מנצחים את הצינון והשפעת - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מנצחים את הצינון והשפעת

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 11.10.2008

אחוז החולים במחלות החורף גדל משנה לשנה, תדירות המחלות עולה והמחלות פוגעות בעוצמה הרבה יותר גדולה. הסיבות לכך רבות ומגוונות ולעיתים מפתיעות. יצחק טבעוני, נטורופט ומומחה לרפואה פונקציונאלית, מסביר מהן הסיבות למחלות החורף ומציע מספר דרכים לטיפול ולמניעה:



מנצחים את הצינון והשפעת

 

יצחק טבעוני, נטורופט ומומחה לרפואה פונקציונאלית, מסביר מהן הסיבות למחלות החורף ומציע מספר דרכים לטיפול ולמניעה:

 

עפ"י תפיסת הרפואה הטבעית, מחלות שונות, ביניהן  שפעת, התקררות ודלקות במערכת הנשימה, נוצרות עקב חוסר איזון במערכות הפיזיות והנפשיות של האדם- חוסר איזון הנגרם כתוצאה ממתח, לחץ, עייפות, תזונה לקויה, ובחורף- גם בשל תנאי סביבה: התחזקות הוירוסים אל מול האנטיביוטיקה, קיצור שעות היום ושינוי הטמפרטורה, הגורמים לשינוי השדות המגנטיים ולנטרול  מערכות חיוניות כגון מערכת החיסון.  נוסף על כל אלה, נטית טיפוס האדם, גם לה  השפעה מכרעת על מצבו הפיזי. לדוגמא, אדם הרגיש לשינויי מזג אויר הוא אדם שנלחץ מהר, מתעייף מהר, והוא בעל מערכת חיסון חלשה, מה שמותיר אותו חשוף למחלות.

 

תינוקות וילדים

 

ילדים ותינוקות רגישים במיוחד למחלות החורף, וזאת משום שמערכות ההגנה בתינוקות וילדים אינן בשלות לתת מענה לשינויים החלים בסביבתם.  לכן לרוב הם נהיים חולים מהר יותר מאשר מבוגרים ומהר מאוד צינון קל הופך לדלקת גרון / אוזן /סינוסים ואפילו לדלקת ריאות. בעיה נוספת אשר נפוצה אצל תינוקות וילדים הוא דלקות אוזניים, וזאת משום שמבנה מערכת הנשימה ובעיקר מבנה האוזן אינן בשלות דיין. המבנה הפנימי מגיע לבשלות  רק בגיל 7 ולעיתים אף יותר מאוחר בגיל  12.  מבנה אוזן לא בשל לא מאפשר ניקוז נוזלים ואוורור  תקינים וגורם להצטברות ריריות רבה אשר עלולה להוביל  לדלקות באוזן, בסינוסים, בגרון ובראות. במקום לתת לילד עוד ועוד תרופות שאינן פועלות לעידוד הריפוי העצמי אלא לשיפור זמני שלאחריו מגיע גל של נפילות רב יותר, יצחק טבעוני פיתח שיטה שבה ניתן לסייע לילד ולתינוק לשפר את מנגנוני ההגנה בעצמו כדי להיות מסוגל להתמודד בעצמו מול האתגרים העומדים בפניו. תחילת של טיפול זה הוא האבחון דרך תעלת האוזן, הנותן תמונת מצב מדויקת על מצבו של הילד.

 

  כדי לטפל במחלות ולמנוע אותן יש לשמור על איזון פיזי ונפשי:

 

  • שמירה על תקינות השינה, תזונה נכונה,  שתייה מרובה, נשימה
  • זה הזמן להתפנק במאכלים ובשתייה חמים לאורך כל היום. האוכל והשתייה החמה מאפשרים את המרצת זרימת הדם ושיפור תפקודי מערכות ההגנה. הימנעו מאכילה ושתייה של מוצרים קרים.
  • הוסיפו למזון ולשתיה תבלינים כקינמון וציפורן המחממים את הגוף. 
  • לאנשים הנוטים לייצר ליחה בזמן מחלה מומלץ להימנע מאכילה ושתית מוצרי חלב  הגורמים ליצירת ליחה מופרזת ולחסימת המערכת הלימפטית. עודף ליחה משבש את  תפקודי מערכת ההגנה.
  • בחורף הרבו בפעילות גופנית לאורך היום כדי להתחמם וכדי להמריץ את מחזור הדם.
  • במידה ואתם מתחילים לזהות סימנים ראשונים המקדימים למחלה רצוי לאכול מרק חם כדי לשפר את ההתמודדות מול המחלה. מומלץ כי המרק יכיל: בצל להמסת הצטברות הליחה,  שום המכיל רכיבים אנטי בקטריאליים,  בטטה וגזר המכילים בטא קרוטן התורם ליציבות המערכת החיסונית ומשמש כאנטי  אוקסידנט טוב,  סלרי עלים ושורש המכילים ויטמין c , תימין המכיל רכיבים המונעים התרבות בקטריאלית בגרון, מעט פפריקה סודנית לחימום הגוף ולהמרצת מחזור הדם. רצוי להימנע מאבקת מרק (המכילה מונוסודיום גלוטמט) הגורמת לרגישות ולחולשה של מערכות ההגנה ומגבירה את הסיכון לחלות ביתר קלות.
  • שיטקר הוא תוסף תזונה מבית חברת טבעוני, המשמש הן לטיפול במחלה והן כטיפול מניעתי. פטריית השיטקר הינה זן מיוחד של פיטרית השיטקה, וידועה בשל תכונותיה וסגולותיה הייחודיות שנקנו לה הודות לתנאי הגדילה הקשים ביערות יפן. תנאים אלו גרמו לה לייצר רכיבים נדירים שנמצאו יעילים לחיזוק מערכת ההגנה והחיסון. הסוד בפעילות המיוחדת של השיטקר: שילוב מיוחד של פוליסכרידיים טבעיים ונדירים, חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים .סגולות השיטקר נחקרו בטרקלינים מדעיים-רפואיים ונמצאו כמונעות ומקצרות מצבים של תחלואות, הן אלה שמקורן בוירוסים והן אלה שמקורן בחיידקים. ידוע כי קיסרים סינים השתמשו בפטריית השיטקר כדי להקטין את נזקי הגיל ואת הסיכון לחלות.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו