קייט מידלטון מחייכת על הסטילטו מייד לאחר לידת ביתה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

קייט מידלטון מחייכת על הסטילטו מייד לאחר לידת ביתה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.05.2015
מיליוני  בריטים על המסך וברחובות הבירה לונדון, נשאו עיניים לרגע זה שחיכו לו מאז שהתבשרו על הריונה השני של הדוכסית המסוגננת מקיימברידג' קייט מידלטון.
 


תמונה יוטיוב

קייט מידלטון מחייכת על הסטילטו מייד לאחר לידת ביתה
כולנו אוהבים סיפורי סינדרלה
 
כמה כיף להם לבריטים שיש להם סיפור אגדה חי ובועט כדי לשאת אליו את עיניהם ולהתאחד סביב רגע כל כך אינטימי כמו לידה ועם זאת כל כך לאומי וסימבולי עבור העם הבריטי.
כמה דקות של הצצה בזוג המפורסם מבית המלוכה העלו כמויות דיון מעמיקות בכל מדיה אפשרית שסקרו וניתחו לפרטים את המראה הקלאסי עד כמעט מפתיע של קייט זמן קצר לאחר לידת בתה השנייה.
הדיון, מעבר לרכילות ממדור הטיפוח של הז'ורנל, על סוג הלק וגוון הברונזר שנדרש על מנת לספק לזו את המראה הזוהר, עורר והאיר את הפער סביב דימוי האישה לאחר לידה כסממן להבדל תרבותי.
 
צולם ביוטיוב
 
הולכת ללדת או מתכוננת לתצוגת אופנה?
 
בבריטניה לא רבה היתה הפליאה על המראה של קייט ניצבת על שתי רגליה הדקיקות, מצוידות בעקבים כפי שעוררה פליאה בישראל הקטנטנה שלנו.
אצלנו הטוקבקים "לבשו" פנים של הרמת גבה משל אמרו " כן, באמת.. ככה בדיוק נראית אישה לאחר לידה..! yehh "
באתר mail on line  הבריטי יש כתבה מפורטת המתארת לעייפה את תיק האיפור מבית בובי בראון (החביב על הדוכסית), הנדרש למאפרת על מנת להביא אותה במהרה למראה המושלם.
יש שם את מספרי גוון השפתון, הסומק, הברונז'ר ועד למספר הרולים המחוממים שנועדו לתת תנועה חיננית לשיערה השופע. גם השמלה האביבית מבית Packham נבחרה בקפידה. חדי העין בינינו יזכרו שהיא לבשה שמלה מנוקדת בכחול לבן בדיוק לפני שנתיים על ידי אותו המעצב כאשר יצאה את בית החולים עם הנסיך ג'ורג'.
מעניין אם הציקצוקים שהיו ודאי עולים בקרב הטוקבסטיות הישראליות לקריאת כתבה שכזו, היו מתוקף הרצון התת מודע לראות אישה לאחר לידה כחסרת רצון, כוח ואנרגייה, להראות נשית.
 
תפיסת הגוף  הנשי בהריון
 
במדינה כישראל, שפריון בה הוא דבר מקודש. גוף האישה ההרה מקושר תודעתית רק למטרה המקודשת הזו ולא להיבטים של האישה כיישות בעלת רבדים. מצופה ממנה לעשות הכל כדי להביא לעולם תינוק שלם ובריא בעוד החשיבה עליה לעיתים נדחקית לפינה.
מבט קצר על ההבדלים בגישה ליולדות בארץ ובאירופה ישפוך אור קטן על הפערים בפרשנות שתמונות קייט הזוהרת מעוררות
 
צולם ביוטיוב
 
האם יש הבדלי גישות ליולדת בישראל מול מדינות אירופה?
 
בבריטניה עומדות בפני ההאישה הכורעת ללדת כמה אופציות.
ביניהן לידה בבית או לידה בחדרים מיוחדים בבתי החולים. בכל מקרה, בשונה מאד מן הפרוטוקול בארץ, שמשחרר אישה שילדה כשני לילות לאחר הלידה (שלא לגמרי ברורים מניעיו- למשל אינטרס כלכלי של בתי חולים לקבלת כסף עבור ימי אשפוזה של היולדת), באירופה האישה תשתחרר כעשר שעות לאחר הלידה לרוב ותזכה לליווי תומכת לאחר לידה לביתה . הגישה מתיישבת גם עם מחקר שפורסם לא מזמן שמדבר על עידוד בתי החולים את היולדת ללדת עם לחיצות מונחות (לעיתים ללא צורך) ע"י איש מקצועי מול לחיצות ספונטניות שמיטיבות יותר עם היולדת. ההסבר שנתנו בתי החולים הוא זה שלידה מונחית מקצרת את זמן הלידה ובכך מפחיתה סיכונים לעובר, דבר שהתגלה כנכון במידה מועטה מול התועלת של הפחתה בסיבוכי הפוסט לידה של האישה כתוצאה משיטה זו.
הפאסיבי מול האקטיבי עומד ביסודו של השיפוט שעורר בנו  מראה של קייט הדוכסית.
 
 ההיבט התרבותי מול השואו 
 
את המקרה של קייט יש לבחון אם כן, בשני מישורים. האחד תרבותי. 
אישה היולדת במדינה המעודדת תנאים נעימים וביתיים ליולדת וחזרתה במהרה על רגליה תרתי משמע מול תרבות הרואה את היולדת כפאסיבית יותר, במדינה בה התנאים המוענקים ליולדת הם בבסיסם תנאים של חוסר נוחות ואינטימיות. תור למקלחות המשותפות, חלוקי יולדות בצבעים דהויים לא תורמים לתחושת היולדת .
המישור השני הוא הציפייה של הבריטים מבית המלוכה "לספק את הסחורה" המעניקה למולדתם את צביונה המיוחד. מצופה מקייט לתת להמון האוהב לחלוק עימה את רגעי האושר הלאומיים. 
אז מה אנחנו ציניים לגבי סיירת היופי שהתייצבה בבית החולים על המשמר עת כווץ הציר הראשון ברחמה. חשוב לדאוג שהתמונות שייצרבו בתודעה הקולקטיבית יהיו טובות וזוהרות. הלוא?
 
בדרך ללידת בית
 
אם התמונות של קייט המלכותית מעוררות בנו משהו חוץ מקנאה קטנה, מוטב שיעוררו את הרצון לקדם ולהתקדם בכל האספקטים של תפיסת האישה היולדת כאישה קודם להיותה יולדת. 
 
במספר מדינות אירופה כגון סקוטלנד, בריטניה, הולנד אחוז גבוה מסך הלידות מתרחשות בבית היולדת וזאת מתוך ההבנה שסביבה ביתית ונעימה תאפשר ליולדת לידה בריאה לה ולתינוק .
קייט מידלטון! את אולי אייקון בריטי, אבל בהחלט השראה לדימוי האישה היולדת בעולם כולו.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו