החזרה לרחם רק של עוברים שנבדקו גנטית - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

החזרה לרחם רק של עוברים שנבדקו גנטית

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 25.07.2015
טיפול הפוריות שלא יציעו לכם - מי שנדרשים לעבור טיפולי פוריות לא צריכים לסמוך על כך שהרופאים המטפלים בהם מעודכנים בכל החידושים. למערכת הרפואיות לוקח שנים רבות להכיר ולהפנים את החידושים ולמטופלים אין את הזמן הזה.
 


החזרה לרחם רק של עוברים שנבדקו גנטית
הטכנולוגיה המדעית מתקדמת בקצב מהיר בהרבה מזה של המערכת הרפואית שצריכה ליישם אותם וכתוצאה מכך מטופלים ומטפלים אינם יודעים על האפשרויות שעומדות לרשותם ושיכולות להקל על סבלם. מי שסומך על כך שכל הרופאים עוברים את כל ההכשרות על ההתפתחויות ברפואה, עלול לגלות על בשרו שלמערכות לוקח זמן רב להכיר וליישם יכולות חדשות.
 
זוגות שעוברים מחזורים רבים של טיפולי פוריות רואים זאת לעיתים כגזירת גורל, אבל אינם מודעים לכך שבמקום לפעול שוב ושוב  בשיטה שנכשלת, צריך לערוך להם בדיקה גנטית, המאפשרת לבחור מתוכם את העוברים הבריאים ביותר שנוצרו ורק אותם להחזיר. כך מונעים טיפולי סרק השוחקים מבחינה נפשית. 
 
לדברי ד"ר איליה בר, יו"ר המרכז הרפואי לפוריות, השימוש באבחון גנטי מקפיץ את אחוזי ההצלחה בטיפולי פוריות ומצמצם את מקרי ההפלות בהריון, כך שלאחר 2.5 טיפולים בממוצע מושגים הריון ולידה מוצלחים. ההחלטה אם לעשות את הבדיקות היא כמובן של ההורים לעתיד בלבד, אבל חובתנו כרופאים לתת להם את המידע המלא. מדובר בשילוב של שני תחומי מדע מתקדמים ביותר, גנטיקה ואמבריולוגיה - מדע העוסק בתהליך רביית האדם, שמקצר באופן דרמטי את תהליך הטיפול בליקויי פוריות ומשפר את תוחלת ואיכות החיים של הילד העתיד להיוולד.
 
האבחון הגנטי נערך במעבדה שלושה ימים לאחר הפרית הביצית כשהעובר הגיע לשלב החלוקה ל-8 תאים. במסגרת האבחון נבדקות הפרעות גנטיות שנוצרות תוך כדי הפריית הביצית על ידי הזירעון ועתידות להכשיל את השרשת העובר, לגרום להפלה בתחילת ההיריון או לגרום לילד עם הפרעה גנטית דוגמת תסמונת דאון. כמו כן ניתן לעצור בדרך זו הפצת גן פגום העלולות לעבור לדורות הבאים וליצור בעתיד מחלות גנטיות או מחלות ממאירות, כמו סרטן השד או השחלות, כשאחד ההורים נשא הגן האחראי. לאחר קבלת התוצאות נבחר העובר שאינו נושא גנים פגומים ובריא מבחינת מספר הכרומוזומים ורק הוא מוחזר לרחם.
 
לדברי ד"ר איליה בר, מדובר בתהליך חדשני המחבר את עולם הפוריות והגנטיקה. יש להניח שבעוד כמה שנים הוא יוטמע בתוך המסלולים הרגילים של טיפולי הפוריות, אולם לזוגות שמטופלים כעת, לנשים שרוצות להרות בגיל מבוגר ולמי שסובלים מהפלות חוזרות אין זמן לחכות וצריכים לעמוד על זכותם לעשות זאת כבר כעת.  



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו