מתכונים לשבועות שכיף להכין עם הקטנטנים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מתכונים לשבועות שכיף להכין עם הקטנטנים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 29.02.2020

אם רוצים שהילדים יהיו חלק משמעותי מרוח החג, כדאי מאוד לשלב אותם בהכנות. השילוב של הילדים בהכנות לשבועות תלוי כמובן בגיל הילד, ביכולת שלו וברצון. אחד מהדברים שכדאי מאוד לעשות עם הילדים כהכנה לשבועות, הוא לשלב אותם בתהליך האפייה והבישול. 



מתכונים לשבועות שכיף להכין עם הקטנטנים
כדאי מאוד לשלב את הילדים בהכנות לחג. ההכנות לחג הן חלק חשוב מהחגיגה. הילדים לרוב לא כל כך יזכרו את האירוע עצמו, אלא יותר את האווירה שהייתה מסביב. נסו לחשוב איך אתם זוכרים את ערב שישי או את החגים של ילדותכם, ותמצאו שרוב הזיכרון שלכם הוא של החוויה והאווירה הכללית, ולא של האירוע הספציפי. 
 
 

מהם המתכונים הטעימים והמהנים ביותר להכנה עם הקטנטנים ?

הורים רבים נרתעים משילוב של ילדים במטבח. כמובן שיש לעשות זאת בזהירות הראויה, אבל היתרונות של הבישול יחד עם הילדים הם רבים. הילדים ילמדו לעשות שימוש זהיר בכלי מטבח, להעריך את העבודה של ההורים באפייה ובישול, וכמובן ילמדו כישורים חשובים לחיים. מתכונים לשבועות שהם גם טעימים וגם מהנים להכנה עם הקטנטנים הם:
פיצה מוצרלה ובזיליקום:  פיצה היא מאכל אהוב על ילדים בכל רחבי העולם. ניתן לשלב את הילדים בהכנות הפיצה בקלות רבה. תוכלו להכין את בצק הפיצה מראש, ולתת לילדים לרדד אותו ולשים את רוטב העגבניות המוצרלה והבזיליקום או תוספות כרצונם. תוכלו גם לחסוך זמן ולעבוד עם טורטיות או פיתה במקום בסיס הבצק, ולזרז משמעותית את תהליך ההכנה. 
 

לזניית גבינות 

לזניית גבינות היא אחד המתכונים לשבועות האהובים ביותר.
כמובן, שלא כדאי לשלב ילדים קטנים בהכנת רוטב הבשמל או רוטב העגבניות, אך ניתן בהחלט לתת להם לערבב את תערובת הגבינות, ולאחר מכן לעזור בסידור העלים עם הרטבים השונים בתבנית.
 

מאפה קוטג'

מאפה קוטג' הוא אידיאלי להכנה עם מספר ילדים. ניתן לצקת את המאפה למספר רב של גביעי נייר, כך שכל ילד יוכל לעבוד באופן נפרד, מה שיחסוך ריבים במטבח. הילדים יוכלו להשתתף בערבוב הגבינות השונות עם הקמח והביצים, וכמובן להכניס לגביע המאפה שלהם את התוספת החביבה עליהם, בין אם יבחרו בזיתים פטריות או תירס. יתרון נוסף של המתכון הוא זמן ההכנה הקצר במיוחד. 
 

חשוב שהמתכונים שנכין עם הילדים יהיו בריאים  

אם מכינים עם הילדים את ארוחת השבועות השלמה, או פשוט אופים מאפים קטנים לאורך החג, חשוב מאוד להקפיד לבשל איתם אוכל בריא. האפייה והבישול יחד עם ההורים הם הזדמנות נהדרת ללמד את הילדים על אוכל בריא, ולהכיר להם אותו. אין כמעט ילד שיסרב לטעום מאכל שהוא הכין, ולכן יש לנצל את ההזדמנות להכיר להם מגוון של מאכלים בריאים, צבעוניים ומיוחדים, שהם לא היו מנסים בהזדמנות אחרת. נצלו את ההזדמנות של החג לעבודה המשותפת עם הילדים לחיזוק הקשר בינכם, ושבועות יהיה שמח במיוחד.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו