ריסים מושלמים בהינד עפעף - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

ריסים מושלמים בהינד עפעף

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 29.12.2020

נהוג לומר שהעיניים הן החלונות של הנשמה, שהן אומרות עלינו הרבה ושהן האיבר החשוב והבולט ביותר בפנים. אמרו וצדקו. אין זה משנה אם העיניים כחולות, ירוקות או חומות, מה שחשוב הוא המסגרת שלהן התחומה בריסים כהים וצפופים. הריסים עוטפים את העיניים ונותנים לפנים מראה רך ועדין. 



ריסים מושלמים בהינד עפעף
בשנים האחרונות העיסוק באיפור הריסים הפך משמעותי יותר, וישנם מוצרים שונים וכלי עזר כדי לייצר ריסים בולטים. המראה הנשי והסקסי תמיד התאפיין בריסים ארוכים, עבים ובולטים. ומה שלא נתן לנו הטבע, ניתן להשיג בעזרת המסקרה הנכונה ושימוש נכון בתכשיר. הנה כמה טיפים לקבלת ריסים מושלמים: 
 
  • הכלל הראשון והעיקרי - לדעת שמסקרה היא המוצר החשוב ביותר בתיק האיפור שלכן. גם אם אתן לא חובבת איפור, ולא נוהגות למרוח מייק אפ או סומק באופן קבוע, מסקרה יכולה להיות המוצר היחיד שבו תשתמשו ומיד יראה הבדל גדול. המסקרה גורמת להדגשת הריסים ובכך למראה עיניים גדול יותר, פתוח ומורם. 
  • הכלל השני - ישנם סוגים שונים של מסקרה לריסים, ולא פעם אפשר ללכת לאיבוד בשלל המברשות והשמות של המוצרים: מסקרה מאריכה, מסקרה מעבה, מסקרה למראה דרמטי, מסקרה מעגלת ריסים ועוד. איך תדעו במה לבחור, ומה הכי נכון עבורכן כדי להשיג את הריסים שתמיד חלמתן עליהם? הדבר החשוב ביותר בשימוש במסקרה הוא שתהיה אחיזה נוחה של המברשת, כך ניתן יהיה להגיע לכל השערות לאורך העין בלי ללכלך את האזור. לשם כך כדאי לבחור במברשת בעלת ידית ארוכה ודקה שהאחיזה שלה נוחה לך, ואת זה צריך לעשות תוך ניסוי ושימוש בעת הקנייה.
    אם אתן רוצות מראה עדין וטבעי, כדאי לבחור במסקרה עם מרקם דליל יותר, ואם אתן רוצות מראה מעובה ובולט, כדאי להשתמש במסקרה בעלת מרקם סמיך יותר. כמו כן, מומלץ להשתמש במברשת שאינה בעלת שיער צפוף כדי למנוע גושים וליצור הפרדה בין הריסים. מברשת דקה תוכל להגיע גם אל ריסים הקטנים הקרובים למרכז הפנים ולהאריך אותם. 
  • הכלל השלישי - כדי לקבל אפקט של ריסים ארוכים, חשוב למרוח את המסקרה על הריסים מבסיס השערות ומעלה. אם אתן רוצות מראה בולט ומודגש יותר, ניתן למרוח מסקרה גם על הריסים התחתונים. 
  • הכלל הרביעי - חשוב מאוד למרוח את המסקרה על ריסים יבשים, שכן רטיבות הריסים תפריע למסקרה להתייבש, והתוצאה תהיה כתמים ולכלוך סביב העין. אחרי מריחת הריסים, כדאי להמתין מעט לייבוש הריסים לפני שממשיכים במלאכת האיפור. אם אתן רוצות מראה דרמטי וצפוף יותר של הריסים, ניתן למרוח שכבה נוספת של מסקרה אחרי ייבוש השכבה הראשונה. 
  • הכלל החמישי והאחרון - כשמוציאים את המברשת מהמכל, מומלץ להסיר עודפים מקצה המברשת כדי למנוע חומר רב מדי שייתפס בריסים ויגרום להידבקות הריסים ולגושים. כדאי להימנע משפשוף המברשת פנימה והחוצה ועדיף לערבב את המסקרה בתוך המכל תוך כדי סיבוב כדי למנוע ייבוש מהיר של החומר. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו