כך תבחרו פעילויות חינוכיות לילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כך תבחרו פעילויות חינוכיות לילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 11.09.2016
מי שחיפש בעבר אטרקציות או פעילויות לילדים שנחשבות כפעילות מהנה לילד אך גם כזו תעניק לו ערך מוסף, יודע בוודאי שההיצע גדול ומבלבל וזה די פשוט ללכת לאיבוד בין שלל ההמלצות, הדוקטרינות החינוכיות. אז איך בכל זאת בוחרים את הפעילות הנכונה?


מאת: צוות mamy


כך תבחרו פעילויות  חינוכיות לילדים
כל הורה מחפש את הדרכים ללבו של הילד שלהם. לפעמים הדבר מתבטא בסלחנות יתר או במתן מתנות והפתעות ולפעמים הדבר נעשה על ידי בילוי של זמן איכות במחיצתו. זמן איכות הוא לא הפעולות היומיומיות והשגרתיות  שאנחנו עושים במסווה "לזמן איכות" כמו צפייה משותפת בטלוויזיה. בזמן איכות אנו מתכוונים לבילוי איכותי – יוצא דופן ולא שגרתי, גם עבור הילד וגם עבורכם.
מי שחיפש בעבר אטרקציות או פעילויות לילדים שנחשבות כפעילות מהנה לילד אך גם כזו תעניק לו ערך מוסף, יודע בוודאי שההיצע גדול ומבלבל וזה די פשוט ללכת לאיבוד בין שלל ההמלצות, הדוקטרינות החינוכיות. 
אז איך בכל זאת בוחרים את הפעילות הנכונה?
 

מהי אטרקציה חינוכית?

קודם כל חשוב לדעת להבדיל בין אטרקציות חינוכיות לאטרקציות רגילות וכלליות שיש בשוק. אטרקציות חינוכיות אלו הם אטרקציות שמשלבות פעילות מהנה לילד ובד בבד תורמות להתפתחות של הילד; בין אם על ידי חיזוק היכולות של הילד ושיפור הזיכרון, הידע, ההשכלה הכללית ובין אם על ידי שיפור היכולות הקוגניטיביות שלו.
עבור הורים רבים המילה חינוכי היא מילה שמנחה כמעט כל צעד שהם עושים עם ילדיהם, אך עבור הילדים כל מה שחינוכי הוא בהכרח משעמם ולא מגניב. וזאת היא נקודה שחשוב לזכור! גם אם אתם יודעים שמדובר בפעילות חינוכית או באטרקציה שיכולה להועיל לכם ולילדכם, נסו להימנע מלהציג אותה ככזאת לילד, שכן, הוא עלול לדחות את ההפעלה על הסף. הדרך הנכונה היא לעשות זאת על ידי הצגתה של הפעילות כאטרקציה מהנה ושוברת שגרה.
את החינוכית שמרו לעצמכם...
 

למה לטרוח עם פעילות חינוכית ?

מכיוון שכל הורה צריך זמן איכות אמיתי עם הילדים שלו, וכל הורה צריך לפתח את הילד שלו ולהקנות לו את המיומנויות השונות לצורך השתלבות בסביבה שלו ולהתמודדות עם האתגרים השונים בחייהם – הן בתחום החברתי והן בתחום הלימודי.
המקומות שמציעים פעילויות חינוכיות עונים על שני הצרכים: הם מספקים לכם ההורים זמן איכות אמיתי עם הילדים ובפן השני הם מאתגרים את הילדים הן מהפן הרגשי, החינוכי והקוגניטיבי, ועוזרים להם להרגיש יותר בטוחים לשאול שאלות ולחשוב בצורה אנליטית ויצירתית. 
 

שלבו את הילד בבחירה – בחירה מאפשרויות מרובות

אחד הטיפים הטובים ביותר לבחירת פעילות לילדים היא לשתף את הילד בתהליך הבחירה עצמו. כאשר הילד הינו שותף בתהליך הבחירה אתם מקטינים את הסיכון לחוסר השתתפות ולחוסר אכפתיות מצדו, שהרי הוא זה שבחר את הפעילות ויהיה לו הרבה יותר קשה לדחות אותה.
לפעמים כאשר מדובר בפעילויות חינוכיות, הבעיה היא שהם לא נוצצות כמו יום כיף בסופרלנד, במימדיון או אפילו ביחס לג'ימבורי השכונתי. הדרך הפשוטה להתגבר על זה היא להציע לילד לבחור פעילות מתוך אפשרויות מרובות של פעילויות. גם אם הן לא הכי אטרקטיביות הילד לא ישלול את כל האפשרויות.
כאשר הילדים טיפה יותר גדולים, ומסרבים בתוקף לפעילויות שהצעתם – אתם יכולים להשאיר להם את עבודת החיפוש והמחקר, ולתת להם לבצע את הבחירה בעצמם, על פי קריטריונים שאתם בחרתם.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו