איך יודעים שמטפלים בה? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך יודעים שמטפלים בה?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 27.11.2010

האם היא באמת מקבלת את האוכל אותו היא צריכה? האם הכמות מספיקה? האם היא ישנה מספיק? האם מכסים אותה בשמיכה טובה? האם מדברים אליה בנימוס? האם ניגשים אליה מייד שהיא בוכה? האם האם האם.....



איך יודעים שמטפלים בה?

לפני שבוע ביקשה ממני חברה המלצה למטפלת עבור הקונדסון שלה. אמרתי לה שאני נגד מטפלות ולכן אין לי המלצה על אחת כזו. כששאלה אותי מדוע אני נגד, התשובה לא איחרה לבוא. "אני מפחדת שהיא תתעלל בנסיכה שלי" . "ובגן, אין סכנה כזו?" שאלה החברה..

 

עכשיו, ברור שבגן יש סכנה כזו, כמו בכל מקום, אך מטפלת שנמצאת כל היום עם הקטנה בבית, סגורה בין 4 קירות, אף אחד לא רואה, לא שומע (למעט מי שמתקין מצלמות) יכולה לעשות ככל העולה על רוחה. וגם אם ישנן מצלמות בבית, ואני אתפוס אותה מתעללת לי בנסיכה, אז כבר יהיה מאוחר מידי, כי היא כבר עשתה את זה.. ואולי היא עשתה את זה בעוד מקומות שהעדשה לא הגיעה אליהם... אני לא סומכת על מטפלות, טובות ככל שיהיו, ולא אשאיר את הנסיכה שלי דקה עם מטפלת לבד.

 

לכן החלטתי שעבור הנסיכה שלי אמצא ארמון כיאה לנסיכות כמוה. רשמתי אותה למשפחתון נחמד של אישה מבוגרת בת 70 ולמדתי לאהוב את הצעצועים הישנים והמרופטים שלה משנות ה 80. אפילו לריח הנפטלין התרגלתי, ושכנעתי את עצמי שבניגוד לגן חדש ומשופץ, כאן שומרים על החיבור לטבע, לפשטות. החיבור לטבע ולפשטות נגמר מאוד מהר לאחר שיומיום אספתי את הנסיכה מסריחה כ"כ עד אשר לא יכולתי להתקרב ולנשק אותה. לאחר כמה הצצות יומיומיות אחר הנעשה בגן והשקט המקפיא ששמעתי החלטתי שזה לא המקום בשבילה. מייד תרתי אחר משפחתון אחר ומצאתי מקום קטן, שקט, פסטורלי והתאהבתי בגננת מייד. המשפחתון נקי, מסודר, שירי ילדים מתנגנים ברקע.. אידיליה. ועדיין, איך אפשר לדעת? לנסיכה שלי יש נטייה לחייך לכולם, לא להתרגש מכלום. לא ניתן לראות עליה אם משהו לא בסדר או לא מוצא חן בעיניה. אז איך יודעים? אחרי הצצות, התנחלויות בגן, איחורים והקדמות פשוט לא מצאתי כלום. הכול היה מושלם.. ועדיין, מלווה אותי תחושה כל הזמן שבטח יש משהו למרות שהתחושה הנגדית מאוד שלווה ורגועה. אני מוצאת את עצמי מתקשרת שלוש פעמים ביום לגן לבדוק שהכול בסדר, מנסה לשמוע את הקטנטנה ברקע, לשמוע האם הגננת מגמגמת בתשובות שלה, מגיעה שעה לפני הזמן לאיסוף..מה לא... ופשוט כלום!

 

אולי אני סתם מחפשת, סתם מחטטת, אך זו אני- אימא חרדתית. אני רוצה לדעת האם היא באמת מקבלת את האוכל אותו היא צריכה? האם הכמות מספיקה? האם היא ישנה מספיק? האם מכסים אותה בשמיכה טובה? האם מדברים אליה בנימוס? האם ניגשים אליה מייד שהיא בוכה? האם האם האם.....

 

איך אפשר לדעת?

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו