חדשנות באמבטיה – הדור הבא של צעצועי המים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חדשנות באמבטיה – הדור הבא של צעצועי המים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.03.2012

פעם הורינו היו נותנים לנו  לשכשך בשעת האמבט עם כמה ספלי פלסטיק או עם ברווזון אחד או שניים. מאז עברו הרבה  מים... עידן הצעצועים ההתפתחותיים מציע לנו, ההורים, שדרוג "הייטקיסטי" לעניין, בדמות צעצועים פונקציונאליים שמפתחים את המוטוריקה, תוך משחק ובקצב הלימוד של התינוק.



חדשנות באמבטיה – הדור הבא של צעצועי המים

פעם הורינו היו נותנים לנו  לשכשך בשעת האמבט עם כמה ספלי פלסטיק או עם ברווזון אחד או שניים. מאז עברו הרבה  מים... עידן הצעצועים ההתפתחותיים מציע לנו, ההורים, שדרוג "הייטקיסטי" לעניין, בדמות צעצועים פונקציונאליים שמפתחים את המוטוריקה, תוך משחק ובקצב הלימוד של התינוק. כל חור וזיז מתוכננים. הכל כדי שלתינוק יהיו עוד אתגרים לסקרנות האין-סופית שלו גם בשעת השמפו.

הורות בעידן השפע

הורות בעידן המודרני מציעה לנו שפע פתרונות בכל אשר נפנה: ביגוד, הנעלה וצעצועים. אך דווקא בגלל שפע זה, אנו מוצאים עצמנו לא אחת כורעים תחת עומס. בגזרת הצעצועים, בגלל שאנו מתפתים לעיתים לקנות למתוקים שלנו משחקים רבים, הרי יוצא שבתום "יום העבודה", אנו מוצאים עצמנו עסוקים שעות בסידורם ומיונם. התינוק שלנו משחק למעשה רק עם אחוז קטן יחסית  מתוך כל אותם צעצועים. התוצאה היא בזבוז משאבים: כסף וזמן.

על רקע שפע זה מתחדד הצורך להקפיד בבחירת הצעצוע שייתן מצדו את הערך המוסף הגבוה ביותר בכל החזיתות: יעניין ויסב הנאה לאורך זמן לתינוק שלנו, ולנו, ההורים, יתן מענה לצרכים התפתחותיים שאנו מבקשים לעודד אצל הפעוט: קואורדינציה, מוטוריקה גסה -עדינה והפעלת הדמיון.

מים מים בששון

שעת האמבטיה מהווה זירה חשובה בסדר היום של תינוקנו: לרוב, תיערך בשעת הערב, והיא מסמלת את התחלת טקס השינה. חשוב לנו, לפיכך, שזמן זה ישמש לתינוקנו מקור הנאה לקראת שינה מתוקה. וכיצד ניתן לעשות זאת, אם לא, בין השאר, על ידי מתן צעצוע-שניים שיתעסק בהם?

התינוק שלנו משתדרג ביכולותיו המוטוריות, ביכולת שלו לאמוד מרחקים, ולהבין כיצד פועלים דברים. הוא למעשה "מדען צעיר". לפיכך, גם באמבט, כדאי לאתגר אותו ולהקפיד בבחירת הצעצוע המתאים לזירה רטובה זו. מה עושה צעצוע אמבטיה למוצלח?

חברת beezeebee הישראלית מתמחה בצעצועי אמבטיה ויושבת בדיוק על נישה זו. החברה מציעה צעצועי התפתחות מקוריים לאמבטיה. אחד מהם נקרא "זילנד". יש המכנים אותו ה"קרוקס" הבא, על פי העיקרון של חיבור והוספת עוד ועוד אלמנטים וצעצועים התפתחותיים על גביו.

במה מדובר? זהו מרכז התפתחותי לאמבטיה, בדמות אי, בעל חמישה חלקים. מניחים אותו בתחתית האמבט ומצמידים על ידי 3 פטמות הסיליקון, ממלאים את המים בגובה בטיחותי לילדים והנה זה פלא... המים עולים ורואים את האי. יחד עם האי מגיעים ארבעה משפריצים בדמויות מקוריות: לילי המדוזה, שאוהבת להתחבא, מייק כוכב הים שאוהב לשחות  מהר, אבו סוס הים, שמשוטט בהנאה וקלרה התמנונה השמנה שדואגת לכולם.

צעצוע לכל גיל

צעצוע כזה מציע אתגרים חדשים לתינוק המתפתח כך ששעת האמבט מהווה עבורו מעבדת מחקר כל שבוע וחודש מחדש. תוספת יחידות לצעצוע קיים אינה חדשה, אך מה שמהווה חידוש מרענן הוא המקוריות הרבה במורכבותו שדומה שאין לה גבולות. מה עובר בראשו של מעצב צעצועי אמבט בדרך ליצירה? פנינו למעצב התעשייתי מיכאל באום, הוגה ויוצר הזילנד.

"עוד לפני שאני מדמיין את עיצוב המוצר ואת הצבעים שאבחר לו אני מחפש בדמיוני את הערך המוסף ההתפתחותי שמוצר זה יעשה בעבור הילד בשעת המשחק גם ללא הדרכה של מבוגר. בזילנד ,לדוגמא, הערכים המוספים של המשחק במים הם יצירת עבודה על חיזוק השרירים באמצעות התנגדות המים ופעולת ההתאמה של הדמויות שעל האי שעובדת על פיתוח קשר עין- יד. מבחינתי מוצר שיצא תחתיי חייב להכיל את כל המרכיבים: להיות אהוב על הילדים מחד ונחשק עבור ההורים מאידך".

היכולות המוטוריות הדינמיות של התינוק יפגשו כל פעם אתגר חדש: פיתוח קשר עין יד באמצעות החיבור בין הדמויות לגוף האי, שיפור מיומנויות מוטוריות חברתיות והפלגה בסיפורי דמיון.

 

משחקי דמיון וחברה

רבות מדובר על העברת "זמן איכות" עם הפעוט. מה המושג אומר? לדוגמא, כאשר אתם עושים לו אמבטיה, ניתן להעביר לו שם "שעת סיפור". צרו יחד עימו עולם דמיוני משלכם, עם סיפורים והרפתקאות. באמצעות דמויות תוכלו לעשות זאת בקלות רבה.

גם אחים יכולים: משחק משותף עם אח או אחות כאשר הצעצוע, מחלק את מרחב האמבטיה ל"שלי" ו"שלו" עוזר בתרגול קישורים חברתיים גם בשעת השמפו.

למשחקי דמיון השפעה  מכרעת על הכישורים החברתיים של הפעוט,כן וגם זאת,על ידי שיתוף האח והרכבת הדמויות ניתן להשיג "על הדרך", באמבט.

 

איפה הכסף

לסיכום, בדקו את הפונקציונאליות של צעצוע אמבט גם  מחוץ למים.  כדאי להיות צרכן נבון ולחפש את הצעצוע שייתן מענה רב-פונקציונאלי בכל החזיתות ולאורך זמן.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו