הדרכים המקוריות להעביר את החופש הגדול עם הילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הדרכים המקוריות להעביר את החופש הגדול עם הילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 13.08.2019

המצב הוא כזה: החופש הגדול בעיצומו, החום בחוץ לא ניתן להתעלמות, חשבון הבנק לצד ימי החופש מהווה תמהיל מתריע, סבא וסבתא ברחו ביחד עם הדודה והדוד לטיול ממושך בחו"ל ואתם נשארים עם הילדים בבית. מה עושים?



הדרכים המקוריות להעביר את החופש הגדול עם הילדים
כיצד מנצלים את התקופה הלא פשוטה, אך הכה מיוחדת ושמהווה הזדמנות חשובה? ובכן אגדנו עבורכם מספר אופציות מבטיחות, כאלו שיגרמו לכולם לחייך ולבית לאבד צורה וסדר, אך זה הרע במיעוטו – חופש גדול אינו הזמן להיצמד לכללים, אלא הזדמנות לצאת מהכלים.
 

רוכשים מוצרי יצירה

השלב הראשון הוא להכין את הבית כראוי לחופש הגדול ופה מוטב לרכוש מגוון מוצרי יצירה, משחקים שאתם חושבים שיעסיקו את הילדים, כלי משחק לגינה, בריכה מתנפחת, משחקי קופסה, בדים שניתן ליצור מהם תחפושות וכדומה. מדובר בהרבה פריטים? ייתכן, ועל כן באותה נשימה נעניק המלצה - לקנות באיביי בעברית! כך גם חוסכים, גם מאפשרים לילדים להיות שותפים במהלך הרכישה (אין הגבלה של שפה) וגם נחשפים בפעם אחת למבחר גדול ואיכותי. 
 

יום הפוך!

מכירים שבגנים עושים לילדים פעם בשנה "יום הפוך", והילדים מדברים על זה כל השנה? פשוט כי היה להם סופר מגניב, חוויתי, מיוחד ומהנה? ובכן עתה כשחופש גדול אין שום סיבה להתיישר בהתאם לנורמה, אלא ניתן לעשות יום הפוך גם בבית. למה הכוונה? בערב לא הולכים לישון, אלא מכינים את הסלון עם מזרנים על הרצפה, מורידים סרט שאהוב על כל המשפחה, מארגנים חטיפים ופיצה, לובשים פיג'מה ורגע לפני שנמרחים מול המסך יוצאים לטיול בשכונה, מלווים בפנסים. מה עושים? מחפשים צללים, חיות לילה ושאר תופעות שרק בלילה מבחינים בהן (אורות, סאונד, ריחות וכדומה). אז כן, ייתכן שאנשים שתתקלו בהם ירימו גבה, אך גם יחייכו ויעריכו את העובדה שאתם משקיעים במשפחה. למחרת בבוקר כאשר כולכם תהיו עייפים פשוט תלכו לישון, וכשתקומו תצאו לטייל ביעד קרוב ומהנה. 
 

מקימים "מחנה" במטבח

אחד הדברים שילדים יותר אוהבים לעשות זה לשנות את הסביבה המוכרת ולבנות "מחנה". מכאן שניתן להחליט שלוקחים את האוהל שזרוק בעליית הגג, פותחים אותו באמצע הסלון ומוסיפים לו מגוון פינות נוספות. כך למשל מומלץ לערום מגוון שמיכות וכריות ועמם לבנות סביב שולחן האוכל "מחנה". עוד רעיון הוא לאסוף מספר קרטונים גדולים ומהם לבנות בתים. הרעיון הוא להשקיע בעת הבנייה ולאחר מכן ליהנות לאורך זמן מהתוצר, משמע משיגים הנאה כפולה. מה עם הבלגן? חופש גדול מהווה זמן מושלם לבלגן, פשוט אל תבנו לארח אורחים באותם ימים.
 

קח תרמיל קח מקל

לא משנה היכן אתם גרים, מה שבטוח זה שסמוך לבית שלכם קיים אזור טבעי שמזמן לא ביקרתם בו, ולו כי השגרה אינה תמיד נוחה. אי לכך זה הזמן המושלם לטייל בסביבה המיידית. חם אתם אומרים? אין שום בעיה, קומו בחמש בבוקר כשעוד נעים ותצאו לטייל או בחרו במסלולי מים מרעננים. הילדים לא רק ייהנו לגלות חלקת טבע שקרובה לבית, אלא גם יתלהבו מהחוויה שכרוכה בהתעוררות מוקדמת ושמיועדת עבור טיול. במקום עצמו תכינו שוקו חם בפינג'ן ותאלתרו ארוחת בוקר מהנה.
 

צרו אלבום תמונות מהחופש הגדול

בתקופה הזו אתם עומדים לבלות הרבה עם הילדים ואף לצבור עמם אינספור חוויות. אי לכך בכל יום מצלמים לפחות תמונה אחת מיוחדת. התמונה יכולה להיות מהטיול, מצחיקה וכדומה. לאחר שאוספים תמונות במשך חודש שלם, יש לפתח אותן וליצור מהן אלבום. אם רק תחפשו מעט ברשת, תמצאו מגוון רעיונות עבור יצירת אלבומי תמונות DIY, וכאשר הילדים נותנים יד בקישוט האלבום, אתם והם מרוויחים אלבום מאוד מיוחד לצד זמן איכות מהנה. 
 

מחליפים תפקידים

החופש הגדול מהווה הזדמנות מצוינת להחליף תפקידים. מה עושים? קמים בבוקר ומבקשים מהילדים ארוחת בוקר, אומרים להם שמשעמם לכם, מציקים שייקחו אתכם לטיול, שיקריאו לכם ספר, שישטפו כלים, שישטפו את הרכב, שיעבדו בגינה ובאופן כללי מפעילים אותם בכל פעילות שאתם חושבים שהם מסוגלים לבצע, שהם ייהנו ממנה ושהיא אינה מסכנת את שלום הבית. 
 

מכינים הצגה ומזמינים את השכנים

הילדים שלכם אוהבים ללבוש תחפושות ולארגן הצגות? אם כן מצוין, סימן שהם ילדים! אז מה עושים? בוחרים ביחד עמם נושא להצגה (זה יכול להיות סיפור ילדים שהם אוהבים), מחלקים תפקידים, לומדים טקסטים, לוקחים בדים שאין בהם צורך ומארגנים תחפושות, מוציאים את האיפור ששמור לפורים ומארגנים מישהו שיצלם. בנוסף, אם רוצים מזמינים חברים, משפחה ושכנים, מכינים כיבוד קל ומעלים הצגת בכורה, ממנה תישאר לכם מזכרת משעשעת, ואף כזו שניתן לשלוח כהודעה לכל המשפחה. 
 

בצעו משימות 

הכינו רשימה של יעדים שלכם ההורים מתחשק להגיע אליהם (למשל מסעדה, סופר, גן משחקים, חברים, בני משפחה, דואר וכדומה) וכל אופציה תרשמו על פיסת נייר, אותה תקמטו ותזרקו לתוך כובע. בכל יום ילד אחר שולף בתורו פתק מהכובע ובכך מכריע לאן הולכים. במקום עצמו יש לאפשר לילדים לקבל תפקיד חשוב, למשל לעמוד עבורכם בתור, לבחור ירקות, ללמד עובדה מיוחדת אודות המקום, להכין ציור עבור הבית שבו עומדים לבקר וכדומה. באופן שכזה גם תבצעו מטלות וגם הילדים יחושו בוגרים. 
 
חופש שמח לכולם!
 
יש לכם רעיונות נוספים? אם תעצרו לרגע ותחפשו, בטוח שיתעוררו כמה טובים במיוחד! זה הזמן לנצל את החופש הגדול עבור דברים שהשגרה אינה מאפשרת – פשוט תיהנו מכך! חופש גדול ושמח לכולם.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו