חוג שחיה כאמצעי למניעת השמנה אצל ילדים שמכורים למסכים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • מפגשי בוקר
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חוג שחיה כאמצעי למניעת השמנה אצל ילדים שמכורים למסכים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.12.2018

השמנה אצל ילדים היא חלק מתחלואת העולם המערבי. לסמארטפונים, טלוויזיה ומשחקי המחשב יש חלק גדול במגפה זו. הילדים לא משלבים פעילות גופנית בחיי היום יום כמו בעבר. משחקי הרחוב שאנו גדלנו עליהם פוגשים את הילדים לעיתים רחוקות מאד.



מאת: אורי סלע, מרכז עולם המים


השמנת ילדים כמו השמנה אצל מבוגרים נובעת משתי סיבות עיקריות: הראשונה תזונה לקויה והסיבה השנייה היא חוסר בפעילות גופנית ותנועה. 
 
ההתמודדות עם ילדים שמכורים לטכנולוגיה ולא זזים מהספה או כסא המחשב היא בהחלט קשה, לא כי יש קושי להתמודד עם הילדים, אלא כי הטכנולוגיה השתלטה לנו על החיים. טובי המומחים בעולם יוצרים כפתורים מדליקים שכל מה שצריך לעשות זה רק ללחוץ עליהם, הם יוצרים משחקים הגורמים לילד רק לרצות עוד ועוד, משחקים שיש להם התחלה והסיום הוא בגדר מדע בדיוני... הילדים מסוגלים לא ללכת לשירותים, לא לאכול ולא ירצו לעשות כלום כי הם באמצע המשחק. 
 
אז איך אפשר לשלב בין השניים. להניע את הילדים לפעילות ספורטיבית מחד ומצד שני להגביל את שעות המשחק? השלב הראשון בהתמודדות עם השמנת ילדים היא לגרום להם לקיים פעילות גופנית חווייתית ותחרותית שתגרום להם לרצות 'להזיע' כמו שחייה או כדורגל וכדו' 
 
 'אורי סלע' הבעלים של עולם המים ומייסד שיטת השחייה WEST אומר כי: כדאי לנסות הגישה שאומרת ללכת לקראת הילד וגם לתת גבולות. אחרי המון שיחות עם המון הורים, ניסוי משפחתי וקריאת חומר מהעולם הגעתי למסקנה כי צריך לפרגן לילדים לשחק במחשב או לצפות בטלוויזיה שעה אחרי ארוחת צהריים ובסיום הכנת שיעורי הבית ועד 20 דקות לפני שהולכים לחוג (כל חוג). ביום שישי ובשבת שעתיים כל יום.
 

טיפים לחוג ספורט, לילדים שלא אוהבים ספורט או לא ממש בא להם:

  • למצוא חבר שילך עם ילדכם יחד לחוג הספציפי
  • לצפות יחד עם הבן שלכם בשיעור של החוג ולראות כמה זה כיף
  • לשים לפני החוג אביזרים של החוג שיהיו בבית – לדוגמה שיהיה כדורסל, נעלי בלט מגניבות, קסדה מדליקה לאופניים ועוד… ובמים להביא כמה שיותר שוקעים, צפים ומשפריצים.
  • לאכול משהו טעים אבל לא עם שוקולד לפני החוג – על מנת שיבין את חשיבות חיזוק השרירים ולגרום לו לקשר את הדבר הטעים לחוג.
  • לדבר עם המדריך על הרגישות של הילד וכמה חשוב שיהיה לו קל ושהחוויה תהיה חיובית.
  • No second chance for first impression – חייבים להצליח בפעם הראשונה ולכן לא לוקחים סיכונים, מביאים את הילד למדריך שהוא מספיק רגיש על מנת שהילד יהנה, ניסיון לא טוב בפעם הראשונה יגרום לילד לא לרצות להגיע.
  • במקרה הצורך, לעשות 2-3 שיעורים פרטיים עם אותו המדריך על מנת להסתגל
  • לצלם את הילד בחוג ולהראות לכל העולם כמה שהוא היה אלוף בשיעור

בהצלחה




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו