התאמת צבע למבנה פנים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

התאמת צבע למבנה פנים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 11.03.2007
שרון ורדי כותבת על איפור מעבר לצבע, כיסוי ואופנה. האיפור הוא אשליה של אור וצל, בעזרת אשליה זו נוכל לתקן, להצר ולאזן את מבנה הפנים. מדריך מקוצר...


התאמת צבע למבנה פנים


מאת : שרון ורדי

באדיבות: אורלי שי- המרכז לסטיילינג


 

איפור מעבר לצבע, כיסוי ואופנה, הוא אשליה של אור וצל, בעזרת אשליה זו נוכל לתקן, להצר ולאזן את מבנה הפנים ולכן שמחה להעניק לכם את המדריך המקוצר לכך, תיהנו!


 

לפני הכל, חשוב לדעת-

 

צללית בהירהצבע כהה - (הכוונה כהה יותר מהעור) משקיע, מצר ומקטין. לדוגמא- סומק הוא כהה יותר מגוון העור (אלא אם כן הוא בעל גווןהברקה) ולכן הנחת סומק מתחת לעצם הלחי תצר את הלחי/הפנים.

 

צבע בהיר- צללית בהירה על עצם הגבה, תבליט את העצם,ותגביה את העין.השאיפה של כולנו היא לאיזון מושלם בפנים, המטרה לנסות לתת לפנים מראה "אובלי" אליפסי, דמוי ביצה. במבנה כזה הפרופורציות הן שוות  ובכך השגנו את אחת ממטרות האיפור האיזון והתיקון (אחר כך יבוא שלב הצביעה).

 

אבל ,לא כולנו "זכינו" במבנה פנים אובלי, אבל אל דאגה, הנה טיפים לתיקון כל סוגי מבנה הפנים, אז  לעבודה:

 

עגול

מבנה פנים עגול (לא קשור למשקל) הוא כזה שאם ניצור רדיוס דמיוני בפנים, האורך יהיה שווה מכל הכיוונים. פנים עגולות בדרך כלל יוצרות מראה רך ,תמים, מזמין ולא מאיים  דוגמא- נינט, לסוג פנים כזה דרוש חיטוב והצרה.

 

רצוי לקחת גוון סומק/מייק אפ כהה מגוון העור, ולהצליל /להצר באזורים הבאים :

 

מתחת לעצם הלחי בכיוון  זוויתי

באזור הלסתות

באזור המצח

 

מומלץ לא לאפר לחיים לפי אופנת העיגולים הורדרדים כי אז נרחיב ונעגל את הפנים. לעבוד יותר עם קווים וגבולות: איי ליינר, עפרון שחור בעין, גבה זוויתית, שפתיים תחומות, איפור מטושטש נראה "רחב" יותר. על מנת להצר את מראה הפנים כדאי לעבוד עם גוונים "מאט" שיצרו ולא יבריקו את הפנים.

 

מרובע

מבנה מרובע הוא ממשפחת מבני הפנים הרחבים. מייחד את המבנה הזה הוא ההקבלה הסימטרית יחסית בין הלסתות לרכות והמראה הנוצר הוא מבנה חזק אסרטיבי,"גברי", דוגמא- אילנה דיין, שלי גפני. במבנה זה המטרה להצר ולרכך מעט את המראה "הקשה": של הפנים. לכן נשתמש בגוונים כהים, מאט, אבל בטכניקת העבודה נעבוד בטשטושים, קווים רכים.מומלץ להשתמש במייק אפ/ סומק בגוון כהה יותר מגוון הפנים נשתמש עם מברשת או ספוגית להצללה\הצרה בצידי הלסתות והרכות מצח ולחיים רכות .

 

משולש

ממשפחת המבנה הארוך. מבנה פנים משולש הוא כשמו כן הוא, רחב במצח וצר באזור הסנטר הרצון שלנו הוא לצמצם ולאזן את האזור הרחב ולטשטש את האזור  המחודד- סנטר. מומלץ להשתמש  במייק אפ/ סומק בגוון כהה יותר מגוון הפנים עם מברשת או ספוגית להצללה\הצרה באזור המצח +בקצה הסנטר. כדאי לעבוד עם גוונים כהים יוצר באזורי עיניים ולא בהירים שירחיבו את האזור העליון של הפנים. על מנת לטשטש את המראה מחודד יש לפזר מעט סומק לכיוון האף אבל לא זוויתי מידי. שפתון בהיר או מבריק יעניק תחושה של רוחב לחלק התחתון של הפנים.

 

ארוך

מבנה זה פשוט צר וארוך כשהטרה היא לתת תחושת רוחב ולא להאריך יותר, כאן נעבוד בעיקר בקווי רוחב. כלומר הנחת סומק מאוזן לאוזן, גבה ישרה ופחות גבוהה, לחיים עגלגלות, שפתיים רכות ולא מחודדות. גוונים בהירים ואפילו מבריקים יראו נפלא כי ירחיבו ויפתחו את הפנים.יש להימנע  מזוויות חדות,"שפיצים" אלא כן לאמץ את המראה הרך, המטושטש. 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו