טיפים למניקה מתחילה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפים למניקה מתחילה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 22.06.2009

אלו שיולדות את ילדן הראשון מתמודדות עם תחושת חוסר אונים במהלך ההיריון והלידה וזאת באופן טבעי ביותר עקב חוסר הניסיון והידע ולכן לעיתים נוטות לרכוש כל דבר, בין אם חיוני עבורן ובין אם לא ממש, בציפייה שהרכישות המרובות יקנו להן את הידע והתפקוד המושלם. לפני שאת רצה לרכוש את כל מה שקיים בחנויות, קראי את המאמר ושקלי היטב.



טיפים למניקה מתחילה

גם ההנקה כמו כל תהליך ההיריון והלידה הפכה לתעשייה שמגלגלת מיליונים, היפה והמנחם הוא שמאחורי תעשייה זו עומדות נשים בעלות תושייה אשר הגו פטנטים על מנת להקל על חייה של היולדת להנקה מוצלחת.

אז אם את אחרי לידה בשעה טובה, ובחרת לעשות את הדבר הטבעי ביותר בעולם מזה דורות – להניק את תינוקך, קחי הרבה אוויר ושמרי על אופטימיות - זה יותר פשוט מכפי שזה עשוי לראות ולהרגיש..

אלו שיולדות את ילדן הראשון מתמודדות עם תחושת חוסר אונים במהלך ההיריון והלידה וזאת באופן טבעי ביותר עקב חוסר הניסיון והידע ולכן לעיתים נוטות לרכוש כל דבר, בין אם חיוני עבורן ובין אם לא ממש, בציפייה שהרכישות המרובות יקנו להן את הידע והתפקוד המושלם. לפני שאת רצה לרכוש את כל מה שקיים בחנויות, קראי את המאמר ושקלי היטב.

להלן מספר טיפים ומידע אודות הוצאות ההנקה:

על יועצת הנקה בטח שמעת..

מדובר במקצוע מבוקש שכדי לעסוק בו צריך לעבור מבחני הסמכה והתמחות ארוכה מטעם האגודה הבנלאומית להסמכת יועצות הנקה. במלונית יולדות פרטית בד"כ מוצע שרות יועצת הנקה במסגרת השהות, במקרה אחר ניתן להזמין יועצת הנקה פרטית עד הבית כאשר העלות למפגש בן כשעתיים נעה בין 350 עד 500 ש"ח.  יועצת הנקה פרטית מהווה עוגן לתמיכה ליולדת שמרגישה חסרת אונים ואינה מוכנה להתמודד עם הקשיים ללא אשת מקצוע צמודה, לרוב פגישה עד שתי פגישות מספיקות בכדי להקנות לך את הידע הנחוץ. וודאי עם יועצת ההנקה כי עבור התשלום המושקע תהיה קיימת אופציה לזמינות טלפונית עבורך לכל שאלה. כמובן שתוכלי להתמודד עם ההנקה לבד ולחסוך את הכסף, נסי להיעזר בפורומים פעילים בתחום ההנקה, באתר מאמי תוכלי למצוא מאמרים מקצועיים על הנקה כמו כן תוכלי להיעזר באנשי המקצוע העונים לשאלות. בנוסף ישנו מענה טלפוני בהתנדבות דרך ליגת לה צ'ה  1-599-525-821. 

משחה לטיפול בפטמות סדוקות:

פטמות סדוקות ופצועות הן נחלתן של מניקות רבות בעיקר בתחילת הדרך. גם לזה נמצא פתרון, קיימת משחה המיועדת לפטמות סדוקות שניתן למרוח אותה ללא חשש במהלך ההנקה מאחר ומותאמת בריאותית לתינוק העשוי לבלוע את שאריות המשחה. כמובן שישנו הטיפול הטבעי והחסכוני שקיים מקדמת דנא:  מריחת חלב אם על הפטמה הצורבת, חלב אם ידוע כמכיל חומרים נוגדי חיידקים ונגיפים לכן כדאי לנסות את הדרך הטבעית ולמרוח על הפטמה .

מגני פטמות מסיליקון:

מיועדות לאפשר לאם המניקה להמשיך להניק גם אם הפטמה פצועה, כמו כן עשויה להקל על התינוק במלאכת תפיסת הפיטמה והיניקה. יש לקחת בחשבון כמובן שעצם מגע פיו של תינוקך עם השד מעודד ייצור חלב לכן רק אם אין ברירה השתמשי בפטמות סיליקון.

נסי לבדוק מה גרם לפציעת הפטמות יכול להיות שהמנח של התינוק לא נכון ,עלייך לבדוק היטב, להתייעץ במידת הצורך ולפתור את הבעיה מאחר וכל עוד ההנקה לא מתבצעת כראוי תאלצי להתמודד עם פטמות כואבות ופצועות שמעידות על כך שמשהו לא מתנהל כשורה.

רטיות להגברת זרימת החלב:

מסייעות במקרים בהם נותר גודש בחזה או אם זרימת החלב אינה מספקת. אם תרצי לחסוך הוצאה זו נסי פשוט מקלחת חמה כאשר זרם המים על החזה – דבר העשוי לשפר את הזרימה ולפתור בעיות של סתימה בצינוריות החלב, אם יש גודש נסי את עלי הכרוב המפורסמים (מניחים עלי כרוב על החזה על מנת לטפל בגודש-יש להיזהר לא יותר מדי על מנת לא לייבש את החלב) או קומפרסים חמים.

רפידות הנקה:

מדובר ברפידות חד פעמיות אשר מיועדות לספיגת החלב שמטפטף מהחזה בין ההנקות, דבר הכרחי מאחר ואי שמירה על ההיגיינה עשויה להוביל לזיהומים ופטרת בשדיים וגם לא נעים להסתובב עם עגולים של חלב שנזל על החולצה.

כרית הנקה:

מתוכננת בקפידה כך שמקיפה את האגן ומאפשרת הנחת התינוק על הכרית במהלך האכלתו. הרבה אימהות מדווחות על רכישה זו כמוצלחת, אם תרצי לחסוך תוכלי פשוט להיעזר בכריות רגילות.

כורסת נדנדה למניקה:

יעילה בהרדמת התינוק , הנדנוד פחות אפקטיבי במידה ומאכילים את התינוק. בחרי לך כיסא שיהיה נוח ובעל תמיכה מיטבית בגב ובזרועות, הנדנוד פחות שימושי עבורך למשימת ההנקה.

סינר הנקה:

מיועד להסתרת השד במהלך הנקת התינוק, ישנם מספר דגמים שימי לב שהבד הינו כזה שמאפשר מרחב נשימה לתינוק המוסתר, ישנם בדים שאינם מספיק קשיחים ולכן פחות נוחים. תוכלי לחסוך את ההוצאה ולהיעזר בחיתול הבד הפשוט.

משאבת חלב:

אם החלטת לחזור לעבודה ולהמשיך להניק או שאולי את רוצה לשפר את רמת ייצור החלב, רכישת משאבת חלב לאם הינה מומלצת ביותר. קיימות מגוון משאבות בקשת מחירים רחבה, הקפידי על משאבה איכותית מאחר ומשאבה שאינה איכותית עשויה להזיק לרקמת השד. קיימת אפשרות של השאלת משאבת חלב דרך ארגון יד שרה או שאם התברכת בשפע של חלב תוכלי פשוט לשאוב ידנית ע"י סחיטת השד.

 

והכי הכי חשוב גישה חיובית ,את זה לא קונים – וזה הדבר הכי יקר שיש!

שתהיה לך חווית הנקה קסומה.

 

המאמר באדיבות אתר מכונות קפה ואתר קולנוע ביתי




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו