להסתכל גם בקנקן: 10 רעיונות מקוריים לעיצוב מתנות ל - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

להסתכל קנקן: 10 רעיונות מקוריים לעיצוב מתנות לידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 13.05.2014

העיצוב של מתנה ליולדת ולרך הנולד הוא כמו הרושם הראשוני במפגש ראשון בין שניים. גם המתנות ליולדת הבנאליות ביותר ייראו הרבה יותר מרשימות וירגשו את היולדת אם יהיו ארוזות בצורה ייחודית. 



מאת: קרוסלה מתנות ליולדת


להסתכל קנקן: 10 רעיונות מקוריים לעיצוב מתנות לידה
כשקונים מתנה אין ספק שתוכן המתנה הוא החשוב ביותר בעסק. הפינוק שתקבל המשפחה להולדת הרך הנולד יכול לשמש אותם אם מדובר במתנה פונקציונאלית ויכול להיות פריט דקורטיבי שיוסיף יופי ונוי לחדר הילדים. ובכל זאת, האריזה החיצונית ועיצוב המתנה עושים המון ותורמים רבות לאווירה. העיצוב של מתנה ליולדת ולרך הנולד הוא כמו הרושם הראשוני במפגש ראשון בין שניים. גם המתנות ליולדת הבנאליות ביותר (חליפת בגדים לתינוק לדוגמה) ייראו הרבה יותר מרשימות וירגשו את היולדת אם יהיו ארוזות בצורה ייחודית. רוצים להשאיר רושם ייחודי שלא ישכח? הנה עשרה רעיונות מדליקים לעיצוב המתנה:
 

1. מי אמר שעטיפת מתנה חייבת להיות עשויה מנייר או מצלופן?

מי שסריגה זה הצד החזק שלה  יכולה להשקיע עד הסוף ולסרוג סוודר קטן וצבעוני שישמש כנייר עטיפה בעצמו, ומי שלא תוכל לרכוש אחד כזה כדי לייצר עטיפה מדליקה במיוחד. קשרו את הסוף של כל שרוול ואת אזור הצוואר בסרט מתנה, וכך תיצרו שקיק ייחודי שיהווה חלק מהמתנה אם תרצו. אל "השקיק" שנוצר אתם יכולים להכניס כל מיני הפתעות מפנקות.
 

2. עטיפה לשינה מתוקה

על אותו משקל אתן יכולות לבחור בציפית מתוקה לכרית או לתפור כזו בעצמכן. היא כבר סגורה כמעט מכל הכיוונים ממילא. הכניסו לציפית את המתנה וקשרו בסרט מתנה. על גבי הציפית רשמו את הברכה שלכם בטוליפ המיועד לבדים. הטוליפ אינו יורד בכביסה כך שהמזכרת נשארת ואפילו שימושית ומצחיקה בכל פעם מחדש. תוכלו גם להיעזר בשיטות שונות להדפסה ביתית על בדים כדי להטביע ברכה, ציור או תמונה על הציפית. לכרית עצמה היולדת כבר תדאג ואתן בינתיים תמלאו את הציפית בכל טוב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. ברכה בחרוזים או מתנה בחרוזים?

כל מה שתבחרו לתת כמתנה ליולדת יכול להיות ארוז ללא מעטפת חיצונית אלא רק בשרשראות וחוטים שיגבשו את כל החבילה לאחת, וישאירו חיוך גדול על הפנים ומיד נסביר. רכשו חבילת חרוזים לילדים במגוון גדלים (עדיף גדולים אך אין הכרח), השחילו לחוטים מתאימים (אם מדובר בחרוזים גדולים- הם נמכרים יחד עם חוט ניילון חזק ועבה). צרו שרשראות צבעוניות, כרכו אותם סביב למתנה וקשרו. כמה וכמה כאלה יוצרים אפקט צבעוני, ילדותי ומקסים. החרוזים ישמשו את הרך או הרכה הנולדים בעוד כמה שנים. להשלמת האווירה תוכלו להוסיף למתנה ברכה בחרוזים. על אותו משקל תוכלו להוסיף גם את שרשראות הסוכרייה הזכורות לנו מילדותנו. פשוט מקסים ומיוחד.
 

4. המתנה היא היא האריזה

מכירים את הסושי שמוגש הפוך? האצה מגולגלת בפנים והאורז נמצא בחוץ? לזה אנחנו מתכוונים. אם החלטתם לתת במתנה מערכת סדינים עליו מודפסת התמונה של ההורים, התינוק או איזה הדפס אחר שמצאתם אותו ממש מיוחד, גלגלו או קפלו כך שההדפס יהיה מוצג מבחוץ. כעת מה שנותר לכם הוא לעטוף את כל העניין בצלופן שקוף. כדי לייצר עניין ממש ייחודי אל תשתמשו בסרט מתנה רגיל אלא בסרט יוטה או חוט צמר שצבעו משתנה כל כמה ס"מ עליו שזורות סוכריות מוצץ צבעוניות.
 

5. זוכרים את המשחק חבילה עוברת

מכיוון שאנחנו מדברים על ילד חדש שנולד, בואו ניקח את העניין צעד אחד קדימה. זוכרים את המשחק חבילה עוברת? הפתעה חמודה ארוזה בתוך נייר עיתון שעטוף בתוך נייר עיתון וכך הלאה. בין הניירות ממתינות לפעמים גם משימות. למעשה מדובר בחבילה ענקית של ניירות עיתון ובתוכה הפתעה. קצת השקעה ותוכלו להביא להורים החדשים חבילה ענקית, ארוזה בנייר צבעוני חיצוני כשבתוכו מחכה להם משימה שובבה: לקלף עטיפות ממש כמו פעם, ובסוף תמתין להם המתנה. שהרי ילד חדש זה ממש משחק ילדים.
 

6. קופסת קסמים

קופסת פח ייחודית שמצאתם בשוק הפשפשים, כזו שאין לאף אחד, יכולה לשמש כאריזה ייחודית ומקורית. תוכלו לקשט אותה או לחלופין לקחת קופסת קרטון או לרכוש קופסת עץ בסיסית ולקשט אותה במגוון שיטות יצירה כמו מפיות, דפי עיצוב, בדים, וואשי טייפ וכמובן אפשר גם לצבוע אותה. 
מי שנבהלת מחנויות יצירה או שלחוצה בזמן תוכל לקחת קופסת פלסטיק פשוטה בעלת מכסה ולהדביק בדבק פלסטיק תמונות של ההורים החדשים או תמונות אחרות (אפילו מז'ורנלים צבעוניים) על גבי הקופסה. לאחר שהקופסה כוסתה כליל בתמונות, מרחו שכבה של דבק פלסטיק על התמונות. לאחר שהדבק יתייבש הוא יהווה שכבת הגנה חזקה, שקופה ומבריקה, והקופסה שהיא העטיפה של המתנה, תוכל לשמש את ההורים עוד שנים ארוכות.
 

7. מתנה בצורת מיוחדת

המתקדמות יוכלו לעצב את המתנה בצורה מתוקה וייחודית כמו עוגה, סוכריה, קאפקייקס או להגיש אותה בתוך מגש טיפולים שיהווה בעצמו מתנה שימושית ליולדת. לשם כך תוכלו להיעזר בקופסאות וסלסלות קש, מתכת, פלסטיק או קרטון בצורה המבוקשת בהתאם לצורה שאותה תרצו ליצור. בתוך האריזה עצבו יפה את המתנה שיכולה להכיל מגבת, ביגוד ראשוני, שמיכה, חיתולי בד, בובה ובעצם כל מה שתרצו ונכנס בפנים.
 

8. בתיאבון!

מתנה יכולה להמתין גם בתוך עוגה, פודינג ומה שמתחשק לכם. נכון שהרעיון באמת מיועד רק למשוגעים בלבד (או להורים קונדיטורים או שפים). אבל תתארו לכם את הפנים של המארחים שלכם כשיגלו שבתוך העוגה ממתינה גם מתנה: כרטיסים למסג', חליפה לילד, שובר קנייה לחנות צעצועים, ומה שמתחשק לכם (ולהם כמובן).
 

9. לגו - הסטרטאפ של הילדים 

רעיון נוסף, ילדותי ומקסים הוא יצירת קופסה מלגו. החלקים ישמשו את הילד בשנים הבאות (ללא ספק אחד המשחקים הותיקים והמוצלחים), ואריזת המתנה שלכם תהיה ייחודית וצבעונית.
 

10. ואחרון חביב, איך אפשר בלי "פונפון מוצצים"?

רכשו את המוצצים של פעם, ההם הצהובים הענקיים והזולים, והשחילו בסרטים צבעוניים. קשרו הרבה מוצצים לקופסת המתנה כך שבסופו של דבר המתנה תיראה כמו אסופת מוצצים ענקית. זה פשוט מקסים וישמש את הילד... עד הצבא (חיסכון עצום בכסף להורים).
 
 
אז אחרי שקיבלתן 10 רעיונות מקוריים לעיצוב מתנה לתינוק (ואולי בינתיים צצו במוחכן רעיונות נוספים) זה הזמן לשנס מותניים ולהשקיע. ולמי שלא ממש מתחברת לצד היצירתי שבה, יש כמובן את קיצור הדרך שנקרא לקנות מתנה מוכנה וארוזה בצורה מקורית בתוספת ברכה מרגשת פרי ידכן ולשלוח ליולדת. מזל טוב!
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו