כפכפים סופר נוחים לספורטאיות אבל לא רק... - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כפכפים סופר נוחים לספורטאיות אבל לא רק...

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.05.2019

אם עד היום כפכפים היו נחשבים לנעליים פשוטות, לא עמידות ובטח שלא בריאות, המותג האמריקאי Oofos שינה לחלוטין את התפיסה, כשבחר להיות הראשון שמתמקצע בתחום נעלי ההתאוששות. 



כפכפים סופר נוחים לספורטאיות אבל לא רק...
חברותי היקרות חייבת להגיד לכן שאין אבל אין דברים כאלה!!!
מכירות את זה שאתן מגיעות לבית מלון נשכבות על המזרן שוקעות כמו אפרוח בתוך הקן ולא רוצות לקום מהמיטה?
אז זה מה שמרגישים כשמכניסים את הרגל לכפכף של Oofos .
 
אני מתאמנת כמעט כל יום אימון ריצה או TRX / פילאטיס / טבטה ועוד.... זה מעייף כפות הרגליים שלי זקוקות לפינוק. בפעם הראשונה שהכנסתי את כפות רגליי לכפכפים של Oofos הרגשתי כמו אני הולכת על מצע של כותנה. רך, שוקע, מלטף מייצב.
 
לאחרונה הגיעה הקולקציה החדשה של Oofos לישראל עם מגוון דגמים בעיצובים חדשים ותכונות המסייעות להפגת כאבים ולזירוז ההתאוששות אחרי מאמץ
 
כך עבר הכפכף מעולם הנופש לתוך המלתחות של ספורטאים ורצים מקצועיים, ומהר מאוד נכנס גם לבתיהם של כל מי שרוצה להקל על כפות רגליו אחרי יום ארוך. כעת כפכפי ההתאוששות של Oofos מגיעים גם לארץ, עם דגמים חדשים בעיצובים יוצאי דופן.
 
המשותף לכל העיצובים הוא טכנולוגיית ה-OOFOAM הייחודית למותג, קצף בסוליה שסופג בכל צעד 37% יותר מההדף מאשר סוליה רגילה, ובכך מפחית את הלחץ מהרגליים ומהמפרקים. טכנולוגיה זו מסייעת בתהליך ההתאוששות ויוצרת כפכף נוח וקליל להפליא.
 
בנוסף, הסוליות בדגמים החדשים מאופיינת במבנה ייחודי המעניק תמיכה לקשתות, ובכך מוריד משמעותית את הלחץ מהקרסוליים, הברכיים, המותן והגב התחתון. זאת בנוסף לעיצוב ביו-מכני שמסייע לדרוך בצורה נכונה יותר ורכות של הסוליה, התורמת להפגת כאבים אחרי מאמץ.
 
הכירו את הסדרות החדשות:
 
OORIGINAL - כפכף ההתאוששות הפופולרי ביותר של המותג שמרגיע ומרענן את הרגליים לאחר האימון, כדי שתהיו מוכנים ליום חדש של אימונים למחרת. כעת מגיע לישראל הדגם החדש של אב הטיפוס המקורי של המותג במגוון צבעים חדשים – לנשים ולגברים.
 
OOLALA – כפכפי התאוששות אופנתיים במגוון רחב של צבעים, אותם תוכלו לנעול במהלך כל היום ולמגוון אירועים. הדגם מאופיין בסולייה צרה ונשית יותר מזו של ה- ,OORIGINAL כמו גם ברצועות עדינות ומבריקות.
 
OOAHH– כפכפי ה"סלייד" שנהנים מפופולאריות ברחבי העולם בשנים האחרונות, מגיעים הפעם במשקל נוצה ועם טכנולוגיות שיעזרו לרגליים להתאושש. הכפכפים מהסדרה מגיעים בגרסה נשית וגברית, ומאופיינים במגוון רחב של הדפסים ושילובי צבעים.
 
OOcloog – נעל התאוששות סגורה מקדימה, מה שהופך אותך למתאימה לכל פעילות – עבודה, הליכה או בילוי. הנעליים מהסדרה מגיעים בגרסה נשית וגברית, ומאופיינים בדוגמאות וצביעה ייחודית בעבודת יד.
 
אגלה לכם כי כבר מעל לחצי שנה אני סובלת מכאבים במפרק האגן ובגב תחתון, לאחרונה יש שיפור. לא יודעת אם זה קישור או לא לכפכפים אולם בהחלט יתכן.
 
כפכפי OOFOS



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו