רעיונות לקינוחים לקטנטנים שלנו - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רעיונות לקינוחים לקטנטנים שלנו

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 27.10.2021

אין דבר מספק יותר מלראות את הקטנטנים שלנו זוללים בהנאה קינוח. הפנים שלהם זורחות, העיניים שלהם נוצצות, הפה, האף וכל הבגדים שלהם שותפים מלאים לאותו קינוח ובגדול – השמחה רבה! לכבוד כל אותם קטנטנים מתוקים, מלאי סוכר ואושר, לפניכן מספר קינוחים מפנקים. 



רעיונות לקינוחים לקטנטנים שלנו

קינוח מספר 1: עוגת שוקולד

רוב הילדים הקטנים לא יפספסו לעולם עוגת שוקולד. אין זה משנה אם יש עליה רק ציפוי שוקולד, או רק קצפת או השילוב של שניהם ביחד עם סוכריות צבעוניות. עוגת השוקולד היא הקינוח האולטימטיבי והנצחי עבור הקטנטנים שלנו ואין ספק שהן נהנים ממנו עד מאוד.
 

קינוח מספר 2: עוגת ביסקוויטים

איפה שיש קצפת, יש ילד קטן שמח שמרוח בה. עוגת הביסקוויטים היא עוגה אייקונית הן בגלל שהילדים יכולים להשתתף בהכנה שלה ולטבול את ידיהן הקטנות בחלב עם הביסקוויטים והן משום שהיא כה טעימה. כמוכן שניתן לשדרג אותה עם שבבי שוקולד מריר או כדורי שוקולד של קליק שניתן לעטר איתם את העוגה ולהפוך אותה לעוד יותר מפנקת עבור הקטנים שלנו.
 

קינוח מספר 3: כדורי שוקולד 

עוד קינוח מסורתי משחר ילדותינו שלנו – האימהות, הוא כדורי השוקולד. הם קינוח אידאלי משום שכה קל להכין אותו, הילדים אוהבים להשתתף בהכנתו, שכן אין דבר נפלא כמו להכניס שתי ידיים בתוך עיסת שוקולד וליצור ממנה כדורים שיצופו בסוכריות צבעוניות. 
 

קינוח מספר 4: גלידה

ילדים אוהבים גלידה זה לא סוד. וניל, שוקולד, תות, עם שברי עוגיות ובטעמים נוספים. אין זה משנה אם הגלידה מגיעה בגביע או בכוס, העיקר שהם אוכלים גלידה. כמובן שמי שמעוניין לשדרג את החוויה הזו יכול להוסיף סוכריות צבעוניות, סירופ שוקולד, קצפת ועוד. 
 

קינוח מספר 5: תותים בשלל תוספות

קינוח נפלא נוסף הוא תות שדה. ניתן לקחת את התותים לחתוך אותם לקוביות קטנות ולהניח אותם בתוך כוסיות קטנות ומעליהם ליצוק ג'לי בטעם תות.
אותו הדבר ניתן לעשות אך במקום ג'לי תות לשים קצפת מתוקה. למי שאוהב דווקא שוקולד, ניתן להכין גנאש משמנת ושוקולד חלבי דווקא ולא מריר ולטבול בו את התותים. לאחר שהשוקולד יתקשה בקירור תוכלו להגיש לקטנטנים שלכם תותים מצופים בשוקולד.
 

קינוח מספר 6: סלט פירות

סלט פירות הוא קינוח נהדר. הוא מזין, בריא ומתוק. הוא גם מאוד זמין וניתן להכין אותו מכל הפירות שיש בבית. רצוי לקלף את הקליפה של תפוחי העץ והאגסים אם יש ילדים ממש קטנים וניתן לשדרג את הסלט עם תוספת של גזר מגורר, צימוקים, תמצית וניל ועוד.
 

קינוח מספר 7: פנקייק

ערמת פנקייקים גדולה וגבוהה תשמח את ליבו של כל ילד וילדה קטנים כגדולים. את בלילת הפנקייק ניתן לשדרג עם בננות מעוכות וליצור פנקייק בננה, או עם שוקולית או אבקת קקאו ליצירת פנקייק שוקולד ואפילו להשאר בגרסתו המקורית בתוספת של נטיפי שוקולד צ'יפס. כמובן שעל הפנקייק עצמו אפשר להוסיף סירופ מייפל, סירופ שוקולד, גלידה, קצפת, סוכריות צבעוניות, פירות טריים חתוכים ועוד.
 

קינוח מספר 8: עוגיות

ילדים קטנים אוהבים עוגיות. זאת עובדה. החל מעוגיות שמרים ממולאות בשוקולד, דרך עוגיות חמאה עם זיגוג של סוכר וכלה בעוגיות שוקולד צ'יפס. כמובן שיש עוד שלל סוגי עוגיות שילדים אוהבים, אך הם בפרט אוהבים עוגיות שהם השתתפו בהכנתן. 
לסיכום, יש שלל קינוחים שילדים אוהבים, כל עוד הקינוחים מתוקים, סביר להניח שהקטנטנים יאהבו אותם במיוחד. אומנם אין צורך להגזים בצריכת הסוכר, אך אין ספק שלפעמים זה כיף גדול.    
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו