כללים שיבטיחו טיול משפחתי מוצלח בחו"ל בקיץ - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כללים שיבטיחו טיול משפחתי מוצלח בחו"ל בקיץ

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.06.2014

כדי לצלוח את הטיול על הצד הטוב ביותר ולהישאר לאחריו עם זיכרונות חיוביים, כדאי להשקיע במלאכת תכנון הטיול מבעוד מועד. להלן מספר עצות שיוכלו לסייע בהוצאה לפועל של טיול משפחתי מוצלח ומהנה:



כללים שיבטיחו טיול משפחתי מוצלח בחו"ל בקיץ
חופשת הקיץ החלה וזה הזמן לתכנן לפרטים את הטיול המשפחתי הקרוב. לאלו שלא ניחנו בספונטאניות יתרה, סביר להניח שהארגונים הלוגיסטיים של הזמנת הטיסות, מקומות הלינה והשכרת הרכב כבר מאחוריהם ולאלו שעדיין לא התקדמו עם ארגון הטיול, המלאכה בפתח. לצד האפשרות לתכנן טיול עצמי בו האחריות על התכנון והתנהלות בשטח בזמן אמת היא בידיכן, ישנה אפשרות להירשם לטיול מאורגן ייעודי למשפחות. לאור העובדה שמדובר בהזדמנות לבילוי זמן איכות עם הילדים ועוד כזו הכרוכה בהשקעת זמן ותקציב לא מבוטל, הרי שהציפיות בהתאם. כדי לצלוח את הטיול על הצד הטוב ביותר ולהישאר לאחריו עם זיכרונות חיוביים אצל כל הנפשות הלוקחות חלק, כדאי להשקיע במלאכת תכנון הטיול מבעוד מועד. להלן מספר עצות שיוכלו לסייע בהוצאה לפועל של טיול משפחתי מוצלח ומהנה:
 

להקדים ולתכנן מראש 

כדאי להקדים את מועד מלאכת תכנון הטיול ולא לדחותה עד לסמוך לטיול כדי שאכן תוכלו לבצע תכנון מפורט לפי ימי הטיול, כולל בחירת האתרים בהם תבקרו, האטרקציות ומקומות הלינה. כיום יש לא מעט מדריכי טיולים מודפסים הכוללים מסלולים לבחירה המותאמים לטיולים משפחתיים לפי מקומות היעד, כולל המלצות וחוות דעת. אלו יוכלו לכוון אתכן לגבי המקומות המותאמים לגילאי הילדים בהם כדאי לבקר לעומת אלו שכדאי לוותר או לדחות לכשיגיעו לגילאים בוגרים יותר. לצד מדריכים אלו תוכלו לקבל הכוונה לגבי מסלולים מומלצים באתרי טיולים ובלוגים באינטרנט המציעים מידע מפורט אודות כל מקום ואתר. ללא קשר למידע שתאספו שיאפשר לבנות את המסלול המתוכנן, כדאי לבדוק אצל חברים/ מכרים שטיילו באזור המיועד עם הילדים לגבי המלצות מתוך התנסות אישית שלהם, דבר שיחסוך לכן סקר שוק מקיף הן לגבי אפשרויות הלינה והן לגבי האטרקציות שלא כדאי לפספס.  
 

שינויים צפויים וציפיות ריאליות

לצד חשיבותה של תכנית טיול מתוכננת לפי כל יום בטיול, במקביל חשוב להצטייד עם תכנית חלופית ליום או יומיים נוספים שיהוו גיבוי במידה ויידרשו לבצע שינויים בשטח בזמן אמת. כמו כן, קחו בחשבון שיתכנו שינויים בתכניות לפי ימי הטיול וזאת בהתאם לתנאי מזג האוויר ההפכפכים ובלתי צפויים בחודשי הקיץ כך שבהחלט יתכן שתדרשו לדחות את האטרקציות במקומות סגורים לימים הגשומים לעומת אטרקציות במיקומים פתוחים בימים שטופי שמש. בכל מקרה, לא כדאי להעמיס יתר על המידה את כמות הפעילויות היומית, כולל כמות האתרים והאטרקציות ולוודא מראש אלו פעילויות מותאמות לבילוי של יום שלם לצד אלו שמיועדות לחצאי ימים. במידה ומדובר בפעילות לחצי יום, כדאי לרכז עד שתי פעילויות מהסוג ביום אחד ומומלץ שתהיינה קרובות אחת לשנייה מבחינה גיאוגרפית כך שלא תמצאו עצמכן מבלות זמן בנסיעות ממושכות שלא לצורך.
בכל מקרה, קחו בחשבון מראש והכינו את עצמכן לכך שייתכנו שינויים מפתיעים בגלל קשיי הסתגלות של הילדים למקום ולשגרה החדשים או מסיבות רפואיות שלא ציפיתן להן. כך שגם במידה וההספק אינו מושלם בדיוק לפי התכנית הראשונית, הרי שהמטרה המרכזית והסופית היא ליהנות מזמן משותף מהנה וחוויתי. כל עוד זה מושג ושביעות הרצון אכן גבוהה ככל הניתן, המלאכה הושגה במלואה. 
 

לשתף, לחלוק ולהתחשב בכולם

במידה והטיול הוא עם ילדים בגילאים בוגרים, כדאי לשתף אותם בבחירת האטרקציות בטיול כך שירגישו שותפים לתכנון הטיול ואכן בחירת המקומות תהיה בהתאם לרצון ולהעדפה שלהם ולא על סמך תחושת בטן לא מבוססת שלכן. כמובן שהתכנון בכללותו הוא בידיכן והבחירה שתיתנו תהיה מבין אטרקציות ופעילויות שמקובלות ומתאימות מבחינתכן, כאשר לא כדאי להציע אפשרויות מרובות אלא מספר מצומצם של אפשרויות כדי למנוע בלבול. כמו כן, אמנם טיול עם ילדים הינו ייחודי ושונה לעומת טיול בזוג או בקבוצת מבוגרים אבל אין הדבר מחייב טיול בו תרגישו שהינכן השמרטפיות ומידת ההנאה תהיה בהתאם. היצע האתרים המציעים בילוי משפחתי מושלם לכל הגילאים רחב ובוודאי שלא תתקשו למצוא אתרים שבהם תוכלו ליהנות גם אתן, כמבוגרות שבחבורה. ובכל מקרה כדאי לשלב בטיול גם לא מעט נופים, טבע ואתרים תרבותיים כדי שהתכנית תהיה מגוונת ומהנה, בה כל אחד מהמשתתפים יוכל למצוא את מקומו וליהנות. 
 

עצמאים בשטח או מאורגן כולל הכול 

כשנוסעים לטיול בחו"ל עם ילדים בוגרים יחסית, האפשרות להצטרף לטיול מאורגן הינה רלוונטית ויכולה לחסוך לא מעט ארגונים, תכנונים ואחריות להתנהלות הטיול במהלכו. כיום ישנן חברות תיירות רבות המציעות מסלולי טיולים מגוונים המותאמים לכל הגילאים. החל מטיול מאורגן לארצות הברית מחוף לחוף הכולל ביקור במגוון ערים ואטרקציות שמציעות חברות תיירות העומדות מאחורי מגוון אפשרויות תיירות יוצאת ועד טיול לצרפת לאזור הריביירה מטעם חברת נוה אקדמיה למשל, שהתמחותה בארגון טיולים גיאוגרפיים לכלל הגילאים. במידה ואכן בחרתן להצטרף לטיול מאורגן קבוצתי, כדאי לוודא מראש שמותאם לגילאי הילדים מבחינת התכנים והמסלול ושקבוצת המטיילים שכבר נרשמה הינה הומוגנית מבחינת הגילאים כך שלילדכן תהיה חברה בת גילם. כמו כן, וודאו שמדובר בטיול שאינו עמוס יתר על המידה ומדמה מרוץ כנגד הזמן, כאשר באפשרותכן להצטרף לטיול כוכב הכולל לינה במלון אחד לאורך כל ימי הטיול ויציאה לטיולים יומיים- שהינו מקל על קשיי ההסתגלות של הילדים למקום החדש ומונע מעברים תכופים בין מלונות שונים.
 
ובכל טיול, יעד או מסלול שתבחרו, שיהיה טיול מהנה, מוצלח וכזה שישאיר טעם טוב בפה! 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו