איך תעצבו חדרי תינוקות וילדים פונקציונאליים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך תעצבו חדרי תינוקות וילדים פונקציונאליים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 10.08.2008

כשקונים רהיטים לתינוק או לילד עדיף לבחור בצבעים ניטראליים כמו עץ או שמנת. זה נכון שיש קסם במיטה ורודה ומעוטרת בלבבות קטנים לתינוקת רכה, אבל מה עושים כשמגיע אחרי כמה שנים הבן?! לכן בחירה בצבעים ניטראליים לא מהווה בעיה בהתאמה למין הילוד ולא מגבילה בהוספת רהיטים מאוחר יותר.



באדיבות דורית סלע משרד אדריכלים
איך תעצבו חדרי תינוקות וילדים פונקציונאליים

 

ילדים גדלים בקצב מסחרר. מהרגע שהם נולדים אנחנו עסוקים בהחלפות ושדרוגים בבגדים, צעצועים, אביזרים ומרחב המחייה שלהם. בגדים צריך להחליף אחת לחודש כשהם פצפונים ואח"כ כל כמה חודשים, הצעצועים הופכים מרכים ומנגנים למפתחי מחשבה ומתוחכמים, הסלקל הופך לכיסא ואח"כ לבוסטר, הטרמפולינה הופכת לכיסא אוכל ומיטת התינוק הופכת למיטת מעבר או מיטת "נוער".

קיימים תחומים שכאמור אין אפשרות לוותר על השדרוגים, אבל לגבי חדרי ילדים ניתן לארגן אותם כך שלא חייבים לערוך שינויים מרחיקי לכת מרגע לידתם של הקטנטנים ועד גיל 5-6, בו כבר צריך להתארגן אחרת לקראת כיתה א'.

בחרנו להביא עבורכם כמה טיפים חשובים.

·         כשקונים רהיטים לתינוק או לילד עדיף לבחור בצבעים ניטראליים כמו עץ או שמנת. זה נכון שיש קסם במיטה ורודה ומעוטרת בלבבות קטנים לתינוקת רכה, אבל מה עושים כשמגיע אחרי כמה שנים הבן?! לכן בחירה בצבעים ניטראליים לא מהווה בעיה בהתאמה למין הילוד ולא מגבילה בהוספת רהיטים מאוחר יותר.

·         כאשר הרהיטים הם ניטראליים ישנה אפשרות רבה לעיצוב מסביב – להוסיף וילונות ושטיחים אשר יעניקו לחדר רכות וחמימות, לצבוע את הקירות בצבעים משמחים, לצייר עליהם או להדביק מדבקות. ניתן ליצור לילד פינה מוגדרת אותה הוא יכול לעצב בעצמו – לתלות לוח שעם עליו יוכל לתלות הציורים מהגן או לצבוע את הקיר בצבע מגנטי ולהצמיד לו מגנטים בכל מיני צבעים וצורות.

·         דבר חשוב נוסף הוא שצריך לחשוב לטווח רחוק ולא רק על השנה הקרובה – אם קונים ארון בגדים, חבל להשקיע בארון של שתי דלתות שמספיק כרגע לילד קטן, ולא לקנות כבר ארון רחב המכיל הרבה וישמש אתכם שנים קדימה.

·         שידת ההחתלה – הורים רבים בוחרים שלא לרכוש שידת החתלה עבור התינוק כיוון שחושבים שאחרי שהילד גדל אין בה שימוש. שידת ההחתלה היא רהיט נהדר אשר יכולה לתפקד בתקופות שונות של הילדות בתפקידים שונים. בקרב התינוקות זו אכן שידת החתלה וארון הבגדים הראשון, בקרב הגדולים יותר זו יכולה להיות שידה לאחסון צעצועים ובגיל ההתבגרות זו יכולה להיות שידת איפור למתבגרת או שידת אחסון ללבנים ומצעים. לכן, אם בחרתם בצבע ניטראלי תוכלו להשתמש ברהיט לשימושים רבים.

·         שימוש בכוורות ובארוניות עם סלסילות – פתרון הכוורת הוא גם דקורטיבי וגם פונקציונאלי. הכוורת מארגנת את התכולה בצורה נגישה ומבוזרת וניתן לאחסן צעצועים לפי נושאים בסלסילות שונות וצבעוניות. בתאים התחתונים ניתן לאחסן צעצועים לקטנים יותר ובתאים הגבוהים ניתן לאפסן משחקים לגדולים. בכלל, שימוש בקופסאות בכדי לאגד צעצועים לפי נושאים והקשר הוא פתרון נהדר לשמירה על הסדר, וכך בכל פעם מוציאים לילד תיבה או סלסלה אחרת למשחק על השטיח ואין ערבוב בין הדברים

·         שימוש במתלים – חשוב לצור בחדר פינה בה תתלו מתלים על הקיר – תמיד יש מה לתלות – תיק האוכל, מעילים, כובעים וצעיפים, מגבת האמבטיה. כאשר הקיר משמש לעזר באחסון ישנו אפקט של חיסכון במקום לצד שמירה על הסדר.

·         כמעט כל החברות לייצור רהיטי ילדים ותינוקות מספקות ריהוט נלווה שמטרתו איחסון – קיימות ארוניות נמוכות אשר מתאימות לחלל שמתחת למיטת התינוק והילד, קיימים ארגזי אחסון אשר משמשים גם כספסלים וישנן יחידות אחסון שנתלות על הקיר. כאשר משתמשים בריהוט הנלווה הנ"ל גם לא פוגעים באופי העיצובי של החדר וגם משיגים מקום לאסון וסדר.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו