מחלה ושמה סופר פארם - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מחלה ושמה סופר פארם

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 29.07.2010

כשאת עומדת מול מוצר שמבטיח לך להיראות 10 שנים צעירה יותר, נעמדת לפנייך מראה דמיונית שמוצאת פגמים שבכלל לא קיימים. וכשאת מגיעה הביתה מנסה את מוצר "הפלא" ומשוכנעת שהוא אכן עושה את העבודה! הוא באמת עושה את העבודה. עושה את העבודה שלך במשרד קשה פי כמה כי את צריכה לעבוד שעות נוספות על מנת לממנו.



מחלה ושמה סופר פארם

הסופר פארם הוא ה ace של הנשים.

גברים יכולים להיכנס לחנויות עשה זאת בעצמך ולבלות שעות בחקירת בורג. בזמן שהם מתענגים על מקדחה בעלת ארבעה ראשים- אלחוטית- בגודל כף יד אנחנו מתהלכות לנו בין המעברים ומחפשות את עצמינו. וזה יכול לקחת שעות...

כשאישה נכנסת לסופר פארם, היא עורכת ספירת מלאי בכל מדף ומדף. אנחנו יכולות לבלות שם חצי יום ולא לשים לב שהקניון נסגר. אנחנו עוברות בלטה בלטה, מסתכלות, משוות, קוראות, עושות דוקטורט על כל מוצר ואז מחזירות אותו למקום. כשמופיע פרסום על גבי המדף שהמוצר במבצע אנחנו ממש חייבות לקחת אותו כי זו באמת הזדמנות חד פעמית ומחר המבצע נגמר! (ועוד יומיים הוא שוב במבצע). לפעמים קורה שהצוות המסור למדפים של הסופר פארם שוכח לגרד את שאריות מדבקת המבצע הכתומה משבוע שעבר, ואת מוצאת את עצמך רוטנת מולו, איך פספסתי הזדמנות לרכוש אותו בהנחה של 90 אגורות. איך?? וזה ממש לא משנה שאת באמת זקוקה למוצר הזה כרגע, אך אין סיכוי בעולם שתשלמי עליו מחיר מלא. או אז את מוצאת את עצמך ניגשת לסופר פארם רחוב ליד כדי לקנות את המוצר הנחשק במחיר מבצע (איך דפקתי את המערכת!!).

סופר פארם הוא מעוז הנשיות. רק לעיתים רחוקות תיראו שם גבר מנוזל עומד בתור לבית מרקחת או בעל אובד בין מדפי תחליפי החלב. כל הסיסמאות המתנוססות על גבי המוצרים פשוט גורמות לך לאבד צלם אנוש. זה לא משנה אם את רזה, חטובה, יפה, נקייה מצלוליטיס או קמטים, המדפים הארורים האלו יגרמו לך לרכוש מלאי שנתי של מוצרים שממש לא מתאימים לך. כשאת עומדת מול מוצר שמבטיח לך להיראות 10 שנים צעירה יותר, נעמדת לפנייך מראה דמיונית שמוצאת פגמים שבכלל לא קיימים. וכשאת מגיעה הביתה את נרגשת כולך לנסות את מוצר "הפלא" ומשוכנעת שהוא אכן עושה את העבודה! הוא באמת עושה את העבודה. עושה את העבודה שלך במשרד קשה פי כמה כי את צריכה לעבוד שעות נוספות על מנת לממן אותו.

בפעם הבאה שאתן הולכות לקניון, שימו לב איפה ישנה התגודדות גברית מיואשת ומיובשת. ממש קבוצת תמיכה של נפגעי נשות הסופר פארם. הם עומדים להם שם, נרדמים בעמידה, ואז נוסעים הבייתה, אוכלים,רואים כדורגל, מוצאים את הכלב וחוזרים לעמדה שלהם. בסוף השמירה הנשים יוצאות מחויכות, עמוסות בשקיות והם לא מעיזים לצייץ. כי הם לא יבינו. הם לא יבינו את הכמיהה הזו לסופר פארם.

 

רוצה לשמוע על מבצעים???

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו