יתרונות עיטוף תינוקות בהנקה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

יתרונות עיטוף תינוקות בהנקה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 25.06.2014
בנוסף ליתרונות האחרים שיש בעיטוף התינוק ישנן 4 יתרונות בולטים שהעיטוף עוזר באופן ספציפי בעת תהליך ההנקה ועל כך נרחיב בכתבה זו.
 


יתרונות עיטוף תינוקות בהנקה
הנקה היא יכולת בסיסית הנרכשת על ידי כל אימא טרייה אשר לומדת לראשונה בחייה להניק עם הולדת ילדה הבכור. עם כל הרצון והאהבה שלנו לתת לתינוק שלנו את התזונה הבריאה ביותר, הנקה לעיתים מגיעה עם קשיים רבים לאם הצעירה ואף למנוסה. טכניקת עיטוף התינוקות יכולה לסייע לנו האימהות באופן פלאים להניק את הילדים שלנו, לינט דמיר, אחות מוסמכת ומייצרת המותג Swaddle Designs שמיכות עיטוף פרימיום לתינוקות, מציינת 4 יתרונות כיצד העיטוף יסייע לנו בעת הנקה ולמה כדאי לנו לעטוף.
 
"אחת הבעיות הכי גדולות בהנקת תינוקות היא העובדה שהם נרדמים המון תוך כדי הנקה ואנו נאלצים להעיר אותם תוך כדי. בנוסף, אחד החסרונות הגדולים ביותר בהנקה שאימהות טריות מציינות הוא שבהנקה הן לא מצליחות לישון כמו שצריך כיוון שהן מתעוררות בכל שעתיים להניק" מסבירה דמיר. "הורים טריים רבים המנסים לעטוף את תינוקם בנקודה כזו או אחרת נוטים לוותר מהר על עיטוף התינוק בגלל שהם לא מצליחים לעטוף אותו או בגלל שהם לא עטפו את תינוקם נכון והוא השתחרר מהעיטוף ולכן חושבים כי התינוק לא אוהב את העיטוף. כאשר ההורים לומדים כיצד לעטוף בצורה הנכונה העיטוף הופך לכלי מצוין לאימהות הטריות, וגם לוותיקות שעוד לא התנסו בו, להתמודד טוב עם תהליך ההנקה". 
 
בנוסף ליתרונות האחרים שיש בעיטוף; עיטוף התינוק מסייע לו לעבור בקלות מן הרחם אל לעולם, מוריד את הסיכויים לתסמונת מוות בעריסה, עוזר לתינוקות לישון טוב יותר ולזמן רב יותר ומפחית את הפעמים שהתינוק מתעורר כתוצאה מרפלקס מורו, ישנן 4 יתרונות בולטים שהעיטוף עוזר באופן ספציפי בעת תהליך ההנקה: 
 
1. העיטוף מסייע לתינוק להתמקד במיומנות היניקה – הבד העוטף את התינוק גורם לתינוק לבצע פחות עוויתות ובכך מאפשר לתינוק להתמקד ולינוק מהאם, ההנקה הופכת לפחות כואבת לאם ויותר יעילה ומשביעה לתינוק. בשבועות הראשונים לחייו של התינוק מערכת העצבים עדין לא הושלמה, העיטוף מסייע לתינוק "להתארגן" במטרה לאחוז ולינוק באם כראוי, כאשר התינוק מגיע לגיל חודשיים עד חצי שנה והוא זז יותר ודעתו מוסחת בקלות העיטוף הכרחי לאם ועוזר לתינוק להתמקד בהנקה, לינוק ביעילות ולשבוע. 
2. העיטוף מסייע לתינוק להמשיך לישון בתום ההנקה - אימהות רבות מתלוננות כי לאחר שהניחו את התינוק בסיום ההנקה בעריסה התינוק מתעורר ולא רוצה לחזור לישון או רוצה לחזור לינוק על מנת לחוש את חום גופן.
כאשר התינוק יונק, נרדם ונמצא במצב של עיטוף ניתן להניח אותו בזהירות בעריסה ובכך לאפשר לו  להמשיך לישון בשלווה כיוון והוא עדין חש בחום ובריח של אימו על גבי הבד שעוטף אותו. 
3. העיטוף מאפשר "האכלת חלום" – אימהות רבות מעוניינות לבצע "האכלת חלום" בה התינוק ישן ואוכל ולאחר מכן ממשיך בשנתו ובכך לאפשר לאימהות לעוד כמה שעות שינה שהן כל כך זקוקות להן, אך אימהות רבות חוששות כי אם ירימו את התינוק מהעריסה הן יעירו אותו ולכן לרוב מוותרות על כך. תינוק אשר ישן עטוף בעריסתו ניתן להרימו מבלי לחשוש שהוא יתעורר, להניק אותו ולאחר מכן להשיב אותו חזרה לעריסה לישון. כאשר התינוק עטוף האחיזה בו קלה והופכת את ההנקה לקלה יותר ומעניקה לאם שעות שינה יקרות מפז. 
4. העיטוף מסייע גם לתינוקות ישנוניים בהנקה – אימהות רבות משתפות כי התינוק שלהן נוטה להירדם בעת ההנקה, הוא כמעט ולא מתעורר לאכול והן נאלצות להעיר אותו כל הזמן. טכניקת העיטוף מספקת כלי לאימהות לתינוקות ישנוניים להיות ערניים ואנרגטיים יותר בכל פעם שהן מורידות את הבד מהתינוק וכך מעוררות ומעודדת אותם לטובת ההנקה. 
איך עוטפים תינוק

אז איך עוטפים? 

 
1. הניחו את התינוק על שמיכת בד העיטוף כאשר ראשו מעל השמיכה.
2. התחילו בצד שמאל והביאו את פינת הבד בצורה אלכסונית לתינוק והכניסו את שארית הבד בעדינות מאחורי גב התינוק.
3. פינת הבד מימין עולה מעל כתף שמאל של התינוק אל מאחורי גבו של התינוק.
4. יש לכרוך את פינת הבד שנותרת כלפי מעלה ולהכניס לתוך הפתח שנוצר בחזה של התינוק.
   
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו