ניתוח הצמדת אוזניים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

ניתוח הצמדת אוזניים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 01.11.2008

ניתוח להצמדת אוזניים הוא תיקוןאסתטי לכל החיים: במהלך הניתוח מסירים עודפי עור וסחוס ואחרי החלמה קצרה, כבר לאצריך להסתיר את האוזניים מתחת לשיער. מה מותר ומה אסור, באיזה גיל מותר להתחיל? מהן החידושים בתחום, ומה חשוב לדעת?



מאת: ד"ר דין עד-אל, מומחה בכירורגיה פלסטית, המנהל הרפואי של רשת מרפאות "כללית אסתטיקה" , ראש המחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות במרכז הרפואי רבין מקבוצת כללית.


ניתוח הצמדת אוזניים

האוזניים וליתר דיוק האפרכסות הן חלק בלתי נפרד מהמראה ומבנה הפנים שלנו ומהוות את המסגרת לפנים. ניתוח הצמדת אוזניים נועד לתקן אוזניים בולטות ולאאסתטיות. לבעיה זו השלכות חברתיות ופסיכולוגיות על הדימוי העצמי. במהלך הניתוח מסירים עודפי סחוס ועור באוזניים, לפי הצורך.מדוברבניתוח פשוט ומהיר שלאחריו לא צריך להסתיר את האוזניים מתחת לשיער ארוך או כובע. מבוגרים יכולים להסתפק בהרדמה מקומית עם טשטוש ואילוילדים יזדקקו להרדמה כללית. האוזן הבולטת היא מום מולד הנובע ממעצור בלתי-ברור בהתפתחות סחוסי האוזניים אצל העובר, במקרים רבים זוהי נטייה משפחתית העוברת מדור לדור.

מטרת הניתוח הינו להחזיר לאוזניים את המבנה האנטומי הנחשב לנורמלי, שיחזור גודלה האופטימאלי של קונכיית האוזן והזווית של בליטת אפרכסת האוזן. הניתוח אינו משנה את גודלה של אפרכסת האוזן, אלא מצמיד אותה לצידי הראש.


למי מתאים הניתוח
?
ניתוח להצמדת אוזניים מתאיםלילדים ומבוגרים כאחד. לילדים- החל  מגיל גן חובה. בגיל זה, רוב סחוס האוזן מפותח לחלוטין והאוזן הגיעה כמעט לגודלההמלא.

מה קורה לפני הניתוח?
הלקוח/ה או הוריו (אםמדובר בילד צעיר) נפגשים עם הרופא לפני הניתוח. הרופא יברר את מצבו הבריאותי שלהמועמד/ת לניתוח. לאחר מכן יבוצעו בדיקת סימטריות באוזניים ואבחון הסיבהלבלט.


האם נשארות צלקות
בולטות?
החתך בניתוח ממוקם בדרך כלל מאחורי האוזן ואינו נראהלעין. התיקון האסתטי הוא לכל החיים ואין צורך בניתוח נוסף.


מה קורה במהלך הניתוח?

במהלך הניתוח הנערך תחת הרדמה, נעשה חתך באחורי האוזן, עודפי סחוס האוזן מוצאים והסחוס מקופל לזווית הרצויה. הסחוס נתפר בתפרים ומעוגן גם לאחורי האוזן. החתך בעור נתפר והאוזן נחבשת בחבישה מרופדת למשך כ 10 ימים.


מה קורה אחר הניתוח
?
לאחר הניתוח חובשיםאת האוזניים, ייתכנו שטפי דם, בצקות, ומעט כאבים.  יש להימנעממאמצים בשבועיים הראשונים ושכיבה על האוזניים בימיםהראשונים. לאחר תקופה זו מורידים את החבישה.

מהם החידושים בתחום?

כיום אנו משתדלים לפגוע כמה שפחות בסחוס האוזן, דבר שמוריד את הסיכוי לסיבוכים לאחר הניתוח, אנו משתמשים יותר בתפרי עיגון לקרקפת בשביל לחזק את המבנה החדש שאנו יוצרים.

 

האם יכולים להיות סיבוכים?

סיבוכים בניתוחי אוזניים אסתטיים הם לא שכיחים וכוללים: דימום מתחת לתפרים באוזן, חזרת האוזן למצבה המקורי הבולט (זו הסיבה שמשתמשים בתפרים הנשארים לאורך זמן ובתפרי עיגון)- וזיהום.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו