אתם והרופא, שותפים להצלחה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אתם והרופא, שותפים להצלחה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 27.05.2011

הוא אמר זריקה ביום שישי בדיוק במהלך ארוחת שבת, אמן!  הוא אמר הזרעה ביום שבת בעלות מטורפת של מאות ואולי אלפי שקלים, אמן!  הוא אמר בדיקות ביום כזה וזריקות ביום כזה, סקס ביום הזה והתנזרות ביום הזה אמן אמן אמן אמן ואמן!



אתם והרופא, שותפים להצלחה

טיפולי פוריות... לאט לאט את נשאבת יותר ויותר עמוק פנימה.

בהתחלה הייתה לך ולכם תחושה מבולבלת.  חשש מהלא נודע לצד תקווה מאוד גדולה שהנה הרפואה שיודעת לעשות ניסים תעשה נס גם אצלכם.

 

הכל היה חדש, כל דבר שנאמר על ידי הרופא הפך להיות החשוב ביותר, הוא הרופא והוא יוביל אתכם אל ההצלחה – הוא הרי יודע הכל וכל כך מנוסה.

 

הוא אמר זריקה ביום שישי בדיוק במהלך ארוחת שבת, אמן!  הוא אמר הזרעה ביום שבת בעלות מטורפת של מאות ואולי אלפי שקלים, אמן!  הוא אמר בדיקות ביום כזה וזריקות ביום כזה, סקס ביום הזה והתנזרות ביום הזה אמן אמן אמן אמן ואמן!

 

ואז לאחר שעשיתם את כל מה שנאמר, לאחר שהתקוות היו גבוהות ואפילו הרשתם לעצמכם קצת לחלום...

 

זה שלילי.  התהליך נכשל, ואז מה זה אומר, האם זה אומר שלא עשית הכל לפי ההנחיות?  האם זה אומר שלא הבנת את הכל עד הסוף?  האם בכלל היה לזה סיכוי?

רגע, האם באמת את אצל הרופא הטוב ביותר?

 

כשאנחנו לראשונה נכנסים "לעולם הפוריות" אנו ראשית ולפני הכל מפקידים את האינטליגנציה שלנו בחוץ אצל המזכירה ובאים לעשות כל מה שהרופא אומר.  הוא אומר מה להזריק, מתי להזריק, באיזה כמות, מתי לבצע בדיקות, ובעצם הוא המוביל ואנחנו המובלים. 

 

רוב הזוגות שיושבים מולי אומרים שהם לא יודעים אפילו מה לשאול ושלעולם לא העלו בדעתם לשאול שאלות או להבין עד הסוף למה משנים פרוטוקולים, הורמונים ותהליכים.  לרוב רק אחרי כמה סבבים כושלים, רק אז מתחילים לשאול שאלות, מתחילים להבין יותר לעומק שהרופא לא תמיד זוכר את כל הבדיקות ואת כל התוצאות של כל פרוטוקול אצל כל אחת ושצריך להיות ערניים לכל שינוי וכל הנחיה.

מתחילים להבין שטעויות נעשות ושישנם פספוסים ובעיקר מבינים שצריך לקחת שליטה על התהליך ומייד.

 

הרבה נשים מספרות לי שלא נעים להן להתקשר לרופא שלהן כשמשהו לא ברור או כשיש כאב והתגובה שלי היא תמיד "אבל למה, הרי הוא עובד עבורך!".

הרופא הוא האוטוריטה שמחליטה מה ואיך עושים נכון!  אבל יחד עם זאת חשוב מאוד להבין לעומק מה אומר כל שינוי, חשוב לנהל את תוכנית הטיפולים בכך שהיא חייה לצידכם ואתם לא חיים לצידה – זאת אומרת שאם ההזרעה עלולה ליפול בשבת, תתיעצו עם הרופא שלכם אם ניתן להוסיף משהו לפרוטוקול על מנת לעקב או להקדים את התהליך?  אם אכן אין ברירה אלא בשבת, האם יש פתרונות כלכליים "נוחים" יותר מאשר באופן פרטי?  האם תהליך ביום שבת בערב "זול" יותר מתהליך ביום שישי בבוקר?  האם יש יחידות פוריות בארץ שעובדות בשבת וניתן לפנות גם אליהם?

אם התהליך מצריך ממך לקנות את ההורמונים באופן פרטי בגלל חוסר סבסוד של הקופה, תתייעצי עם הרופא לגבי תרופה אחרת מקבילה שהקופה כן ממנת?

שליטה על התהליך שלך ושלכם!

 

אם הרופא המטפל לא סופר מקצועי, נעים, אדיב, רגיש, קשוב ואמפטי, אולי אתם לא נמצאים במקום הנכון ואולי שווה לכם להתמקד בשלושה דברים שהכי חשובים לכם אצל הרופא שלכם ולחפש אותו.

אני מאמינה גדולה במומחיות ואם יש בעיה בפוריות חשוב ללכת אך ורק לרופא מומחה פוריות ואף למומחה בבעיה שלכם בפוריות ולא לרופא נשים – שליטה על התהליך.  תוודאו שאתם מרגישים ביטחון בתהליך שלכם כי בלי זה אתם מובלים לשום מקום.

אני רוצה לאחל לכם המון הצלחה ורק בשורות טובות, אמן!  נשיקות גדולות ממני, איריס j




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו