היעדים המושלמים לטיולי אמא ובת - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

היעדים המושלמים לטיולי אמא ובת

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 18.11.2019

אם בימי השגרה בין העבודה לבית הספר לחוגים ולסידורים, אתן לא ממש מוצאות זמן איכות טיול משותף בחו"ל זו אחת הדרכים הנהדרות שיש לייצר זיכרונות משותפים, חוויות שאין לאף אחד אחר וזמן שהוא רק שלכן. 



היעדים המושלמים לטיולי אמא ובת
יש משהו בכימיה המיוחדת בין אם לבת, שאין באף אינטראקציה משפחתית אחרת. יש לכן את הבדיחות שלכן, את ההבנה המיוחדת שלכן, את השיחות הכי מיוחדות שאפשר ולמרות הוויכוחים הקטנים של היום יום – אתן באמת החברות הכי טובות. 
יש אינספור יעדים בעולם המתאימים לחגיגה המשפחתית האינטימית הזו, אך בחרנו עבורכן שלוש ערים מדהימות, אירופאיות וקסומות המומלצות ביותר לטיול של אם ובת. הנה הן לפניכן:
 

1. ונציה

ונציה היא כמו גלויה נפלאה, אי אפשר להפסיק להביט בה, נוצרים אותה לנצח בלב והיא יפה ומיוחדת כמו שרק עיר תעלות אירופאית ועתיקה יכולה להיות. טיסות לוונציה מוצעות בכל ימות השנה ואורכות שלוש וחצי שעות בלבד, בסופן תמצאו את עצמכן בלב הקסם האיטלקי. שיטוט בין סמטאותיה, שייט בין תעלותיה וביקור בשכיות החמדה התרבותיות שלה ייקח אתכן למסע בתוך אגדה. אין נוף מושלם מזה לטיול של אם ובת. יש בעיר אסתטיקה מדהימה, מבנים ארכיטקטוניים מרגשים ומיוחדים במינם, מסכות צבעוניות המתעוררות לחיים בפסלי רחוב מדהימים וגיבורי תרבות מקומיים שלילדים קל מאוד להתחבר אליהם, החל - ממרקו פולו מגלה הארצות, דרך המדען גלילאו גלילי ועד לגדולי המלחינים אנטוניו ויואלדי. אם אתן חובבות  אדריכלות, תרבות והיסטוריה – זהו אחד המקומות המופלאים שתוכלו לבלות בו יחד.
אסור לפספס
  • שייט בתעלות – הגרנד קאנל היא תעלת המים המרכזית של העיר. היא חוצה את העיר לשני חלקים ולאורכה פזורים בתים עתיקים עם חזיתות מיוחדת במינן. שייט בתעלה, זו הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר ולהתמכר ליופייה המשגע. תוכלו לבחור בשייט עם קווי ה"וופורטו" (ה"אוטובוסים" המקומיים) או לשדרג את החוויה ולשוט בגונדולה, כשגונדולייר מקומי משיט אתכם בין הנופים היפים.
  • מגדל השעון בכיכר סן מרקו – בלב כיכר סן מרקו היפה וההומה עומד מגדל עתיק ויפה במיוחד ובראשו ניצב שעון. המנגנון המפעיל את השעון גם כיום הוא אותו מנגנון מקורי שהפעיל אותו כשנבנה בשנת 1496. ניתן לסייר בתוך המגדל ומומלץ מאוד!
  • מוזיאון פגי גוגנהיים – אם אתן מתעניינות באומנות מודרנית, זהו אחד המקומות המיוחדים להיחשף אליו. במוזיאון פגי גוגנהיים שהייתה אשת חברה וונציאנית ופטרונית של יצירות אומנות, תמצאו אוסף  נפלא של ציורים ופסלים המשתייכים למאה ה-20. הזדמנות נהדרת להיחשף ליצירותיהם של גדולי האומנים כמו: מארק שגאגל, קנדינסקי, מגריט, פיקאסו ודאלי. 
 

2. לונדון

בירת אנגליה היא אחד המקומות המדהימים בעולם לטיול אם ובת. אינספור מותגי קניות ברחוב אוקספורד הענק ממתינים רק לכן, תרבות מיוחדת במינה, מוזיאונים מובילים, הצגות ועוד אטרקציות רבות.
בעיר הענקית והתוססת לא יהיה לכן רגע דל. הוסיפו לכך את העובדה שהאנגלים הם אנשים נחמדים במיוחד ותקבלו יעד מעולה וטיול מוצלח במיוחד. הנה שלוש אטרקציות שאתן חייבות לעצמכן:
אסור לפספס
  • לונדון EYE – גלגל ענק עצום בגובהו הנחשב לאחת מהאטרקציות המובילות בעיר. הוא מתנשא לגובה של 135 מטרים ומשקיף על לונדון היפה. הבילוי בו אורך כחצי שעה, במהלכו תזכו לתצפית מרשימה במיוחד על העיר מתוך תאים נוחים וממוזגים. 
  • חילופי המשמרות בארמון בקינגהאם – הטקס הממלכתי המדהים הזה מתרחש כבר מאתיים שנים מדי יום. במהלך הטקס מתחלפים חיילי משמר המלכה, כשהמעבר ביניהם מתרחש לקול הלמות תופים קצבית ונגינה נהדרת של תזמורת משמר המלכה.
  • הצגה בקובנט גרדן – מלבד היותו מעוז קניות וטיולים נהדר, פועלים בו כמה מהתיאטראות המובילים של לונדון. ממש כמו ברודווי האמריקאי, מדי ערב מוצגים כאן מחזות זמר מדהימים שאסור להחמיץ. 
 

3. פריז

טיול בעיר האורות זו לא חוויה השמורה רק לזוגות בחופשה רומנטית, יש בה משהו מיוחד מאוד דווקא בטיול משפחתי-אינטימי כמו טיול אם ובת. העיר האירופאית העצומה אוצרת בתוכה שפע של אטרקציות נפלאות לבילוי בלתי נשכח. יש בה קולינריה מובילה ואסתטית להפליא, מוזיאונים מדהימים, מבנים ארכיטקטוניים שקשה להוריד מהם את העיניים ומגוון אטרקציות המתאימות לילדים ולמבוגרים כאחד. 
אסור לפספס
  • טיפוס למגדל אייפל – הסמל האייקוני של פריז נראה נפלא מלמטה, אך תצפית ממרומי המבנה יפגיש אתכם עם נוף מיוחד לא פחות. תוכלו לבחור בין טיפוס לקומתו השלישית של המגדל וליהנות מנופיה היפים של רחובות פריז או להעפיל (בתשלום ובמעלית) אל קומת התצפית העליונה של האייפל ממנה נשקפת פריז כולה. 
  • מוזיאון הלובר – מומלץ להזמין כרטיסים למוזיאון הלובר מראש ולבחור מראש את האזורים בהם אתן מבקשות להתמקד, שכן מדובר במוזיאון ענק של ארבע קומות ושמונה קטגוריות תצוגה שונות, החל - מעתיקות יווניות, דרך עתיקות מצריות ועד להדפסים ואיורים כמו גם אוסף מכובד של אומנות צרפתית ובראשה המונה ליזה המפורסמת. מקום נפלא לחובבות האומנות ויש גם סיורים מודרכים.
  • יורודיסני – בירת הילדים הבלתי מעורערת ממנה גם מבוגרים יכולים ליהנות ללא ספק. בפארק העצום יש שפע של מתקנים המותאמים לגילאים שונים, כך שיהיו מתקנים שתוכלו ליהנות מהן יחד. בין הדמויות המוכרות של דיסני, תהלוכה של גיבורי הסרטים המצוירים, זיקוקים בשעות הערב ובילוי בין ארבעת חלקי הפארק העצום – צפויה לכם חוויה משעשעת ומחברת עד מאוד. 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו