תכשיטים לחורף חם ונשי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תכשיטים לחורף חם ונשי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.12.2007
בעולם של שפע, תחלופה, ומחירים זולים, אפשר להחליף תכשיטים כמו גרביים. התכשיט הפך לאביזר זמין זול ובר החלפה לעיתים קרובות. אם פעם היית צריכה להתחתן או ללדת כדי להצדיק קניית תכשיט, היום את קונה תכשיטים בלי למצמץ, ולכל מערכת לבוש יש את סט התכשיטים שלה

תכשיטים לחורף חם ונשי


מאת: אורלי שי- המרכז לסטיילינג



אוי תכשיטים... אני עוד מהדור שהם ריגשו אותנו והוצגו כערובה להצלחה כלכלית. ביטחנו אותם והצגנו אותם לראווה בכל אירוע, ובימי חול נדבקנו לתכשיט אחד שהתאים לכל מערכת לבוש... או שלא. היום אנחנו צריכות להשפריץ סטייל כמו כוכבות טלוויזיה שצמודות לסטייליסטית ומשאילות הכול לצילומים.

בעולם של שפע, תחלופה, ומחירים זולים, אפשר להחליף תכשיטים כמו גרביים, ואפילו רשתות האופנה הכירו בחשיבות התכשיטים ויש שבחרו לשלב תכשיטי אופנה במחירים שווים לכל נפש בין הקולקציות.  התכשיט הפך לאביזר זמין זול ובר החלפה לעיתים קרובות. אם פעם היית צריכה להתחתן או ללדת כדי להצדיק קניית תכשיט, היום את קונה תכשיטים בלי למצמץ, ולכל מערכת לבוש יש את סט התכשיטים שלה.

 

הנה כמה טיפים לבחירת תכשיטים אופנתיים, גם מתכלים וגם כאלה שיישארו עוד מעט יותר בקופסת התכשיטים.

 

אחד מהמאפיינים הבולטים יותר בעיצוב תכשיטים העונה הוא גודל. תכשיטים גדולים וארוכים, כשהחומרים השולטים הם כסף מושחר, זהב ורוד, פלסטיק ובעיקר אבני חן ענקיות וצבעוניות. כאשר ברוב המקרים האבנים הענקיות הללו הן חיקוי למשהו יוקרתי כשהשיק מגיע מהשילוב והעיצוב. בכלל יהלומים זה פסה, נו טוב... אולי רק לאירועים נוצצים במיוחד.

השנה הגודל מאוד קובע: תכשיטים בעלי נוכחות בגודל ובאורך עושים עבודה מצוינת גם כאשר הם ענודים בבודדים (שרשרת ענק או צמיד מסיבי).

את יכולה כל יום להחליף את המראה והסטייל על פי מצב הרוח שלך ולקפץ בין חמשת הטרנדים המובילים לחורף 2007/8: גותי אפל, ילדות רעות, שופע וזוהר, נשי מאופק ותכשיטי כוונה.

 

גותי אפל- כוח נשי


הקבוצה הגותית מאופיינת בעיקר בשילוב של אבנים כהות, בעיקר שחורות או סגולות יחד עם מתכת בצבע כסף מושחר או חלודה מושחרת. תכשיטים גדולים ובולטים שמצורפים למערכות לבוש חד גוניות מקפיצים ומשדרים נוכחות נשית חזקה ולא מתפשרת. את יכולה להראות קודרת וקולית עם מונומנט ענק על האצבע בזמן לגימת הבירה שלך בפאב אפלולי, או לרשרש בקצב מטאלי בכל פסיעה במגפיים המאובזרות בתכשיט. את המראה את יכולה ליצור מחרוזי פלסטיק שחורים, אבני גראפית גולמיות וגלגלות מתכת עד טבעות משולבות אבני חן יוקרתיות בגוון כהה עד שחור.

 

ילדות רעות- מתובלות בסקס ובנשיות


בכל אישה נשארת ילדה קטנה, שרוצה בסתר חיבוק ונשיקה ובגלוי שיכירו בה כנשית וסקסית. טרנד של תכשיטים המעוצבים מצורות גיאומטריות עד לדמויות ילדותיות כמו בטי בופ בשילוב הומור וקינקיות סקסית, יעזרו לך לעצב סטייל מיוחד וליהנות מכל העולמות. שרשראות, סיכות, תליונים טבעות ומה לא, מפלסטיק צבעוני, שקוף בשילוב חרוזים או אבנים מבריקות. תצרפי אותן למערכות לבוש הכוללות ג"ינס, טי שירט בהדפס מגניב, עם או בלי עקבים בתסרוקת סתורה ושובבה. כל זה יעזור לך באותו בוקר להראות קולית, מגניבה עם הומור של ילדה רעה ואופנתית, בלי לדלג על הפן הנשי והסקסי שבך. את  אישה המתרפקת על ילדותיות בצבעוניות, במתיקות, אבל המסר הוא מעט יותר שובב.

 

קלאסי מאופק- רמיזות של נשיות


זה הטרנד שיהפוך אותך נשית, רכה ועדינה בלי לאבד מהסקסיות הטבעית שלך ואפילו להוסיף לה מעט. המראה המחויט הכובש את עולם האופנה ומציע מראה לבוש מוקפד וקלאסי, בהשראת דיוות משנות השישים כמו ג"קי אונסיס ומרלין מונרו, כשהתכשיטים מעטרים בעדינות גזרות המדגישות מותניים נשיות, ירכיים בשרניות וחזה נשי מעוגל ומוקפד. מחרוזות פנינים, אבני חן במראה נקי ומוקפד, עגילי פנינה קלאסיים מעוגלים או בצורת טיפה, ועגיל יהלום נקי ועדין. השימוש בצבעים, דוגמאות ואבנים הוא מוגבל ביותר מה שיוצר מראה נקי, קלאסי, מדויק מאופק יוקרתי ואפילו מעט סנובי.

 

 


שופע  וזוהר- הרבה, גדול ונוטף סקס


מעיין של אבני חן נוצצות משולבות זהב בגדלים אסטרונומיים ממש. אל תחששי ואל תתבלבלי. צרפי שרשראות חוליות גדולות ואבני חן צבעוניות וגדולות אף הן בזהב חם (ורוד) לתכשיטים הבולטים על הגוף. את אלה ענדי על פריטי לבוש נשיים מדגישי חמוקיים כשרשראות שהתליון נגמר בחריץ בין חזה לחזה. הכול הולך, העיקר שיראו אותך נוצצת למרחוק. הכול הרבה יותר גדול ארוך וכבד שנע עם הגוף הנשי שלך כשאת מטופפת על עקבים בסקיני צמוד ועליונית מנומרת כהלכה. נשמע פרחי? כשזה מקובל ואופנתי ועם מעט טעם טוב את מקסימום תיראי "בוזילישז" שופעת מיניות ונשיות.


 

תכשיטי כוונה- קרוב לאמונה ולמקורות


אם עד עכשיו דאגת לנשיות מתפרצת, מאופקת, נוטפת או שובבה, זו הקבוצה היחידה שהתכשיט לא מוביל אותך באופן ישיר למחוזות הללו. הוא קישוט עם רוחניות, מסורת ובעיקר הרבה ברכה. כמה זה עובד? תלוי בכמה את מאמינה!

ביקוריה האחרונים של מדונה, מעניקים עוד חיזוק לאופנה של מסר וכוונה. כוח האותיות העבריות מקבל ביטוי אצל מעצבים ואפילו ברשתות האופנה כמו "מגנוליה" משיקים קולקציית תכשיטי כוונה, מסר קבלי ומסרים כלליים יותר כמו: "בידידות" ו"חופשי". הנה כמה פרשנויות: פוי – להפטר מכעס, מחי- הצלחה בעסקים, שאה- זיווג קוסמי, ההה- בטחון עצמי, אלד- הגנה מעין הרע, מהש- ריפוי ועוד. וזה לא נגמר בזה, צמידים עם חוט אדום בשילוב חוליות כסף, ndbukhvוצמידים עם אבנים כחולות בצורת עין, נגד עין הרע. שרשראות מעודנות עם מסרים של " ידידות", "חופש" ועוד. זה באופנה, לא מזיק ועוד יכול לעזור לנו להגשים חלומות... אז בעצם למה לא?!


 למי זה מתאים?

עם כל הכבוד לגודלם האופנתי של התכשיטים, השתדלי קודם כל להתאימם למבנה חלקי גופך. אם יש לך אצבעות "נקניקיות", רחבות וקצרות, טבעת גדולה ורחבת חישוק תהיה אופנתית אבל תקצר לך את מראה היד והאצבע באופן לא מחמיא. שרשרת פנינים גדולות והדוקות לצוואר קצר ורחב תראה רע במקרה הטוב. בחרי דווקא בשרשרת ארוכה שתיצור מראה צוואר מוארך. אופנה אופנה, אבל בחרי קודם כל להראות טוב.

 

לסיכום

בואי נתחיל מזה שריבוי שרשראות בנות חוליות דקות זו על זו כבר יצא מהאופנה די די די... שלא תתבלבלי. גם בקופסת התכשיטים שלי שוכנים תכשיטי יוקרה. ישנם כאלה שלא עלו לי יותר מ 20 שקלים וזה במקרה הטוב, והם אופנתיים יותר ובני תמותה מהירה, כשאת התכשיטים היקרים יותר אני בוחרת בגזרות, חומר וגוונים מעט יותר קלאסיים.

 

בני את קופסת התכשיטים שלך משילוב של תכשיטים חד פעמיים עד מתכלים עם מעוצבים ויוקרתיים על פי התקציב שלך. וזכרי, בעיקר בגלל גודלם של התכשיטים השתדלי להוסיף רק שרשרת או רק צמיד. אין צורך במערכת שלמה, זה פשוט יותר מידי.




 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו