עיסוי רפואי הוליסטי בכללית רפואה משלימה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

עיסוי רפואי הוליסטי בכללית רפואה משלימה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 05.03.2022

למי מאיתנו שבהריון ולמי שאחרי לידה עיסוי רפואי על ידי מעסה מוסמכת יכול להקל על מכאובים ותופעות לוואי שונות של ההריון.



מאת: ניקול ישר מנהלת ועורכת הפורטל


עיסוי רפואי הוליסטי בכללית רפואה משלימה
 
כיום ניתן לקבל בכללית רפואה משלימה סוגים שונים של טיפולים מסובסדים ללקוחות כללית, ללקוחות כללית פרימיום וגם ללקוחות קופות החולים האחרות.
 

למה נועד העיסוי הרפואי

עיסוי רפואי הוליסטי יעיל מאוד בהזרמת הדם ופינוי הרעלנים בגוף, אבל לא רק. עיסוי יכול לסייע בהענקת גמישות טובה יותר והגדלת טווחי התנועה בשרירים, הפחתת מתח וחרדה, הקלה על תסמיני מיגרנות וכאבי מחזור, הפחתת תופעות לוואי של פיברומיאלגיה, פריצות ובלטי דיסק, הורדת לחץ דם גבוה ועוד.
 
עיסוי הוא גם מענה מצוין לאנשים שעוסקים בספורט, כתחביב או כמקצוע, הם זקוקים לטיפול המקצועי הזה עקב השימוש הרציף ורמת המאמץ הגבוהה שהם משקיעים. זאת גם הסיבה שמועדוני וקבוצות ספורט מקצועניים מעסיקים מעסים רפואיים כחלק מהסגל הרפואי שלהם.
 
רוצים עוד? העיסוי יודע גם לפצות על הירידה בתנועתיות של השרירים והמפרקים, ועל ההאטה בקצב חילוף החומרים בקרב בני הגיל השלישי. לעיסוי יש תפקיד חיוני בטיפול בהפרעות קשב וריכוז, בעיקר בילדים שכן והוא מוריד את המתח שמצטבר אצלם בגוף, הרבה פעמים עקב שהייה ובהייה ממושכים מדי מול מסך (שגורמת ליציבה לקויה ועומס גבוה על שרירים).
 
נשים הריוניות יכולות גם הן להפיק תועלת מהעיסוי שיודע להפחית את העומס והכאב משרירי הגוף המשתנה, בייחוד לאור העובדה שהן מוגבלות במשככי כאבים ותרופות שמותר להן לצרוך בתקופת עד הלידה.
 

אורך המפגש ומספר המפגשים

בדרך כלל אורך המפגש עד 45 דקות, אך לעיתים יהיה צורך במפגש ארוך יותר עד שעה או במפגש קצר יותר עד 30 דקות, הכל בהתאם לצורכי המטופל.
ברוב המקרים כדי להשיג את התוצאה הרצויה יש צורך בסדרת מפגשים, ובהמשך למפגש טיפול אחת לשבועיים-שלושה כדי לשמור על הישגי הטיפול.
 
לאחרונה חוויתי עיסוי רפואי הוליסטי בסניף הרצליה של כללית רפואה משלימה והיה מדהים. הגעתי לקליניקה נקיה ונעימה ואת העיסוי עשתה לי סיון מעסה סופר מקצועית וחביבה. היא התאימה את העיסוי לבעיות האישיות שלי – שני בלטים בגב תחתון. כמובן שלא לקח לה הרבה זמן להרגיש כמה כל הגב שלי תפוס ולהתחיל לשחרר אזור אזור בגב, לרכך ולשחרר. מאחר ועיקר הבעיה שלי היא בגב התמקדנו ברוב הטיפול בגב כי במקרה שלי היה מיותר לעסות אזורים אחרים שאין בהם בעיה.
אני אישית תמיד מעדיפה סוג של טיפול שמטרתו הקלה ופתרון של בעיה/כאב ולא עיסוי נעים בשביל הכיף. לכן בדרכ מעדיפה עיסוי רקמות עמוק או עיסוי רפואי.
העיסוי של סיון היה מדהים וההקלה הורגשה מיד בצאתי מהטיפול ותוצאה לוותה אותי לאורך זמן. ממליצה לכולם לנסות גם ללקוחות כללית וגם ללקוחות הקופות האחרות.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו