אופנה בדרך חזרה לגזרה - בגדים לאחר הלידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אופנה בדרך חזרה לגזרה - בגדים לאחר הלידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.11.2008

 

נשים רבות לאחר לידה מפנטזות על חזרה מהירה לגזרה ומנסות זמן קצר לאחר הלידה להשתחל לבגדים שלבשו בתחילת ההיריון. אולם, לגוף לוקח זמן לחזור לגזרה המקורית, משום שלא מיד שבים לפעילות גופנית, הרגלי התזונה משתנים וגם האנרגיות לא בדיוק בשיאן.  



מאת: שירה דרורי באדיבות אתר SBY אלבום תמונות ואתר פרופורציה – הגדלת חזה


2P סטודיו

אופנה בדרך חזרה לגזרה - בגדים לאחר הלידה

נשים רבות לאחר לידה מפנטזות על חזרה מהירה לגזרה ומנסות זמן קצר לאחר הלידה להשתחל לבגדים שלבשו בתחילת ההיריון. אולם, לגוף לוקח זמן לחזור לגזרה המקורית, משום שלא מיד שבים לפעילות גופנית, הרגלי התזונה משתנים וגם האנרגיות לא בדיוק בשיאן. מצד שני, אחרי תקופת ההיריון, התשוקה לגזרה חטובה עולה ומשתוקקים להראות כבר כמו פעם, טרם גדלה הבטן, התרחב אגן הירכיים והתנפח החזה.

 

כל אישה מגלה בעת ההיריון ולאחר הלידה שהגוף שלה מתנהג אחרת לגמרי מזה של חברתה ובעוד ישנן נשים שבעת ההיריון שמרו על משקל מאוזן וחזרו לגזרתן יחסית מהר לאחר הלידה, ישנן נשים שיאבקו זמן ממושך בקילוגרמים המיותרים.

כמובן לתזונה מאוזנת ולפעילות ספורטיבית חשיבות מכרעת בחזרה לגזרה, אך עד הירידה המבוקשת במשקל והגעה לגזרה הנחשקת, ישנן דרכים אופנתיות שיעזרו לך לטשטש את הבטן הגדולה, להעמיד את החזה הנפול ולהצר את אגן הירכיים הרחב. כל מה שצריך זה פשוט לבחור נכון את הבגדים ולהתאים בצורה נכונה בין פריטי הלבוש השונים.

 

נתחיל מזה שלא מיד לאחר הלידה את חייבת לשוב לבגדים של תחילת ההיריון או לבגדים שלבשת לפני ההיריון. כיום ישנם בגדי הריון מעוצבים לפי צו האופנה שניתן ללבוש גם לאחר הלידה ולהראות בהם טוב – בגדי ההיריון מותאמים לגופך גם לאחר הלידה, נוחים ללבישה ומטשטשים את הבטן ואת אגן הירכיים ולכן מהווים אלטרנטיבה בתקופת המעבר לבגדים רגילים.

 

בדים נמתחים

נוחות היא שם המשחק בבחירת בגדים לאחר הלידה. אם תרגישי נח בבגדייך תשדרי ביטחון ותרגישי נפלא. לאחר הלידה, כדאי מאוד ללבוש בגדים רחבים יחסית ונמתחים כמו למשל בגדים העשויים מלייקרה, כך שהבגד יתלבש על הגוף ויתאים את עצמו לממדי הגוף המשתנים. בדים נמתחים לא ילחצו על הגוף, אלא נהפוך הוא, יעניקו לך תחושה אוורירית ומשוחררת וחופש תנועה. מצד שני, יש לקחת בחשבון שבדים נמתחים רבים גם נצמדים לגוף ועלולים להבליט את הקפלים והצמיגים ולכן, כדאי כשכבה ראשונה ללבוש פריט לייקרה ומעליו חולצה נוספת – בעונת החורף קל יותר כי מתבקש להתלבש חם, שכבה על שכבה של חולצה, סריג ומעליה ז'קט. בעונת הקיץ תוכלי להסתפק בגופיית לייקרה ומעליה חולצת טריקו חצי שרוול, לדוגמא וכך להשיג מראה שכבות יפה ונוח.

 

שילובים נכונים
בגזרת המכנסיים, הימנעי ממכנסיים הדוקים או נמוכים ולכי על מכנסי גומי ומכנסיים בגזרה גבוהה שיסתירו את הבטן. מומלץ להעדיף מכנסיים בעלי גזרה ישרה שיוצרים צללית ארוכה ורזה יותר. גם טיייצים וטוניקות הם פיתרון מצוין עבורך – הטוניקה מחפה על הבטן ומכסה את אגן הירכיים והטייץ נח, מתלבש ונמתח בקלות על הגוף ויחד נוצר שילוב אופנתי מסוגנן. לגבי גוונים כדאי לך לבחור גוונים כהים שמטשטשים היקפים ומעניקים לגוף מראה חטוב יותר מכפי שהוא באמת – הימנעי מחולצות פסים שיוצרות מראה רחב יותר.

 

הלבשה תחתונה

הבגדים האינטימיים שאת לובשת מתחת לבגדים חשובים לא פחות מהבגדים העליונים ובכוחם ליצור מראה צר וחטוב יותר. מחטבים הם אופציה מוצלחת – המחטבים הם סוג של תחתונים בעלי גזרה מיוחדת שנועדה לחטב, הם יוצרים מראה "אסוף" של הגוף ומתאימים במיוחד לאחר לידה עד שהרחם מתכווץ בחזרה. כמו כן, ישנם מחטבים שמגיעים עד החזה וכך גם משטחים את הבטן. מומלץ להצטייד במחטב במיוחד אם בחרת ללבוש שמלה או מכנסיים צרים יחסית ואם פנייך מועדים לאירוע חגיגי. המחטבים אינם אמורים ללחוץ על הגוף, אלא רק ליצור מראה חטוב ומהודק יותר. חזיות תומכות אף הם מוצר חשוב בבחירת מלתחה תחתונה לאחר הלידה. גם אם אינך מניקה, הרי שחזיות הנקה מעניקות תמיכה טובה וחזיות הנקה עם תמיכה יכולות למנוע את צניחתו של החזה ובמקביל ליצור מראה של חזה עומד.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו