איך לתכנן חופשת סקי משפחתית - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך לתכנן חופשת סקי משפחתית

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 03.12.2009

חופשות סקי רבות אינן מייחדות זמן איכות אמיתי של ההורים עם ילדיהם, וכך יוצא שהמועד היחיד כמעט בה המשפחה יכולה להתגבש בחוויה מהנה, הופך למסגרות מפוצלות המרחיקות את הילדים מההורים ולהיפך.

כיצד להכין את ילדך לחופשת הסקי, וכיצד למצוא חופשת סקי משפחתית אמיתית, בכתבה הבאה. 



איך לתכנן חופשת סקי משפחתית

חנוכה בפתח, וחופשות הסקי המשפחתיות משווקות בהמוניהן. אך לא כל החופשות המתקראת משפחתית מעניקה באמת תחושת משפחתיות מאחדת.

"חופשות סקי רבות אינן מייחדות זמן איכות אמיתי של ההורים עם ילדיהם, וכך יוצא שהמועד היחיד כמעט בה המשפחה יכולה להתגבש בחוויה מהנה, הופך למסגרות מפוצלות המרחיקות את הילדים מההורים ולהיפך" אומר עצמון מלצר מרשת סקימלוטור.

כיצד להכין את ילדך לחופשת הסקי, וכיצד למצוא חופשת סקי משפחתית אמיתית, בכתבה הבאה. 

 

"חופשת סקי עשויה להיות הזדמנות טובה לילדים לעשות פעילות ספורטיבית, לפגוש ילדים אחרים בגילם להתנסות בפעילות מהנה ומעצימה וגם לאפשר להורים יציאה מהנה מהשגרה. אך על מנת שהחופשה תגשים את כל מטרותיה כדאי להקפיד על מספר כללים" אומר עצמון מלצר מרשת סקימולטור למדרונות סקי ממונעים.

 

משפחתיות עם עצמאות

חופשות סקי שיש בהן פעילות נפרדת לילדים לא התחילו מהיום, אך חופשות משפחתיות המערבות פעילות סקי משפחתית לצד גלישה אישית בקבוצות גיל אינן כה נפוצות. לדברי עצמון מלצר, חופשות שכאלה הן החופשות המשפחתיות האמיתיות.

"בחופשות המותאמות לרוח המשפחה,כל אחדמבני המשפחה יכול ליהנות מקבוצה והדרכה המותאמות לצרכיו שלו. בשעות קבועות ומתואמות בראש נאספים בני המשפחה על מנת ליהנות מזמן איכות משפחתי" מסביר מלצר.

"להבדיל מחופשות רגילות בהן החוויה המשפחתית המשותפת מוגבלת לערב בלבד, כשההורים והילדים שבים כל אחד מהמסגרת שלו במדרונות הסקי, חופשות משפחתיות מעורבות מספקותחוויה משפחתית וחוויה אישית זו לצד זו" מדגיש מלצר. לדבריו, חופשותרבות שכאלה נהנות מהדרכה בעברית, הן למבוגרים והן לילדים, ורבות מהן גם מותאמות לכל רמות הגלישה.

 

כיצד לבחור חופשת סקי משפחתית

על מנת לבחור חופשה שתתאים לילדים וגם להוריהם ממליצה שלומית מלצר מסקימולטור לברר מספר תנאים מראש:

סדר יום ידוע מראש – מומלץ לברר שסדר היום המתוכנן לחופשה כולל הפסקות אוכל משותפות וזמן לבילוי משפחתי. חופשות שלא כוללות מפגשים שכאלה הן למעשה חופשות שלא מגבשות את המשפחה אלא מפצלות אותה לקבוצות גיל.

התאמת רמת הגלישה - לפני שיוצאים לחופשת סקי מומלץ לוודא שרמת הגלישה  בקבוצה היא אחידה, גם להורים וגם לילדים. "כאשר הילדים סובלים מאי התאמה לרמת הגולשים מסביבם הם חשים תסכול, שלא כל הילדים יודעים לבטא אותו" אומרת שלומית מלצר. "במקום זאת, הילדים יכולים למרוד, להחלות את עצמם, ולטרפד למעשה את כל ההנאה מהחופשה. ההנאה היא המטרה העליונה בחופשה ופערים כאלה עלולים לגרום להריסתה, אם משעמום, ואם מבדידות ופגיעה קשה בדימוי העצמי. על כן גם להורים מומלץ להירשם לקבוצות של גולשים ברמתם על מנת שלא לסבול מאותן התופעות בדיוק". אומרת שלומית מלצר.

הדרכה איכותית – הדרכת ילדים אמורה להיות תומכת, מגוננת, חינוכית ומהנה. קצב ההתקדמות של הילדים תלוי ברמת ההדרכה ובתקשורת שלהם עם המדריכים. על מנת לוודא שההדרכה איכותית מומלץ לקבל מהחברה המארגנת את החופשה שמות של לקוחות מרוצים, ולחפש ברשת האינטרנט גם חוות דעת חיוביות ושליליות על החברה.

הדרכה בעברית – "אם הקייטנה לא מהווה הזדמנות נוספת לשיפור רמת האנגלית של הילדים, מומלץ שהיא תיעשה בעברית" אומרת שלומית מלצר. "סקי הוא ספורט מורכב מספיק, שלא צריך להוסיף עליו את מורכבויות השפה הזרה". מעבר לאי הבנת ההדרכה, ממליצה שלומית מלצר לרכוש חופשות הנהנות מהדרכה בעברית, בשל הפערים התרבותיים בין הילדים הישראליים לרעיהם האירופאים. "המשמעת, הדקויות וחוש ההומור הישראליים לא תמיד מתקבלים בהבנה, ועלולים לפגום בהנאת הילדים".

אטרקציות תיירותיות בקרבת האתר - ילדים נוטים להיות חסרי מנוחה  ולהשתעמם בקלות, לכן כאשר בוחרים אתר סקי לחופשה עם הילדים, שווה לוודא שקיימות אטרקציות נוספות באתר ובסביבתו, ולהגיע אליהן כאשר מתברר כי הסקי כבר לא מהווה מקור הנאה מספיק בשביל הילדים, או הוריהם. "אתרי סקי רבים מקיימים מגוון רב של פעילויות המותאמות לילדים והוריהם כמו אולמות באולינג, קירות טיפוס, בריכות מחוממות ומקורות, פארקי מים, מרכזי ספורט, השכרת משחקים ועוד.

שירותי שמרטפות– ילדים שלא מגיעים מוכנים לחופשה, עלולים להפסיק ליהנות מהסקי מכל סיבה שהיא, וללא התראה מוקדמת. דברים יכולים להשתבש מבחינה בריאותית, חברתית ופסיכולוגית, ושווה תמיד שהמקום יוכל לספק הפעלות וליווי לילדים שלא דרך משטחי הסקי. שירותים כאלה של טיפול והשגחה על בילדים בעוד ההורים גולשים,מהווים תנאי חשוב לבחירת אתר לחופשה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו