כיף לי במקסיקלי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כיף לי במקסיקלי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 20.02.2016

אוכל מקסיקני צבעוני ושמח במסעדה החדשה ממשפחת מוזס עם דגש מיוחד להנאה לילדים 



כיף לי במקסיקלי
מסעדת מקסיקלי החדשה ממשפחת מוזס, אשר נפתחה בהרצליה (במקום מוזס הרצליה), מציעה תפריט מגוון של אוכל מקסיקני אמיתי, חם, צבעוני ושמח, במחירים נוחים. המסעדה משקיעה במיוחד על מנת שלילדים יהיה כיף ונעים וכך אם הילדים עסוקים ונהנים ההורים יכולים גם הם להנות בשקט.
 
מקסיקלי היא עיר הבירה של באחה קליפורניה, השם מקסיקלי הוא שילוב של מקסיקו וקליפורניה. כך, גם תפריט המסעדה מורכב מאוכל מקסיקני המתכתב עם אוכל אמריקאי, שילוב הזוכה לפופולאריות רבה בארה"ב.
 
המטבח המקסיקני מציע מבחר מנות מהירות וטעימות, רטבים וסלסות פיקנטיות. התפריט של מקסיקלי מורכב מחומרי גלם הנפוצים במקסיקו כמו כוסברה, צ'ילי, אבוקדו ופלפלים, עם טווח טעמים רחב, הנובע משילובים מוקפדים וייחודיים, דוגמת מרק הטורטייה- על בסיס ציר עוף עם רצועות טורטייה קריספיות ותערובת גבינות.
בתפריט של מקסיקלי ניתן למצוא מנות פתיחה כמו קלח תירס על הגריל עם איולי פפריקה מעושנת, גבינה צפתית קשה, כוסברה ואבקת צ'יפוטלה (20 ₪), קסדיית גבינות: תערובת גבינות, בצל על הפלאנצ'ה, כוסברה וצ'ילי (30 ₪), מבחר מנות טאקו (30 ₪) ובוריטו (40 ₪) במילוי דג/ עוף/ בקר/ צמחוני/ טבעוני, מנות עיקריות ופהיטה על הפלאנצ'ה (58-72 ₪).
 
במקסיקלי לא שכחו גם את שמחת החיים המקסיקנית, וכדי להשיג את האווירה השמחה, החמה והצבעונית, ניתן דגש מיוחד על עיצוב המסעדה, מוזיקה קצבית וכמובן תפריט אלכוהול המציע מבחר רחב של טקילות, בירות ומרגריטות קפואות שיצננו את המנות הפיקנטיות, כשגולת הכותרת היא מקסיקלי בולדוג: מרגריטה קפואה עם בירה הפוכה שיוצרה במיוחד עבור מקסיקלי ע"י מבשלת אלכסנדר.
בשעות הצהריים המסעדה תציע 10% הנחה על התפריט כולו. במקסיקלי לא שכחו את הילדים להם תוצע ארוחת ילדים הכוללת שניצלונים/ קסדיה גבינות/ חזה עוף עם תוספת של אורז מקסיקני/ קוביות תפו"א מטוגנות, שתייה, גלידה לקינוח וכמובן מתנה.
 
בביקורי במסעדה עם הילדים נהננו מאוד. האוכל היה טעים השירות היה אדיב. הילדים התקבלו בסבר פנים טובות. מיד כשהתיישבנו הגישו להם חוברת קטנה ששימשה גם כתפריט ילדים וגם היתה עשירה בפעילויות מהנות ברוח מקסיקו. תפזורת, מצא את ההבדלים, מבוך ועוד... מנות הילדים שהוצעו היו המבורגר, שניצלונים או חזה עוף כולם מוגשים עם קוביות תפוח אדמה או אורז. מנת הילדים כוללת גם כוס שתיה וגלידה. הילדים שלי טעמו ונהנו מהשניצלונים וההמבורגר (לא ממש מקסיקני אבל טוב שיש את האופציה לילדים שלא מוכנים לנסות דברים חדשים) . הילדה הגדולה אכלה פאהיטה עוף ונהנתה גם היא מאוד. שימו לב למי שאינו אוהב חריף לשאול מראש אם המנה חריפה . ניתן לבקש שתהיה פחות חריפה. גם יתר המנות היו מצויינות, סלט קיסר, דג סלומון עם אורז מקסיקני... הכל היה טעים.
מעתה מציעה המסעדה מדי שבוע הפעלות מדליקות לילדים המתאימות לגילאים  3-8 בימי שלישי בשעה 17:30. אין צורך בהרשמה מוקדמת. הכניסה מותנית ברכישת ארוחת ילדים. 
 
כתובת: אריה שנקר 14, הרצליה. 09-9566628  
שעות פתיחה: א-ד: 12:00-00:00, ה- ש: 12:00-01:00
www.mexicali.co.il
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו