טיפים ועצות למעבר ממיטת תינוק - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפים ועצות למעבר ממיטת תינוק

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 12.03.2009

סביב גיל שנתיים שלוש מתחילים הורים רבים להתלבט בשאלה מהו העיתוי הנכון להעביר את הפעוט ממיטת התינוק, איזו מיטה תתאים לו, כיצד והיכן לרכוש אותה ואיך להקל עליו את תהליך המעבר. ניתן להעביר למיטת נוער או למיטת מעבר שמימדיה קטנים יותר.



באדיבות קרן הירשפלד-מילמן בעלת קרן-ריהוט בוטיק
טיפים ועצות למעבר ממיטת תינוק

סביב גיל שנתיים שלוש מתחילים הורים רבים להתלבט בשאלה מהו העיתוי הנכון להעביר את הפעוט ממיטת התינוק, איזו מיטה תתאים לו, כיצד והיכן לרכוש אותה ואיך להקל עליו את תהליך המעבר. ניתן להעביר למיטת נוער או למיטת מעבר שמימדיה קטנים יותר.

מיטת מעבר - מדובר במיטות קטנות  ונמוכות יותר ממיטת נוער, המאובזרות כמובן במעקה בטיחות, ומגיעות במידות של 150x 80ס"מ, מה שהופך את המעבר לחוויה קלה ונעימה עבור הפעוט שלא נאלץ להתמודד עם מיטה ש"גדולה עליו בכמה מידות".

 

בגילאי שנה וחצי ועד שלוש פעוטות רבים מפגינים רצון לעצמאות, רצון שבא לידי ביטוי גם בטיפוס על מעקה הבטיחות של מיטת התינוק ויציאה ממנה בכוחות עצמם. עבורנו, ההורים, זהו סימן לשחרר את התינוק ממיטת תינוק מגוננת ולהחליף אותה במיטת מעבר- מיטה שתאפשר לו לרדת ממנה בקלות, ללא חשש שייפול ויחבל. יתרון נוסף למיטת המעבר, הוא בתחושה האינטימית של מיטה שאינה גדולה מדי למידותיו ...כזו שהוא "לא הולך בה לאיבוד".

החסרון, בעוד מספר שניםיהיה צורך לרכוש שוב  מיטת נוער, מצעים...

 

טיפים ועצות למעבר ממיטת תינוק

 

·          בשלב הראשוני חשוב להסביר לפעוט כי מיטת תינוק אינה מתאימה לו יותר ויש לעבור למיטת מעבר. את ההסבר יש לתת בזמן שהפעוט רגוע ופתוח להקשיב לשינויים. הסבירו לו במילים פשוטות כי מיטת תינוק מיועדת לתינוקות קטנים יותר וכעת כשהוא כבר גדול, הגיע הזמן לעבור למיטת מעבר.

·          מומלץ להדגים לו איך הוא מטפס מעל מעקה הבטיחות במיטת התינוק וללוות את ההדגמה בהסבר כי טיפוס זה עלול לגרום לו לנפילה ולפציעה.

·          זכרו כי הפעוט קשור אל מיטת התינוק שלו. זו המיטה הראשונה והיחידה שהוא מכיר מאז שנולד ולכן חשוב להיות רגישים בתהליך הפרידה. הפכו את המעבר לחוויה! אפשר לערוך טקס פרידה ממיטת התינוק, אפשר לצייר את מיטת המעבר ואת מיטת התינוק זו לצד זו על מנת שהפעוט יבין ויזואלית את ההחלפה. אל תהססו להיות יצירתיים ומתחשבים. לא בכל יום מיטת תינוק הופכת למיטת מעבר.

 

·          את רכישת מיטת המעבר רצוי לעשות בשיתוף עם הפעוט, תנו לו להתרשם מהמבחר שעומד לרשותו, לבחור את הצבע המועדף עליו, את המצעים שהוא אוהב וכד'.

 

·          אחד הדברים החשובים בבחירת מיטת מעבר הוא מעקה בטיחות. מעקה בטיחות תוחם את התינוק ועוזר לתחושת הביטחון שלו, בנוסף, מאפשר לנו להיות רגועים מנפילות למיניהן. חשוב לבחור את מעקה הבטיחות הנוח ביותר לפי גיל הילד, תחושותיו והרגלי השינה שלו.

 

·          אם אתם מצפים לתינוק נוסף, כדאי להתחיל את תהליך הגמילה ממיטת התינוק שלושה ארבעה חודשים לפני הלידה, על מנת שהפעוט לא ירגיש שהתינוק הנולד גזל ממנו את מיטת התינוק. מומלץ לפרק את מיטת התינוק יחד עם הפעוט ולהרגיל אותו למיטת מעבר, כשיגיע הזמן להרכיב את מיטת התינוק מחדש, הפעוט כבר יהיה שלם עם המיטה שלו ככה שלא ירגיש שתפסו את מקומו ואת הדברים השייכים לו.

 

·          לא לשכוח- המעבר למיטת מעבר הוא צעד גדול עבור הפעוט, מומלץ לאפשר לו להפוך את המעבר לחגיגה גדולה, לקשט את המיטה, לגבי הבובות והחפצים שיתלוו למיטה החדשה, אפשר לבחור סדינים עם דמויות אהודות ולהפוך את המיטה החדשה לממלכה של הפעוט.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו