כשיחסי המין הופכים לעבודה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כשיחסי המין הופכים לעבודה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 19.12.2010

לעיתים מה שפעם היה אקט של אהבה הופך להיות רצף של חישובים קלנדריים מתמטיים מסובכים. וחישובים אלו זועקים לנו בכל פינה ממדפי רשתות השיווק המנצלות את חלומותינו והופכות אותם למוצרי מדף יוקרתיים. בעבר קליטה ספונטנית להריון, כעת צוות יועצים הנמצא עימך ועם בעלך במיטה.



מאת: ריקי לוי דינר (M.A) מאמנת אישית וזוגית


כשיחסי המין הופכים לעבודה

החלום כה קרוב ועדיין כה רחוק עד כי אני יכולה להריח אותו ממרחק אך במקביל להרגיש את גודל מרחק הנגיעה ממנו.

משפט זה יכול לתאר תחושותיהן של נשים רבות המצפות להקלט. חודש אחר חודש הן  מייחלות, מצפות, מתחילות להרגיש בעיטות קטנות דמיוניות עד כי נדמה כי החלום קורם עור וגידים, אך לא. בכל חודש מאכזב שכזה נדמה כי החלום מתרחק עוד ועוד. בכל התרחקות שכזו מציף את האישה המיודעת גל של עצות, עלוניי הדרכה, אגדות אורבניות, מוצרי מדף, אגדות משפחתיות ובכלל שלל מייעצים המסבירים לה כיצד לשפר את סיכוייה להכנס להריון.

בכל אלו, אנו הנשים, גם אם באופן רציונלי ננסה להתנער משלל יועצים אלו הרי שמילותיהם יחדרו אל נפש רחמנו הצעירה המצפה כל כך להקלט. רובן המכריע של העצות ומוצרי המדף הקוראים לנו להקלט יספרו לנו על הנוחות, הקלות והרעננות המחייכת שבתהליך הקליטה, כל זאת עד שנשמע את המשפט מ'היועצת' האחת שתספר לנו את האמת: למרות הרצון, למרות החלום הדרך אליו אינה מלהיבה תמיד – "אני זוכרת שכבר ממש נמאס לי לנסות, זו הפכה להיות עבודה" היא תאמר. במשפט אחד פשוט כל כך תתאר את שכולנו חשות בדרך המייגעת אל הילד המיוחל.

 

יחסי מין – לא מה שחשבתם

יחסי מין הם אקט של אהבה המציין רצון לקרבה ואיחוד בין שני אוהבים. זה בערך מה שתנסה לשדר לנו אמנו בגיל ההתבגרות, וזה מה שנחוש אנו בדרכנו ליצור יחד את הילד המשותף (בעיקר כאשר מדובר בצאצא הראשון). ומה יותר רומנטי מכך –איחוד גופני המוליד מתוכו גופניות חדשה משותפת – תינוק.

המרחק בין התיאור גדוש הקלישאות הזה למציאות לעיתים גדול ביותר.

לא כל הזוגות נקלטים מיד כשהם מתכננים. כאשר זה לא קורה, או כאשר מייחלים למין מסויים של תינוק, מתחילים להקשיב לשלל העצות הנוגעות ל-

  • מנח /תנוחת יחסי המין כמשפיעים על מין ההילוד
  • מידת החומציות הרחמית/נרתיקית כמשפיע על הנ"ל גם כן
  • מועד קיום יחסי המין, כמשפיעים על חומציות הנרתיק, ומכאן על מין ההילוד
  • חישובים קלנדריים באשר למועד הביוץ ונדידת העמים הגדולה – קרי מעבר הביציות
  • חישוב יכולת הקיום של הזרע הגברי בסביבה הרחמית
  • יכולת בניית דיאטה מרחיבת אופקים ותנאים רחמיים מקבלים
  • התחמקות ממיני מזונות והעשרתם של אלו האחרים
  • מריחת מיני משחות, קונבנציונאליות, הומאופטיות, שרלטניות ואחרות
  • מדידת חום, בכל נקודה שהיא בגוף וקריאת מפת החום בהתאם לתיאוריה העממית מהממלכה הביזנטית העתיקה

 

לא בכדי סיימתי את הרשימה בשמץ של ציניות. המשימה מורכבת מכדי שגוף אחד, זה הנשי, יוכל לעמוד בה. מה שפעם היה אקט של אהבה הופך להיות רצף של חישובים קלנדריים מתמטיים מסובכים. וחישובים אלו זועקים לנו בכל פינה ממדפי רשתות השיווק המנצלות את חלומותינו והופכות אותם למוצרי מדף יוקרתיים.

בעבר קליטה ספונטנית להריון, כעת צוות יועצים הנמצא עימך ועם בעלך במיטה.

כל אלו מעבר להפיכתם את המשימה לכמעט בלתי אפשרית, הרי שהם משמשים כמרחיקי הנאה מצויינים מכל התהליך, ויוצרי לחץ פוטנציאלי רב בקרב בני הזוג.

לחצים אלו לא רק שהינם מיותרים הרי שהם מרחיקים את יכולת הקליטה מבני הזוג, קראו בכל עלון מצורף על השפעת הלחץ והמתח הנפשי על סיכויי הקליטה להריון.

הפרדוקס הוא שככל שנשתמש באותם מוצרים האמורים לקדם את כניסתנו להריון, נתרחק מאותה כניסה ממש בשל הלחץ שמוצרים אלו מייצרים.

התחושה שנוצרת היא שבכל פעם שאישה רוצה להכנס להריון עליה לפתוח יומן ולקבוע פגישה עם ההומאופת שלה, בעלה והיועץ הארגוני. מה שבטוח ההנאה מהתהליך הולכת ומתרחקת.

המלצות ליישום

  • אל תנסי להיות מי שאת לא. בחודשים הראשונים אם בא לך לקנות כל מוצר מדף שהוא, עשי כן עם הבטחה אישית אחת – בשלב מסויים אם תגלי כי המוצרים והשימוש בהם מלחיץ אותך, הפסיקי. חזרי לשיטה הישנה הגורסת בנימה גברית – "כשזה יבוא, זה יבוא". גם אם בהתחלה תשכנעי עצמך בכך הרי שלפחות הפחתת לחצים הן מעצמך, והן מבן זוגך שבוודאי חש בלחץ.
  • במידה והחלטתם שהינכם מנהלים רישום של מועדי הביוץ, תני לבעלך לעשות זאת עבורך. אנשים שעשו זאת מדווחים על מהפך בתחושת ההנאה מיחסי המין, ומתהליך הקליטה בכלל. בעוד שבקרב זוגות שאצלהם האישה היא זו המנהלת את רישומי הביוץ, הודגם לחץ רב וקריאה לעמוד במשימה מצד בת הזוג. לעומתם, בקרב זוגות שאצלהם ניהל את הרישום בן הזוג הודגמה הנאה מהתקרבות זוגית רומנטית, כאשר הבעל לא ציין בפני אישתו כי היא מבייצת ולכן הם 'נאלצים' לקיים יחסי מין אלא פשוט התנהג כהרגלו וכך היא התייחסה למצב, בשיוויון נפש שגרתי.
  • לחצים סביבתיים עשויים להשפיע רבות על הלחץ האישי והזוגי. ברגע שאת מרגישה כי אלו מתחילים בקשי מסביבתך הקרובה כי לא ישאלו אותך יותר שאלות, ולא יתנו יותר עצות. הבטיחי לספר כשמשהו יקרה.
  • אל תיצרי לעצמך לחצים בצורת מאמרים באינטרנט (למעט זה כמובן). הניחי לכל גורם חיצוני שהוא התמקדי במה שחשוב – את, בעלך ואהבתכם.

 

לסיכום ניתן לאמר כי גם אם את מרגישה שהחלום מתרחק ואת בעיצומה של עבודה שפעם הייתה מהנה, זכרי כי כל מסע שכזה מגיע עם צ'ק שמן בסוף בצורת תינוק חמוד, שהופך את כל העבודה הקשה לשווה ביותר. בסופו של יום לאחר התהליך יחסי המין חוזרים לשגרה, וחוזרים להיות הנאה צרופה במקום משימת הישרדות קשה.

 

מאחלת לכולכם מין פורה והמנה.

 

בחסות אתר גופי חימום, ואתר דשא סינטטי 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו