ללדת, הסרט מציע מבט מאיר עיניים ואינטימי על היריון ולידה בארה"ב. יוצרי הסרט הורשו לתעד כל פרט, מקרוב ואישי. צפו בזה כדי להתפעל מהיכולת של הגוף והרוח האנושית.
 
מה יש לדעת: יצא בשנת 2008. זמן:87 דקות.
 
איפה אפשר למצוא את זה: אמזון וידאו ויוטיוב.
 
 
 

#7 BABY BOOM

למה אנחנו אוהבים את זה?
שנות ה-80 הגישו לקט של סרטי היריון מדהימים - ואתן יודעות מה? שלושה עשורים מאוחר יותר, הקלאסיקות האלה עדיין רלוונטיות. בייבי בום מספרת את סיפורה של ג'יי.סי (דיאן קיטון), אשת קריירה רבת עוצמה שהורות מסונוורת ממנה. לא מוכנה ומבולבלת, היא מאבדת את עבודתה ואת החבר שלה, ומובילה אותה למדינה אחרת כדי להתחיל מחדש. נשמע כמו סרט מבאס? ממש לא. בעיצומם של תסכול ובדידות, ג'יי סי מבינה איך למזג את החיים הישנים שלה עם החדשים ולהראות לכולם בדיוק ממה מורכבות אימהות!
 
מה יש לדעת: יצא בשנת 1987. זמן: 103 דקות.
 
איפה אפשר למצוא את זה: HBO Max, Hulu, Amazon Video ו-Vudu.
 
 
 

#8 NEIGHBORS

 
למה אנחנו אוהבים את זה? 
הזהרו: אתן תצחקו. הרבה. אחד מסרטי ההיריון המצחיקים ברשימה הזו! הסיפור נפתח עם זוג צעיר והורים טריים מאק (סת' רוגן) וקלי (רוז בירן) שעברו בטעות לשכנות עם בית אחווה. הם מנסים לתעל את ימיהם הצעירים, נטולי הילדים, ולהיות מגניבים ולחגוג עם הצעירים שמעבר לדשא. אבל הם נכשלים. בלשון המעטה. את תצחקי תוך כדי הזדהות מוחלטת עם המאבקים שלהם.
 
מה יש לדעת: יצא בשנת 2014. זמן: 97 דקות.
 
איפה אפשר למצוא את זה: Peacock, Amazon Video, YouTube ו-Vudu.
 
 

#9 NINE MONTHS

 
למה אנחנו אוהבים את זה? גילוי נאות: זה למעשה סרט מלא ניבולי פה וסטריאוטיפים. אבל מככב בו יו גרנט (המעלף), ולפעמים זה פשוט ממתק לעיניים וקצת קללות, זה כל מה שאת באמת צריכה כדי לעבור את ההיריון. גרנט מגלם את סמואל, בחור שהוא בהחלט אנטי-ילד, שמתחרפן כשחברתו רבקה (ג'וליאן מור) מודיעה שהיא בהיריון. הדמות האהובה עלינו? האוב-גין המטומטם, בגילומו של רובין וויליאמס המנוח, הגדול. סרטי היריון נוטים להשתפר עם סצנות הצירים והלידה, והסרט הזה אינו יוצא דופן - הרגע כולל הרבה צרחות והתעלפויות, אבל הוא כל כך מומחז שהוא למעשה די משעשע.
 
מה יש לדעת: יצא בשנת 1995. זמן: 102 דקות.
 
איפה אפשר למצוא את זה: Hulu, Starz ו-Amazon Video.
 
 

#10 FIRST COMES LOVE

 
למה אנחנו אוהבים את זה? 
מחפשת סרטי היריון הנוקטים בגישה מציאותית יותר? First Comes Love הוא סרט תיעודי על היריון אוטוביוגרפי שנעשה על ידי היוצרת נינה דבנפורט. בגיל 41 היא מצאה את עצמה רווקה - אז היא עשתה זאת בעצמה ותיעדה את המסע שלה. יש הרבה כנות וקומדיה במבט הבלתי נמנע הזה על ייצור תינוקות בעולם המודרני.
 
מה יש לדעת? יצא ב-2013. זמן: 106 דקות.
 
איפה אפשר למצוא אותו: אמזון וידאו ו-Apple TV.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו