איך נלמד את ילדינו לשמור על הסביבה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך נלמד את ילדינו לשמור על הסביבה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.08.2011

הורים לילדים? גם הילדים שלכם יכולים לתרום לאיכות הסביבה. להלן רעיונות לשמירה על איכות הסביבה המתאימים לילדים בגן הילדים ובבית הספר. מכלים לעפרונות, ועד לוח מחיק להתכונן לבחינה הבאה, ואפילו בניית רהיטים לחדר הילדים מקרטון שתמצאו ברחוב.



מאת: יעל סנדלר

 


איך נלמד את ילדינו לשמור על הסביבה

הורים לילדים? גם הילדים שלכם יכולים לתרום לאיכות הסביבה. להלן רעיונות לשמירה על איכות הסביבה המתאימים לילדים בגן הילדים ובבית הספר. מכלים לעפרונות, ועד לוח מחיק להתכונן לבחינה הבאה, ואפילו בניית רהיטים לחדר הילדים מקרטון שתמצאו ברחוב, לא תאמינו לאיזו תוצאה תוכלו להגיע.

 

ילדים יכולים לדאוג לאיכות הסביבה – בבית הספר ובגן הילדים. כמה רעיונות שיעזרו לכולכם לחסוך כסף, ולהעלות את המודעות לאיכות הסביבה גם אצל ילדיכם.

 

בקבוק רב פעמי

החליפו את בקבוקי המים המינרליים בבקבוק רב פעמי. קנו בקבוק טוב, המבטיח שהבקבוק נקי מחומרים רעילים. ההשקעה שווה את המאמץ, אתם חוסכים הרבה כסף על בקבוקי המים החד פעמיים, תורמים לאיכות הסביבה בכך שאינכם מזהמים בפלסטיק את האזור וגם תורמים לילד שלכם, שהבקבוק שלו אישי, וילדים אחרים לא מתבלבלים בין הבקבוקים.

 

קופסת אוכל רב פעמית במקום שקית

חסכו את שקיות הניילון  האין סופיות, ועברו לקופסת אוכל אחת, אותה קל לנקות. תחסכו שימוש בניילונים ופלסטיקים. חיסכון בכסף ובזיהום הסביבה.

 

שימוש בשני צידי  הנייר

התרגלו להשתמש בצד השני של נייר שהדפסתם והוא אינו בשימוש. במקום להשליך דף מודפס שאין לכם בו צורך איספו ערימה של דפים כאלה כדפי טיוטא והשתמשו בצידם השני.

שימוש בשני צידי הדף במחברת -  הרגילו את הילדים כבר בכיתה א' להשתמש בשני צידי המחברת ולא רק בצד אחד. הילדים ייהנו משימוש לזמן ארוך במחברות.

כך תחסכו דפים, כסף ותתרמו לאיכות הסביבה בחיסכון בכריתת עצים לייצור נייר.

 

שימוש בהדפסה בקונטור (הדפסת קווי מתאר)

הדפיסו לילדים במחשב דפי ציור, ואותיות גדולות שקווי המתאר מודפסים.

 

לוח מחיק

לוח מחיק הוא לוח מאוד שימושי. תוכלו לתרגל עליו: לפתור תרגילים, ללמד את הילדים את ה-א, ב, להתאמן למבחנים ולהכתבות, בלי לבזבז נייר. אני ממליצה על שני לוחות נחמדים:

לוח איקאה, מעץ מלא, שיש בו שני צדדים לוח וגיר, ולוח מחיק, וגם אפשרות לנייר ציור ענק שניתן להוסיף ללוח ולהשתמש בו ככן ציור.

לוח מחיק של חברת דיאמנט, לוח מאיר, דו צדדי, בצד אחד צבעים מיוחדים, ובצד השני לוח גירים.

מחיר הלוחות אמנם לא זול, אבל חיסכון הדפים מחזיר את ההשקעה. הלוחות גדולים מאוד, ותענוג לעבוד איתם. הם הופכים את חווית הלימוד לכייפית. ניתן גם לאפשר לילדים לצייר על הלוח ואם הציור יהיה יפה ותרצו לשמור אותו, פשוט קחו מצלמה וצלמו את הציור. תוכלו לבקש מהילד שלכם לעמוד ליד הלוח, תרוויחו פעמיים – גם תשמרו את הציור וגם את גיל הילד כאשר הוא צייר את הציור, פרט שלרוב קשה מאוד לזכור אותו.

 

עטיפות למחברות ולספרים

אם אתם רגילים לעטוף ספרים בניילונים קנויים, הגיע הזמן לשמור עטיפות של מתנות, לצורך הזה, כדי שתוכלו לעטוף איתם בעתיד את הספרים והמחברות, ממש כמו פעם, ובכך לתרום לסביבה וגם לכיס.

 

אם קניתם תיק חדש, תרמו את הישן לילד שזקוק לו

אם קניתם לילד שלכם תיק חדש, והתיק הישן עדיין במצב טוב, פנו למנהל בית הספר, או ליועצת, ובקשו לתרום את התיק של ילדכם לילד שהוריו לא יכולים לקנות לו תיק. יש לא מעט ילדים שישמחו מאוד בתיק הישן שלכם.

 

ציוד לחוגים

אם הילד שלכם משתתף בחוג ג'ודו, או הבת שלכם רוקדת בלט, והבגדים קטנים עליהם, תרמו אותם למזכירת החוג או למנהלת, הם יעבירו אותם למשפחה שידה אינה משגת להצטייד בנעלי בלט חדשות או בחליפת הג'ודו.

 

מתקן לעפרונות וצבעים

לחברת דיאמנט, יש מזוודה שלמה שיש בה הרבה רעיונות ליצירות ירוקות, תוכלו להכין בעזרת דברים שיש לכם בבית מתקן לצבעים ולטושים או לכלי כתיבה, קופסה למחקים ועוד.

 

בניית רהיטים לחדר הילדים מקרטון

רגע לפני שקונים ספרייה חדשה, כדאי לפתוח את האתר של אנג'לה עיצוב רהיטים מקרטון, תמצאו אותה בקלות בגוגל. תוכלו ללמוד ממנה חינם אין כסף, לבנות ספריות לספרים, שולחן ילדים, תיאטרון בובות ולראות את הכורסאות היפות שיש לה בבית, והכול כמובן מקרטונים שתוכלו למצוא זרוקים ברחוב. ואם לא תסתדרו עם ההוראות, לכו לקורס קצר שלה, זה בטוח יותר זול מלקנות רהיטים, והרבה יותר ידידותי לסביבה. עם קצת ניסיון תוכלו לבנות רהיטים גם לסלון ולחדרים נוספים. מה תחסכו? תחסכו כסף, הסביבה תחסוך זיהום סביבתי, והילדים שלכם יהיו גאים בכם. לא נדרש ידע קודם, ואין צורך בידע אומנותי, פשוט לכו על זה.

 

אתר  אגורה יסדר לכם חדר ילדים בלי להוציא אגורה

צריכים שולחן כתיבה? באתר אגורה תוכלו למצוא כל מה שתרצו לחדר ילדים שאנשים רוצים למסור לכם בלי להוציא אגורה – חינם. המבחר הוא עיניין של מזל, אם אין היום מה שתרצו חכו למחר, בסוף זה יגיע. אנחנו סדרנו לחדר הילדים פוסטרים מדהימים ממש לפני תחילת השנה, מנער חביב ממודיעין, שעבר לפוסטרים של גדולים, ונפרד מהפוסטרים הילדותיים. קיבלנו פוסטרים מקסימים שנקנו בניו יורק, ומוסגרו במסגרות עץ יפיפיות בארץ. לא הוצאנו שקל על הפוסטרים, מלבד הנסיעה למודיעין, ובכל זאת הבאנו  לנער הנחמד שוקולדים, כי הרגשנו שגם לו מגיע משהו קטן ומתוק לתחילת השנה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו