הסודות הקטנים של הורים יישנים.... - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הסודות הקטנים של הורים יישנים....

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 05.11.2014
אז הדשא של השכן תמיד ירוק יותר (מה שאתם לא יודעים זה שהוא יישן רצוף מגיל 0 אבל בוכה ברצף בכל שאר היום...) והתינוקת של חברה שלך תמיד תהיה המתנמנמת המושלמת, ואצל סבתא שלך כולם יישנו בלי שום בעיה. ואת?
 


מאת: שירלי פרי-כרם, “לחלום מציאות”-ייעוץ שינה לילדים ותינוקות בגישה החיובית


הסודות הקטנים של הורים יישנים....
 
"למה? למה??? כל התינוקות שמסביבי יישנים לילה רצוף מגיל ס ,בערך, ורק אצלנו כל הלילה טרטורים? אני ובעלי מסתובבים כמו סמרטוטים מאז שהקטנה נולדה, רגע, בעצם זה עוד מהבכור גם הוא לא היה יישן ...בעצם, אנחנו לא ממש זוכרים מתי הפעם האחרונה שיישנו לילה רצוף, או יישנו בכלל, או לילה, או משהו.... רגע הוא שוב קורא לי, כבר חוזרת אלייך...."
 
אז הדשא של השכן תמיד ירוק יותר (מה שאתם לא יודעים זה שהוא יישן רצוף מגיל 0 אבל בוכה ברצף בכל שאר היום...) והתינוקת של חברה שלך תמיד תהיה המתנמנמת המושלמת, ואצל סבתא שלך כולם יישנו בלי שום בעיה. ואת?
 
את כנראה מפונקת או מפנקת, או מקלקלת הרגלים או לא מרגילה למה שצריך, לא מציבה גבולות לא קוראת את כל ספרי התינוקות, הנקת יותר מידי או שלא הנקת בכלל , ואולי לא נמצאת מספיק עם הילדים לזמן איכות?  או שזו בעצם הכמות?
וכנראה, וממש רוב הסיכויים שאת אמא רגילה, שממש, אבל ממש, משתדלת- ולמה, למה בכל זאת הם (השכנים) יישנים כל כך טוב? זה הזמן לחשוף את כל הסודות הקטנים של ההורים (והילדים) שיישנים...
 

אז מה הם עונים כששואלים- למה אצלכם הקטנטנים יישנים? 

ככה! לא באמת, אני יודעת שלימדו אותנו שככה זו לא תשובה אבל לפעמים זאת בדיוק הסיבה. ככה! יש ילדים שאוהבים לישון כבר מהלידה ומהיום הראשון ילדים עם מזג רגוע ואופי נינוח לרוב הם גם אלו שנפרדים יפה בבוקר בגן, מסתגלים מהר לכל מקום חדש, נינוחים עם סבתא ועם הבייביסיטר. אוכלים ממש טוב בגן  ובכלל חיוך מאוזן לאוזן מרוח על פניהם רוב שעות היום. למה? ככה!
כי החלטנו! מי החליט? מה החליט? זה נשמע לכם מצחיק אולי אבל הרבה הורים שאני מדברת איתם בעצם לא החליטו. לא החליטו שבלילה צריך לישון ומגיע גם לקטנטנים שלנו וגם לנו לישון. הם שמעו מהדודה ומהגננת שככה זה תינוקות, הם לא יישנים וככה זה הורים כל הלילה קמים, שמעו והפנימו.
ונחשו מה- הם לא יישנים!   אז עכשיו כולם חוזרים אחרי בקול גדול "בלילה יישנים!" ,"בלילה יישנים"! ושוב, ושוב, ושוב....
 
כי הרגלנו אחרת ! הילד היה רגיל להירדם בידיים, על הציצי, בעגלה או בקפיצות על כדור הפיזיו, כך בחודשים הראשונים בהם היה זקוק לעזרה. ולאט לאט הרגלנו אחרת. הרגל חדש החליף הרגל יישן. באופן הדרגתי ולאורך כמה לילות לימדנו בעקביות הרדמות עצמאית במיטה של הילד. לא וויתרנו גם בלילות קשים וגם כשהיינו כבר ממש מתוסכלים. וההרגל החדש נוצר  לאט עם הזמן והחליף את ההרגל היישן.
 
כי יצרנו סדר יום! כן זה ממש חלק מהסודות, נכון שנחמד לנו לזרום לפעמים ככה סתם בלי תכנון ובלי מחוייבות לשעון . אבל- וזה בדיוק הסוד, סדר יום מותאם לגיל שסובב סביב הצרכים של הילד תורם לשינה טובה, רגועה ושלווה! כבר מגיל 3 חודשים אפשר להתחיל ולבנות שגרה מסודרת שכוללת שעות קבועות (פחות או יותר כמובן...) לשינה, האכלה, זמני משחק ויציאה לטיול. חשוב לזהות נכון את סימני העייפות ולהשכיב לישון עוד לפני שהילד נהיה עייף מידי ועובר את סף העייפות
כי תמכנו זה בזה! סוד חשוב שלא תמיד יודעים. כששני ההורים לוקחים חלק פעיל בהקניית הרגלי השינה ובמעורבות בטיפול וגידול הילדים, יודעים "להעביר את הכדור" מאחד לשני בדיוק כשהסבלנות עומדת להיגמר, ומחליטים יחד ותומכים אחד בשני – הילדים יישנים טוב יותר! בדוק!
 
אז אם הילד שלכם לא שייך לזן הראשון של הילדים ש"פשוט" יישנים, זה הזמן להחליט ולומר (גם לו וגם לנו): "בלילה יישנים", ליצור סדר יום קבוע ושגרה מותאמת לגיל, להתחיל לעבוד בעקביות, בהדרגה ובהתמדה על ההרגלים החדשים- בלי לוותר, ובעיקר ותמיד תמיכה הדדית ושיתוף פעולה בין ההורים גם בהחלטות וגם בהתמודדות ! שיהיו לכולנו לילות שלווים ורגועים !
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו