יום נישואים- שאני אתכנן??? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

יום נישואים- שאני אתכנן???

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.10.2010

לאחר שהזכרתי לו (כן, הזכרתי לו) שיש לנו יום נישואים בסוף השבוע וראיתי שכבר החרדות עולות וצפות החלטתי לקחת על עצמי את הפרויקט ולגאול אותו מן המשימה שכישלונה ידוע מראש.



יום נישואים- שאני אתכנן???

בסוף השבוע החצי ואני חוגגים יום נישואים שני.

בכל פעם שמתקרב אירוע כלשהו, אני מפילה את המשימה הנוראית עליו להחליט כיצד חוגגים. הוא מצידו נכנס ללחץ מאחר והוא יודע כי על הפרויקט יקבל בלתי מספיק.

 

לאחר שהזכרתי לו (כן, הזכרתי לו) שיש לנו יום נישואים בסוף השבוע וראיתי שכבר החרדות עולות וצפות החלטתי לקחת על עצמי את הפרויקט ולגאול אותו מן המשימה שכישלונה ידוע מראש.

 

התחלתי לברור את האופציות: ארוחה במסעדה כבר מזמן אינה מחווה רומנטית עבורנו, שכן מדובר בפעולה על בסיס יומיומי כמעט אשר אינה מצריכה מאתנו מאמץ, זמן או לכלוך. סופשבוע רומנטי ממש לא עומד על הפרק כי עם כל האהבה של הסבים לנסיכה, התענוג בלהאכיל את הנסיכה בלילה שמורה להורים שלה בלבד. יציאה לבר ושתייה עד אבדן שליטה כבר מזמן אינה בלקסיקון שלנו.. מישהו צריך לקבל את פני היפיפייה המתעוררת בשש וחצי בבוקר...

 

בסופו של דבר מצאתי לנו בילוי שלכל הדעות הוא מהנה עבור זוג שאוהב לאכול, לבשל, מוכן תמיד לאתגרים חדשים ולא מבלה מספיק יחד לבד... סדנת בישול זוגית.

 

לאחר סקירה מאומצת של סוגי הסדנאות בחרתי לנו סדנה ליום שישי בבוקר, בדיוק בשעות בהן הנסיכה בגן, כך שלא צריך להטריד אף אחד, חוץ מהגננת שנתקעת עם הקטנה עוד שעה...

 

שמחה ומרוגשת סיפרתי לחצי כי מצאתי לנו חגיגה מיוחדת ליום הנישואים והוא מצידו הגיב בהתלהבות. "מתי זה?" הוא שאל. "בשישי בבוקר" . "אני לא יכול בשישי בבוקר, יש לי לימודים". "ואתה לא יכול להפסיד לימודים לכבוד יום הנישואים שלנו?" "לא מימון.." "אז אתה מעדיף 4 שעות מימון על 4 שעות בישול?" "אז נעביר ליום אחר" אמר. "אבל זה יום הנישואים שלנו, לא יום אחר".

 

המסקנה המתבקשת היא, שפרויקטים מסוג זה הם נחלתם הבלעדית של החצי שלנו, שכן, הם ממש לא מתרגשים מ"ימים" למיניהם בעוד עבורנו מדובר במינימום יום חתונה נוסף. וגם כאשר אנו מנסות להקל עליהם ולקחת על עצמנו את הארגון כדי לזכות ביום מושקע באמת ולשביעות רצוננו המלאה, אנו נכשלות בכך בגללם, כמובן. לכן, אני קוראת לכל הבנות לפתוח לחצי שלהן יומנים, לסמן ימים חשובים, לרשום אותם בתזכורות שבוע לפני ולהכין רשימה של רעיונות. אחרת תמצאו את עצמכן חוגגות יום נישואים בסביח של עובד. 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו