מסנן אוויר חדש של דייסון מעולה לחדר התינוק - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מסנן אוויר חדש של דייסון מעולה לחדר התינוק

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 05.07.2023

בחדר התינוק מצטברים מזהמים, אבק וריחות לא נעימים. המסנן החדש של דייסון מתגבר בקלות ובמהירות על המזהמים הללו בחדר התינוק ובכלל ברחבי הבית, מסנן ומנקה את האויר כך שהבייבי יוכל לנשום אויר מסונן ונקי.



מסנן אוויר חדש של דייסון מעולה לחדר התינוק

נכון אמרו לכם שכשאתם קונים ריהוט לתינוק או צובעים את חדר התינוק תקפידו על צבע טבעי או עץ טבעי שלא פולט מזהמים כמו פורמלהיד? אז לא כולם שמעו על כך ולא לכולנו שליטה על הצביעה או על החומר ממנו מיוצרים רהיטי התינוקות אבל...

לאחרונה התוודעתי למסנני האוויר החדשים של דייסון עם טכנולוגיית חישת פורמלדהיד חדשה, שנועדה ללכוד אבק עדין במיוחד, אלרגנים, ותרכובות אורגניות נדיפות (VOC) כולל פורמלדהיד (אותו חומר שנפלט מהרהיטים ומצביעתם).

Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09

Dyson Pure Cool Formaldehyde TP09

 

בחיי היומיום שלנו נפלטים הרבה מזהמים ברחבי הבית למשל בעת בישול, או כאלה המשתחררים ממוצרי ניקוי או פליטת גז מתמשכת של פורמלדהיד מרהיט בחדר או בסלון. סדרת מסנני הפורמלדהיד החדשים של דייסון משקפת את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בשלושה תחומי ליבה: חישה, סינון ואקוסטיקה.

מה זה פורמלהיד ואיך הוא קשור למסנן החדש?

פורמלדהיד הינו מזהם גז חסר צבע, המתנדף מרהיטים ומוצרי עץ המכילים שרפים המבוססים על פורמלדהיד כמו דיקט, חומרי בידוד ומוצרים כגון צבע, טפטים ומוצרי ניקוי ביתיים. בשל נפחו שהינו קטן פי 500 מחלקיקים בגודל של 0.1 מיקרון, קשה לזהות וללכוד אותו, מה שעלול להוביל לחשיפה ממושכת לכימיקלים מסוכנים הנישאים באוויר.

חיישן הפורמלדהיד החדש של דייסון, פועל לצד האלגוריתם הייחודי של דייסון, לניטור מדויק של רמות הפורמלדהיד - תוך שילוב לגילוי גזים אחרים המתגלים על ידי חיישן VOC ייעודי .

בנוסף לחיישן החדש, מהנדסי דייסון גם בנו מחדש את מסלולי זרימת האוויר של המסנן. רמת סינון HEPA 13 אטום לחלוטין – זאת לא רק כדי להבטיח שאוויר לא יעקוף את המסנן, אלא גם חסימת כל נקודות דליפה פוטנציאליות שדרכן עלול לחדור אוויר מזוהם למסלול הסינון. המשמעות היא שהמסננים החדשים של דייסון לוכדים 99.95% מהחלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון. כמו כן, המסנן החדש שקט יותר ב-20% ומפחית רעש לא רצוי בבית.

אני משתמשת בבייתי בדגם  Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09, מעבר לסינון האויר הוא משמש כמאוורר מעולה לחדר התינוק ובחורף ישמש גם לחימום. אין צורך במזגן לאורך כל היום והלילה. המסנן פולט אויר נעים קריר ומלטף כמו מאוורר. הוא אינו קר מדי ובהחלט מתאים על מנת לשמור על הטמפרטורה בחדר התינוק.
כאשר אני מבשלת בבית והריחות מתפשטים ניתן לראות בצג החיווי של המסנן איך האויר מלוכלך וצריך סינון. המכשיר תוך מספר דקות מסנן את האויר בחדר ומפיג את הריחות. שלא נדבר על ריחות של חיתול מלוכלכך. 
 
המסנן עובד בטכנולוגיית Air Multiplier 

באמצעותה, המסנן יכול לשחרר אוויר מטוהר לכל פינה בחדר. מצב אוטומטי מאפשר למסנן לשמור על טמפרטורה מועדפת בחדר ואיכות אוויר. כמו כן, המסנן ניתן לשליטה מלאה על ידי אפליקציית Dyson Link

 

כמה עולה התענוג?

דגם Dyson Pure Cool Formaldehyde TP09 מסנן אוויר ומאוורר. מחיר מומלץ לצרכן: 2,999 שקלים.

דגם Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09 מסנן אוויר, מאוורר ומחמם. מחיר מומלץ לצרכן: 3,360 שקלים.

שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.

ניתן לרכוש באתר דייסון www.dyson.co.il

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו