סבא וסבתא - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

סבא וסבתא

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 06.11.2010

אנחנו סבא וסבתא שלה וגידלנו ילדים ואנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים". עכשיו, לכי תילחמי בזה. כלומר, אין ספק שלהוריי יש ניסיון של 30 שנה עלי אבל בכל זאת, מי נתן להם את האחריות הזו לגדל לי את הבת?



סבא וסבתא

לפני שהנסיכה נולדה החלטתי כי אינני רוצה עזרה מאף אחד בגידולה. "תשאירו אותי לבד!" דאגתי לומר להוריי ולאימא של החצי. לא צריכה עזרה, לא רוצה שיגידו לי מה לעשות.. אני אסתדר...

כמובן שכשהנסיכה נולדה היוצרות התהפכו ושמחתי לכל עזרה שהיא, רק שיגיעו.. אם הייתי צריכה להתמודד עם ההורמונים, נסיכה מייבבת וגודש כואב בציצי לבד, אולי כבר מזמן הייתי מזדכה על הנסיכה בביה"ח וחוזרת לחיי הקודמים.

גם כיום, ממרומי גילה של הנסיכה (השבוע 9 חודשים) הסבתות נענות ברצון לכל קריאה לעזרה. אך עם כל ההיענות למצוקתי, ישנו כמובן מחיר כבד שאני משלמת. חוות הדעת ה"רפואית" שלהם. מאז שהייתי בת טיפש עשרה שמחליפה את צבע שיערה על פי מצב הרוח התעקשתי כי אני את ילדיי לא אחנך כמו שההורים שלי חינכו אותי. אני אהיה אימא אחרת. שלא יובן לא נכון, ההורים שלי גידלו אותי לתפארת מדינת ישראל אך כבת מתבגרת מרדנית עם מצבי רוח משתנים משעה לשעה חרטתי על דגלי כי אני אהיה הורה אחר.

וכעת, בגיל 31, עדיין עם מצבי רוח משתנים וצבע שיער משתנה חדשות לבקרים ישנה באמתחתי נסיכונת בלונדינית ועדינה ש"סובלת" מהאשמות מסבא וסבתא שלה שאימא שלה לא יודעת לגדל אותה. היא מזניחה אותה, לדידם, לא רואה שהנסיכה חיוורת, עייפה, חולה, מצוננת, משתעלת, לא מתהפכת, לא זוחלת והרשימה עוד ארוכה. וכאשר אני מנסה לבטל אותם באמרה הכה חזקה "אני אימא שלה ואני אחליט" הם מבטלים אותי באמרה חזקה לא פחות משלהם- "אנחנו סבא וסבתא שלה וגידלנו ילדים ואנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים". עכשיו, לכי תילחמי בזה. כלומר, אין ספק שלהוריי יש ניסיון של 30 שנה עלי אבל בכל זאת, מי נתן להם את האחריות הזו לגדל לי את הבת?

אז התייעצתי, וקראתי והגעתי למסקנה שהכול בסדר ולא צריך לדאוג. רק שהם לא הפסיקו לנדנד ולנדנד ולנדנד... אז הלכנו לשלושה רופאים לקבל חוות דעת ואת התשובות כ"כ רציתי לשמור לעצמי ולא לשתף אותם רק בכדי לא לשמוע- "בפעם הבאה תקשיבי לנו, אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים.."

הנסיכה סובלת מאנמיה.

 היא חלשה, היא עייפה, היא מתפתחת לאט. לאט מידי. היא אוכלת 120 מ"ל מטרנה במקום 240 כפי שמתאים לגיל שלה. היא לא מרוכזת, והיא כבר לא ממש מחייכת כמו פעם.

אז הנה, הם קיבלו את שלהם, הם צדקו, וכדאי להקשיב להם. נראה לכם שבזה זה נגמר? ממש לא, עכשיו הם רוצים טיפול צמוד של מטפלת בבית לא משנה המחיר אשר יהיה. משפחתון לא עושה עבורה מספיק, לטענתם, הנכדה שלהם צריכה אחות סיעודית.

פיליפינית עם אישור עבודה מוזמנת לשלוח קורות חיים




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו