נעבור את זה יחד - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

נעבור את זה יחד

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.07.2010

"נעבור את זה יחד" הוא רומן אוטוביוגרפי בשני קולות, המתאר מסע מפרך בעולם טיפולי הפוריות, בדרך להביא ילד לעולם. רומן מטלטל אודות זוג המנסה במשך שנים להיות למשפחה.



מאת: גליה ודַר גולדמן

 


נעבור את זה יחד

"נעבור את זה יחד" הוא רומן אוטוביוגרפי בשני קולות, המתאר מסע מפרך בעולם טיפולי הפוריות, בדרך להביא ילד לעולם. רומן מטלטל אודות זוג המנסה במשך שנים להיות למשפחה.

 

אנשים ממשיכים הלאה אחרי טיפולי פוריות. חלקם מלקקים את הפצעים בשקט, נושאים את הצלקות בדממה להמשך חייהם. "תשכחו מהכול, העיקר שעכשיו יש לכם ילד. בשביל מה לנבור בעבר?' אומרים  מסביב, 'היה קשה, נגמר, ממשיכים הלאה".

 

גליה ודר גולדמן בחרו אחרת.

הם החליטו להפר שתיקה ולספר הכול. הכול על התהליך שהעמיד את הזוגיות שלהם במבחן, על העוולות הרפואיות ועל ההתמודדויות השונות בדרך. הם עושים זאת בספר עכשווי, ייחודי מסוגו, שמביא, לראשונה, גם את קולו של הגבר, ומספק הצצה ייחודית לעולמו הפנימי.

 

היא:      "אנחנו קובעים תור לרופא במרפאה, ומגיעים אליו עם כל המסמכים הרפואיים שלנו. הוא כמעט לא מדבר, אינו מיישיר לעברי מבט, רק מתבונן במסמכים, בתוצאות הבדיקות הרבות שערכנו עד כה, וכותב על התיק הרפואי שלי באותיות גדולות וברורות: "עקרות בלתי-מוסברת". והמילה הזאת, עקרות, שאותה הכרתי עד היום בעיקר משיעורי תנ"ך, דוקרת ופוצעת את הלב. די בה כדי לגרום לדמעות לשטוף את הלחיים. והן אכן שם, הדמעות. ושוב אני יושבת מול רופא קר רוח – בחורה צעירה, חזקה, מוצלחת – ומרגישה כל כך, כל כך קטנה."

 

הוא:      "זה המקום שבו היחסים שלנו צריכים לבוא לידי ביטוי. זה צריך להיות הרגע הקריטי במבחן שלנו. שלי. האהבה שלנו מחזיקה אותנו, ואם יש משהו בטוח בכל הסיפור הזה – זה שכשמגיעים למהות, לדברים האמיתיים, אנחנו יחד. אז זהו, שעכשיו זה לא נראה ככה. אני יודע מתי פותחים בפני את הדלת. והדלת כאן נסגרת: "כניסה למקורבים בלבד", זה השלט שמהבהב למעלה באור מנוכר. ואני מה? לא מקורב? מי אם לא אני, קיבינימט?! ומה אני אמור לעשות עם זה עכשיו?"

 

הספר מרתק, כתוב בשפה קולחת. אי אפשר להפסיק לקרוא.
הספר הזה מיועד לכל מי שמתמודד עם טיפולי פוריות. למטופלים עצמם, כמובן, אך לא פחות מכך לסובבים אותם - למשפחה, לחברים, לכל מי שרוצה לעזור ולא יודע איך לגשת או מה לומר. ובסופו של דבר, זהו ספר על זוגיות ואהבה. אהבה שמנחמת כשנשברים, ומתעצמת כשנוצר שלם אמיתי מול קשיי החיים. ספר מרגש, כתוב היטב, באופן מהודק, ושופע רגעים אישיים שנלכדו בשפתם הקולחת של הכותבים.

 

הוצאת ידיעות ספרים 174 עמ' | 88 ₪

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו