השפן הקטן - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

השפן הקטן

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.12.2010

השבוע עשיתי את הלא יאומן ורכשתי לה שרשרת ענברים. לאימא רציונאלית שכמותי, כל הניסים והנפלאות הלא מוכחים מדעית לא עוברים את סף הדלת, שלא לדבר את סף האינטרקום בכניסה לבית.. הזמנתי לנסיכה שרשרת ענברים (ואתם לא יודעים כמה התלבטתי איזו צורה כדאי ואילו צבעים הכי מתאימים לה לבגדים..)



השפן הקטן


כשהנסיכה סיימה את שלושת חודשי הטירונות הראשונים שלה (כלומר אימא שלה), נשמתי לרווחה. חשבתי כי אין דבר נורא יותר מהחודשים הראשונים, שבהם אין לי מושג קלוש מה הילדה רוצה, למה היא מתעוררת כל שלוש שעות, למה אני נראית כמו סמרטוט, ובעיקר- למה אין לי חיים!

 

כשסוף סוף צלחתי את התקופה הכה קשה הזו, נשמות טובות לא נתנו לי לנוח על זרי הדפנה וכבר הכינו אותי לרע מכל- שיניים. וכשהגיעה תקופת השיניים, שמחתי להשוויץ בפני אותן נשמות שהשיניים של הנסיכה צמחו ללא ציוץ. שתי שיניים תחתונות קטנטנות ועקומות צמחו לנסיכה, בלי כאבים, בלי משחות, בלי כלום. איזה כיף לי, חשבתי, זכיתי בנסיכה שלא מתרגשת מכלום ועושה לאימא ואבא שלה חיים קלים. אוהו כמה טעיתי. ממרומי גיל 10 חודשים, הנסיכה מגדלת לה שתי שיני שפן ותחושת הדז'ה וו לימי הטירונות חזרו. הנסיכה לא מפסיקה לבכות, לקטר, לא אוכלת, לא ישנה. בעיקר לא. וכך גם ההורים העייפים שלה. עד שהתרגלנו לשנת לילה שלם (הנסיכה הולכת לישון ב7 וחצי וקמה ב7 בבוקר. היא מעירה אותנו, לא אנחנו אותה...) הנסיכה ממאנת להירדם במיטתה, רוצה רק על הידיים, ושוב חוזר הניגון: קפיצות, שירים, סיפורים, מפינה אחת של החדר לפינה השנייה. ניסיון להוריד אותה מהידיים מורה על תחילתו של הטקס מחדש..שירים, סיפורים, קפיצות.. מה לא. כמויות הטיג'ל שנכנסות לה לפה, בקבוקי האקמול שנגמרים כל יומיים, כל אלה הן ככוסות רוח למת. הנסיכה לא מוכנה לרדת מהידיים של אימא, על לילה שלם אין בכלל מה לדבר והצרחות, אותן צרחות שחשבתי ששמורות רק לאותן נשמות טובות, הפכו מנת חלקינו בחודש האחרון.. העצבים והכעסים חזרו למחוזותינו, החצי ואני מתאפקים לא להעיף אחד מאיתנו מהבית.. ואני עוד העזתי לחשוב על הריון נוסף... ממש...

 

השבוע עשיתי את הלא יאומן ורכשתי לה שרשרת ענברים. לאימא רציונאלית שכמותי, כל הניסים והנפלאות הלא מוכחים מדעית לא עוברים את סף הדלת, שלא לדבר את סף האינטרקום בכניסה לבית.. הזמנתי לנסיכה שרשרת ענברים (ואתם לא יודעים כמה התלבטתי איזו צורה כדאי ואילו צבעים הכי מתאימים לה לבגדים..) והגעתי למסקנה שאני מוכנה לנסות הכל, ה-כ-ל רק שהנסיכה לא תסבול ועל אחת כמה וכמה ההורים שלה שעל סף חלוקת רכוש...

 

זה יעבוד? מקווה... תחזיקו לי אצבעות....




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו