נולד לי ילד חדש...באמבטיה שלי!!! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

נולד לי ילד חדש...באמבטיה שלי!!!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 29.09.2015

כך נולד לנו ילד : בתרועת ניצחון , בדרך שלו, ללא היסוס, או מצמוץ, או סתם אזהרה מוקדמת שנכין את פיקוד העורף . נולד בבית, כן בבית , ואני יודע מה אתם חושבים ... לא , זה לא היה מתוכנן.



נולד לי ילד חדש...באמבטיה שלי!!!
אנחנו בפתח הדלת, אדם ( בן 4 ) מזמין את המעלית , אישתי האלופה יוצאת החוצה ואני עמוס בתיקים. "אני מרגישה שזה קורה עכשיו " היא אומרת ורצה פנימה ( משפט שלא אשכח כל חיי !!! ) , אני מושך את אדם חזרה הביתה, הוא אינו מבין למה העירו אותו בארבע וחצי לפנות בוקר, ועוד מונעים את הסנדלים האהובים עליו ואת הנסיעה במעלית שרק זה עתה הזמין.
 
ג'ני נכנסת לאמבטיה, אני מחזיק את אדם ומסביר לו לרגע למה עליו להישאר בחדר ולא לצאת, הוא מביט בי ומקבל בהסכמה את הגזרה. אני מארגן דברים שג'ני מבקשת, ומתקשר למד"א , חוזר על הכתובת כמה פעמים ומוודא שלא שלחתי אותם לבית של אנשים שנוחרים בשקט את שנתם או שכבר יש להם ילדים שרצים על שתיים .
 
אני פותח את דלת האמבטיה, הוא כבר בחוץ , הילד שהחליט שכולנו נחווה אותו בצורה הכי אינטימית , הכי אמיתית וקרובה והאמת הכי לא צפויה . אישתי , רגועה מחזיקה אותו ומחייכת , איזה מחזה יפה ונדיר ... יש לי פאקינג ילד חדש ועוד באמבטיה שלי ...
 
ההנחיות ממד"א זורמות , "מה הצבע שלו?, האם הוא בכה ? , הוא בסדר, אתם בסדר ?, ותחממו את החדר" . אני מדליק את המחמם באמבטיה, נותן נשיקה לאישתי המדהימה, ומלטף את החדש. הדקות נוקפות ואת האמת, הן באמת נראות כמו נצח, אבל נצח מתוק ... אדם קורא לנו מבחוץ, נמאס לו, לא להבין מה קורה . שלושתנו באמבטיה , סליחה אנחנו כבר ארבעה מביטים מחבקים ולא מאמינים ...
 
כמה דקות אחר כך ( לדעתי שמונה ) , נכנסים שני גברים הביתה ,לאחר מכן מצטרפים אליהם עוד שלושה, כולם מהביטחון של רעננה , הדלת פתוחה לכל אורח בחמש לפנות בוקר.
אחריהם מגיעים עוד שלושה הפעם כן ממד"א, הפרמדיק הבכיר נכנס פנימה , ( עכשיו יותר מהכל בא לי לדעת את שמו...) אחריהם נכנסת הדולה Leanne שעשתה עבודה מעולה וחיכתה לרגע, חיכתה ולא הספיקה לדבר האמיתי. ואז מגיעה אורחת נוספת , אביבה הגדולה מכולן שבאה לאסוף את אדם ה -COOL , כך שנחסוך ממנו עוד חוויה כיפית של נסיעה באמבולנס... וכך נעמדים בסלון ביתי, 10 אורחים בחלקם צפויים, אך ברובם לא, אני שואל אותם אם הם רוצים לשתות משהו, כאילו הרגע הם חוו לידה משלהם ...
 
 
אני נכנס פנימה חזרה , נקראתי לדגל לחתוך את חבל הטבור . 
הרבה דברים כבר ידעתי ובכל זאת למדתי עוד קצת משהו על החיים . למדתי שבזמן אמת אתה חייב להיות שם, עד הסוף, כי אין ברירה אחרת. למדתי שיש לי ילד בן 4 שתיפקד כמו בוגר ושהדבר הראשון שהוא אמר על אחיו, " אני רוצה לראות אותו , ונכון שהוא רוצה לראות רק אותי" ... 
והכי חשוב שלמדתי שוב שיש לי אישה , בת זוג וחברה לחיים שהיא תותחית על. אני מעריץ אותה, על הרוגע והשלווה , על האומץ, ועל האהבה שהיא מרעיפה גם כשהיא ברגעיה הפחות נעימים.
יש לי ילד חדש שבא לעולם בדרכו שלו , וחברים קחו עצה ממני : "אל תנסו את זה בבית " ( :



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו