טיפולי פוסט קורונה – איך השפיעה הקורונה על עולם הטיפולים האסתטיים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפולי פוסט קורונה – איך השפיעה הקורונה על עולם הטיפולים האסתטיים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.08.2021

18 החודשים האחרונים הם תקופה שלעולם לא נשכח. משבר הקורונה, חוסר הוודאות והתחלואה שמסביבנו הפכו לא רק את חיי היום יום שלנו לשונים מאוד – הם השפיעו גם על המראה שלנו ועל מה שאנחנו מציגים ומציגות כלפי חוץ.



בחסות לאומי


טיפולי פוסט קורונה – איך השפיעה הקורונה על עולם הטיפולים האסתטיים
 אז איך המשבר הזה, שהשפיע כל כך על כולנו, השפיע על הענף שעוסק יותר מכל במראה שלנו? עולם הטיפולים האסתטיים גם הוא השתנה, אבל בניגוד להרבה מגזרים אחרים בשוק – הוא דווקא פורח.
 

הקורונה גרמה לפנים שלנו להיות מוסתרות, אבל גם מודגשות

מאז ומעולם היינו מוכנות להשקיע המון במראה שלנו. רפואה אסתטית היא התחום שמתעסק בדיוק בזה – ברצון שלנו לתקן ולשנות חלקים במראה שלנו שמפריעים לנו ושאנחנו רוצות לשנות. בין אם מדובר בפנינו, בחזה שלנו או בכל חלק אחר בגוף – הרפואה הפלסטית כנראה יודעת לתת לנו מענה, ונשים רבות (ולא רק הן) מוכנות להשקיע בכך לא מעט. 
אין כאן ביקורת חלילה, נהפוך הוא  – המראה שלנו הוא חלק בלתי נפרד מאיכות החיים שלנו, ולא מן הנמנע להשקיע הרבה מאוד זמן ומשאבים, ואפילו לקחת הלוואות* בתנאים אטרקטיביים, בשביל להשיג את המטרה הזאת. עם זאת, בתקופת הקורונה הנושא הפך לקשה יותר מאי פעם בעבר. לאורך שעות ארוכות מהיום, הפנים שלנו מוסתרות במסכה לחה ומחניקה, ואנחנו לא חשופות לאור השמש כפי שהיינו רגילות בעבר. אם מוסיפים לזה את המתח והחרדה שהתקופה הזו הביאה איתה, ניתן להבין מדוע המראה שלנו הפך לאתגר גדול מאי פעם בעבר – וזה גם יכול להסביר את הפריחה של הרפואה האסתטית בתקופה זו.
 

אילו טיפולים נהיו שכיחים יותר בימים שאחרי הקורונה?

קליניקות הרפואה האסתטית כולן מדווחות על עלייה משמעותית בביקוש לכלל הטיפולים בתקופת היציאה ממגפת הקורונה. הטיפול שקיבל את הזינוק המשמעותי ביותר הוא ניתוחי העפעפיים. עם מסיכה על הפנים, העפעפיים שלנו הופכים לחלק משמעותי יותר מאי פעם בעבר בחזות החיצונית, וניתוחי עפעפיים מעניקים מראה צעיר ורענן גם עם מסיכה.
 
כמו כן, ניכרת עלייה בדרישה לניתוחי אוזניים, אף ושאיבות שומן מהלחיים. עוד טיפול שנמצא כבר שנים ארוכות בשכיחות גדלה והולכת הוא הזרקות בוטוקוס, בדגש על העלמת קמטים במצח. המהירות והעלות הנמוכה של הטיפולים האלה, כמו גם החשיבות של העלמת קמטים בתקופת המסכות, מהווים קטליזטור נוסף לכך. 
הטיפולים שספגו פגיעה מסוימת בתקופה זו, אם כי לא בהכרח ולא בכל המקומות, הם טיפולים של החלק התחתון של הפנים, כמו ניתוחי שפתיים. עם זאת, לא בטוח שזה מצב מוצדק – שכן אולי דווקא עכשיו המסכה יכולה להסתיר את התפרים ולהאיץ את ההחלמה מהניתוח.
 

ואיך כל זה משפיע על עלויות הטיפולים?

עלויות הטיפולים לא השתנו באופן משמעותי בתקופה זו. הטיפולים הזולים יותר כמו הזרקות בוטוקס, נשארו יחסית זולים וזמינים. הדרישה הגבוהה עבורם גם מולידה יותר ויותר קליניקות, והתחרות הזאת מורידה את המחירים בתחום. עם זאת, העלויות של ניתוחים מקיפים ומשמעותיים כמו ניתוחי אף גם היא לא השתנתה, גם כאשר ישנה עלייה של הדרישה לניתוח זה בקרב בני ובנות נוער. הכוכב העולה של התקופה, ניתוחי עפעפיים, הם עדיין ניתוחים שמתבצעים במחיר יחסית ממוצע ולא גבוה מדי, גם בתקופה זו בה הדרישה להם גדולה מאי פעם.
בתקופה שבה כל כך הרבה חוסר ודאות אפף אותנו, רבים מאיתנו בחרו להשקיע דווקא באיך שאנחנו נראים, ובפנים שלנו באופן מיוחד. וכך, דווקא בימי היציאה ממשבר הקורונה, עולם הטיפולים האסתטיים חווה זינוק משמעותי – והאפשרויות היום רבות מאי פעם בעבר.
כתבה זו אינה מהווה הצעה או התחייבות למתן הלוואה. אישור כל הלוואה, סכומה ותנאיה נתונים לשיקול דעתו הבלעדי של הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו