הומאופטיה, הריון ולידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הומאופטיה, הריון ולידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.03.2005

ההומאופתיה מאפשרת לאישה לחוות את צירי הלידה במצב נפשיאיתן, כשהיא במגע מלא עם עצמה. מדוע עדיפות לדעתי התרופות ההומאופתיות על התרופותהקונבנציונליות?תהליך הלידה טבעי יותר, מהיר יותר, קל יותר, ועדיין האישהערנית ומודעת למתרחש כל הזמן.

לכתבות נוספות בנושא הריון



הומאופטיה, הריון ולידה

מאת: עדיצוקר 


חוויתההעוצמתית והייחודית ביותר של האישה...הלידה.
כל אישה בהגיעה לגיל מסויםמתחילה להתחבט בנושא. אין אישה שלא מתרגשת או חוששת לפני הלידה- בה היא פוגשת אתעצמיותה הפנימית ביותר. אין מי שלא עוברת "שיחה" עם אימה לפניזה...

קיימות שיטות שונות ללדת את תינוקך- בבית או בביה"ח, במים ולעתיםעם דולפינים...
אולם לרוב, האישה המודרנית יולדת בבית חולים, שם פעמים רבותמציעים לה תרופות שאמורות לדכא את הכאבים ומטשטשות בדרך כלל אותה ואת תינוקה. מהלעשות, נכתב בתורה- "בעצב תלדי בנים..."

ישנה דרך נוספת-ההומאופתיהמאפשרת לאישה לחוות את צירי הלידה במצב נפשי איתן, כשהיא במגע מלא עם עצמה. מדועעדיפות לדעתי התרופות ההומאופתיות על התרופות הקונבנציונליות?

בימיםאלה מזרזים לידותרבות בעזרת פיטוצין- שזה הורמון סינטטי המשמש לגרימתצירי לידה. ההתכווצויות שנגרמות בצורה מלאכותית כואבות יותר מההתכווצות הטבעית שלהלידה ומקשה את ההתמודדות.

בנוסף, פעמים רבות יש לחץ מסביב ורמזים להזדרז...מכניסים את האשה לסביבה בלתי טבעית ומלחיצה. זה גורם להפרשת אדרנלין מהמוח- והואעוצר לידה. האישה זקוקה לרוגע, לשחרור- הגוף צריך להיפתח. לרוב מדכאים את כאבה שלהאשה עם תרופות שמעלימות כל תחושה, כגון אפידורל- ולמרות שלקראת הלידה מפסיקים אתהאפידורל- הסיכון לקרעים עולה.

התרופות הומאופתיות אינן מדכאות אתהתחושה לחלוטין,אלא מעדנות אותה, ומסוגלות להביא לצירים אפקטיביים והרבהפחות כואבים מפיטוצין. תהליך הלידה טבעי יותר, מהיר יותר, קל יותר, ועדיין האישהערנית ומודעת למתרחש כל הזמן.
הסיכוי ללידה ללא סיבוכים גדול יותר, ובדרך כלל לאנדרש טיפול נוסף. הסיכון ללידת מלקחיים, ניתוח קיסרי או צירים ממושכים- פוחתמאד.
כל אשה תקבל תרופה הומאופתית אחרת למצבים דומים, בניגוד לרפואההקונבנציונלית בה לאותו סימפטום יש אותה תרופה- בהומאופתיה מתייחסים לאישה בכללותה-כולל תחושותיה בהריון ובזמן הלידה.
התרופה ההומאופתית הניתנת בזמןאקוטי, כלומר במצב סוער וכואב כמו לידה, עובדת מהר מאד, בניגוד לדעההרווחת שתרופה הומאופתית היא איטית. היא מסוגלת להשפיע תוך דקה אחת!

איןלאחריהן תופעות לוואי כמו לתרופות הרגילות... מדובר בתרופות עדינות מאד ועם זאתאפקטיביות ביותר.



ישנן תרופות הומאופתיותהעוזרות להתאוששמהר יותר לאחר הלידה- גם אם לא השתמשנו בהן בזמן הלידה עצמה. יש תרופות העוזרותלבעיות הנקה, גודש ודלקות בפטמות, חוסר חלב, דיכאון לאחר לידה ועוד.

ניתן לטפל גם בתינוקות- יש ניסיון רב בטיפול בבקיעתשיניים, נדודי שינה, גזים, דלקות ועוד. להלן דוגמה למספר תרופות בשימוש בלידה אואחריה (התרופות המובאות כאן למטרת הדגמה בלבד- תמיד רצוי להיוועץ עם הומיאופת למתןרמדי מדויקת):

ארניקה- arn-עוזרת לרוב היולדות להתאושש לאחר הלידה.אני בד"כ נוהגת לתת אותה בתוספת מתכון למיץ בריאות שעשיר בסידן וויטמינים. השילובעושה פלאים לגוף.
קמומיל- cham- כשיש רגישות בלתי רגילה לכאבים וכעס גדול עלהכאב. היא צועקת, היסטרית וכועסת.

קרבו-ווג'- carb-v-כשיש מצוקהעוברית- העובר אינו נושם. נותנים את התרופה לאם והיא עוברת דרכה לתינוק. גם אםנולד, ועדיין במצוקה וכחול- טפטוף של טיפה אחת- הטיפול בא כמסייע לשאר הטיפוליםלהחייאה.

סטפיזגריה- staph-מזרזת החלמה מלידה קיסרית. בזמן ההיריוןעצמו- אני בד"כ ממליצה גם על תזונה נכונה בשילוב עם הטיפול ההומיאופתי- כדי להביאלמינימום את סכנת רעלת ההיריון ורמת הסוכר. חשוב להקפיד גם משום שאברי הניקוי שלהעובר אינם מפותחים עדיין ופסולת עלולה להישאר במי השפיר.
אני בד"כ מסבירהשצריך לראות את העובר כאנושי. הכל עובר לתינוק. אם האימא בלחץ בהריון התינוק חש אתזה. טיפלתי בעבר בתינוקת שלא הפסיקה לבכות... ללא סיבה ברורה לעין. הסתבר שמשך כלההריון האמא כעסה מאד ולא היתה לה הזדמנות לשחרר את הכעס...לכן חשוב לא להלחיץ עצמךדווקא בזמן הריון ומצד שני- לא להגזים ולשבת בחוסר מעש. בהריון לא צריך להפסיקפעילויות אלא למתן אותן.

נשים לעתים חוששות ליטול תרופותהומאופתיותשמא יפגמו בהשפעתן של התרופות הקונבנציונליות. אם אינך שקטהואת בוחרת להשתמש בתרופות קונבנציונליות בכל מקרה- התרופה ההומאופתית לא תפריעלתרופה הקונבנציונלית לעבוד. במקרה הכי גרוע, התרופה הקונבנציונלית היא זו שתפגוםביעילות התרופה ההומאופתית.

לסיכום, חווית ההיריון יכולה להיותמעצימהומעשירה או קשה. שמירה על תזונה נכונה, פעילות מתונה וטיפול נכוןמועילה ומחזקת.
והכי חשוב- הלידה היא דבר נפלא המביא בסופו אדם חדש לעולם, שיהיהלך מזל טוב!!!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו