פינוקט-איכות ושירות לוקים בחסר - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

פינוקט-איכות ושירות לוקים בחסר

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 13.11.2010

מה רבה הייתה אכזבתי לאחר כיבוס הבגדים. אוברולאחד התכווץ בשלוש מידות ובאוברול השני התיקתקים נפרמו וצבעו דהה. כאשר פניתי לשירותהלקוחות נאמר לי כי מעולם לא נתקלו בבעיות שהצגתי וביקשו שאחזיר את הבגדים לבדיקה. ..



מאת: אור קריבוס ליאון
פינוקט-איכות ושירות לוקים בחסר

יש לי נטייה לא ללמוד מטעויות.

גם אני, כמו כל אימא צעירה ונלהבת גדשתי את שידת הבגדים של הנסיכה בפריטים נחוצים יותר ופחות. כמו כולן, חיפשתי אחר מבצעים ובאחד מסיבוביי היומיים כאשר הנסיכה עוד הייתה בחיתוליה j, מצאתי את החנות "פינוקט" בקניון הסמוך לביתי. שלט "50% הנחה" ענק התנוסס על חלון הראווה וכמובן שלא יכולתי לעצור את עצמי. ואכן, הפריטים בחנות זולים במיוחד ואף נעימים למראה. רכשתי לנסיכה שני אוברולים במחיר מצחיק של 34 ₪. מה רבה הייתה אכזבתי לאחר כיבוס הבגדים. אוברול אחד התכווץ בשלוש מידות ובאוברול השני התיקתקים נפרמו וצבעו דהה. כאשר פניתי לשירות הלקוחות נאמר לי כי מעולם לא נתקלו בבעיות שהצגתי וביקשו שאחזיר את הבגדים לבדיקה. החזרתי. כמה זמן חיכיתי לתשובה? חודש וחצי. התקשרתי כמה וכמה פעמים ונעניתי כי הבגדים בבדיקה. שאלתי מדוע אינני יכולה לקבל בגדים חלופיים או את כספי חזרה כיאה לשירות לקוחות תקין, נאמר לי כי מנהל החברה לא בארץ והוא צריך לאשר את זה. מנהל החברה צריך לאשר? זה לא תפקידו של שרות הלקוחות? מה מעניין את המנהל אם החזרתי בגד?

לאחר חודש וחצי שבהם לא נעניתי חזרתי לחנות, ודרשתי לשוחח עם המנהל. "הוא בחו"ל" נאמר לי. מפתיע... דיברתי שוב עם שירות הלקוחות ונאלצתי "לשכנע" את הנציגה שתאפשר לי לקחת פריט אחר. גם המוכרות בחנות היו מודעות לבעיה של ההתכווצויות אך כנראה שיש בינהן לבין הנהלת החברה קצר בתקשורת כי הם לא מיידעים אותם על כך. בסופו של דבר ניתנה לי האפשרות להחליף רק אחד מן האוברולים, ההוא שהתיקתקים נפרמו. על התכווצות הם אינם לוקחים אחריות... לקחתי אוברול כתום וחמוד. מיותר לציין שגם התיקתקים שלו נפרמו ואף צבעו דהה. ויתרתי על התענוג להתקשר שוב לחברה.

וכמו שהזכרתי בראש הטור, מטעויות לא לומדים ושוב התפתיתי להיכנס לחנות "פינוקט" לפני מספר שבועות. רכשתי חולצה ושני זוגות מכנסיים במחיר של 50 ₪. ושוב אותו סיפור.. על מידת המכנסיים רשום 12- 18 , לאחר כביסה ראשונה (עדינה) המכנסיים הפכו ל3-6. החולצה קיבלה צורה מוזרה ונמתחה.

לסיכום, אין מה לעשות, בלונדינית תישאר בלונדינית ותעשה את אותה טעות שוב ושוב. אך חברת "פינוקט" צריכה באופן דחוף לשפר את איכות בגדיה ואת מערך קשרי הלקוחות שלה.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו