הגיע הגיל שכדאי להתחיל... - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הגיע הגיל שכדאי להתחיל...

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 19.12.2019

כן, כן גם אני עשיתי זאת. לפני כשבועיים ביקרתי במרפאתו של ד"ר אלכס חיטון ברח הברזל רמת החייל במטרה לקבל ייעוץ מה כדאי לי לעשות על מנת לשפר את מראה העור והפנים בכלל בגילי המופלג (47 :-))



הגיע הגיל שכדאי להתחיל...
חייבת לספר לכן שקודם כל ולפני הכל כל לקוחה שמגיעה למרפאה עוברת ניקוי מפנק אצל הקוסמטיקאית הצמודה לד"ר חייטון. בעקרון מטרתו לנקות את העור מאיפור על מנת שהד"ר יוכל לאבחן בדיוק את מצבו. אבל על הדרך היא כבר מפנקת בעיסוי פנים קצר, פילינג ועוד...
 
לאחר מכן התיישבתי לייעוץ אצל ד"ר חייטון.ד"ר חייטון שבין שאר הכשרותיו הנו רופא מרדים (לי מאוד חשוב שאם מישהו נוגע לי בפנים זה יהיה זה רופא במקצועו ולא כל מיני רופאי שיניים וכד' שמשלימים הכנסה בהזרקות)...אז ד"ר חייטון מקסים מקצוען וסבלני. יצא לי בעבר להזריק בוטוקס בלבד במרפאות אחרות. היו נחמדים נכנסתי הזריקו יצאתי. ד"ר חייטון ישב איתי 30-40 דקות והסביר לעומק בכל איזור בפנים מה אפשרויות הטיפול הקיימות. מה אידיאלי מבחינתו לעשות (בעולם בלי מגבלות תקציב) ומה הכי חשוב לי לעשות.
 
תמונות מהטיפול...לא להיבהל זה לא כואב:-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by mamy.co.il (@missmamy) on

 
 
 
הטיפולים שהוצעו לי היו מגוונים. החל מהזרקות של בוטוקס וחומצה הילארונית (שזה כל אחד עושה) אולם גם טיפולי HIFU (המכשיר הלא פולשני המתקדם ביותר להעלמת קמטים, מיצוק ושיפור מרקם העור ללא ניתוח מביא לשיפור ניכר בגמישות העור ותורם למראה צעיר, בריא ורענן יותר. האפקט נראה לעין באופן מיידי) וגם טיפולי TIXEL (שיטה ייחודית לבניית העור ושיקומו התוצאה המתקבלת - עור מוצק בעל גוון אחיד והיטשטשות הקמטים). שני הטיפולים הללו הוצעו לי כשילוב על מנת להפחית בחומרי ההזרקה ולקבל תוצאות ניכרות לעין לטווח ארוך יותר.
 
בנוסף ידעתן שיש שיטה להמסת שומן באזור הצוואר? עם השנים מצטבר באזור שומן, כיפוף הסנטר יוצר סנטר כפול וממנו צריכים להיפטר.
 
אז אני בחרתי בהמסת שומן בצוואר ובהזרקת בוטוקס וחומצה הילארונית. כמובן שהד"ר מייד איבחן שאני מעוניינת בתוצאות עדינות וטבעיות. שחלילה לא יהיה ניכר לעין ולא יהיה מוגזם בשום צורה שהיא ואכן אלו היו התוצאות.
 
יתרון נוסף אצל ד"ר חייטון – הוא רופא מרדים. אז את הזריקות הכואבות והלא נעימות עשיתי תחת הרדמה חלקית ולא הרגשתי כלום  (תראו בסרטונים איך לא כואב לי בכלל).
 
סוף טוב הכל טוב אחרי הטיפול אצל הד"ר חוזרים שוב לקוסמטיקאית המהממת למסיכת הרגעה. שמעתן פעם על כזה שירות?
אז כמו שאמרתי פינוק אצל הקוסמטיקאית, ייעוץ אצל הד"ר, טיפול אצל הד"ר (שלא כואב בכלל) ומסיכת הרגעה אצל הקוסמטיקאית. יומיים שלושה ואני מהממת, העור חלק וקורן. יותר מזה לא יכולתי לחלום.
 
חייבת לציין שהתוצאות יפות וטבעיות. פגשתי לא מעט אנשים שלא ידעו על הטיפול שעברתי ואמרו לי "את נראית זוהרת" "את נראית קורנת" "מה קורה איתך" "את בת 47??? לא רואים" (טוב זה גם כי אני עובדת קשה בגזרת הספורט) כמובן שעניתי...ישנתי טוב בלילה חחחח
 
בימים הקרובים אגיע למרפאה לביקורת ואוכל לשתף בתמונות של לפני ואחרי... 
מי שמעוניינת לשמוע על הטיפולים השונים מוזמנת לקבוע פגישת ייעוץ ללא תשלום (דרך אגב המחירים במרפאה לא יקרים בכלל) . אל תשכחו להגיד שאני שלחתי אתכן ותקבלו הנחה משמעותית. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו