אמהות (ח)טובות - טרנד ה "Mommy makeover" - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אמהות (ח)טובות - טרנד ה "Mommy makeover"

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 10.05.2010

נשים המבקשות לשוב לגזרה החטובה ש"היתה שם" לפני תקופת ההריונות וההנקה, יכולות כיום לעשות זאת באמצעות ניתוחים המשלבים מתיחת בטן, שאיבת שומן והרמת חזה.  מה שהפך לטרנד ה"mommy makeover" בארצות הברית, הופך למאסט גם אצלנו – מסיימים ללדת, מאפשרים לגוף לשוב לעצמו וחוזרים לגזרה נשית ואטרקטיבית.



מאת: ד"ר טלי פרידמן, מומחית לכירורגיה פלסטית ועיצוב הגוף, רשת מרפאות כללית אסתטיקה, ומנהלת המרפאה לניתוחים לעיצוב הגוף במרכז  הרפואי  אסף הרופא


אמהות (ח)טובות - טרנד ה "Mommy makeover"

נשים המסיימות את פרק הלידות בחייהן מוצאות עצמן לא אחת מביטות במראה בחוסר שביעות רצון אל מה שמשתקף מולן. הבטן רפויה, החזה מרוקן ונפול, ה"טליה" נעלמה ובמקומה מונח לו צמיג לא מחמיא. מוכר? בוודאי מוכר! החדשות הפחות טובות הן שחלק ניכר מהנשים יסבלו מהמצב. החדשות המצוינות הן – שיש מה לעשות וניתן לשוב לגזרה הישנה והטובה.

נכון שכל תהליך ההריון הוא חיובי ומבורך ואנו מקבלות באהבה את התוצאות שלו שניכרות על הגוף אצל רובנו. אבל, יש מה לעשות.

בארצות הברית זה כבר מזמן הפך לטרנד. אמהות צעירות שסיימו את פרק הלידות בחייהן ממהרות לאמץ את ה – "mommy makeover"  ועוברות ניתוחים לעיצוב הגוף על מנת לחזור לגזרה אטרקטיבית. מדובר בתעשייה שלמה הכוללת ניתוחים פלסטיים לעיצוב הגוף וטיפולים משלימים. הניתוחים כוללים בדרך כלל ניתוחי חזה, מתיחות בטן ושאיבת שומן, הכל כמובן, בהתאם לגופה ורצונותיה של כל אשה.

פעמים רבות, מדובר בשילוב של ניתוחים. ניתוח משולב של חזה ובטן משנה את כל חזות הגוף, הרבה מעבר לכל אזור בנפרד", כיום כבר ברור מחקרית כי אין סיכון בשילוב בין שני ניתוחים.

כל מטופלת והחלום שלה

נושא החזרה למשקל ולצורת הגוף הקודמת, מעסיק נשים רבות,כאשר המשקל יורד, נשאר לרוב עור רפוי בשיפולי הבטן, דופן הבטן חלשה יותר ונוטה לבלוט והשדיים מאבדים ממלאותם ויופיים. פעילות גופנית סדירה ודיאטה מאוזנת על מנת לשמור על משקל תקין בהריון – הם שני גורמים הכרחיים בדרך אל הבריאות הטובה והמראה הנכון, אולם אלה לא תמיד פותרים את בעיית המראה האסתטי אותו ניתן לשפר באמצעות התערבות כירורגית.

מהו ניתוח למתיחת בטן?

ניתוח למתיחת בטן משלב בין עיצוב דופן הבטן באמצעות הסרת עודפי העור, הידוק וחיזוק השרירים שאיבדו מהאלסטיות שלהם, לבין שאיבת עודפי השומן באזור. בדרך זו מפסלים למעשה את האזור ומחזירים לו את הקימורים הנכונים והנשיים.

כאשר עודפי העור אינם גדולים, ניתן להסירם דרך חתך קטן יחסית בשפולי הבטן ובד בבד להסיר את עודפי השומן עם צלקות קטנות ונסתרות. פעולה זו קרויה "מיני-מתיחת בטן", ולעיתים מסתיימת בחתך הדומה לזה של ניתוח קיסרי. ההחלטה אם לקיים ניתוח מתיחה או מיני-מתיחה, תלוי בנתוניה של כל אישה ובשיקוליו של הרופא.

 

מומלץ להתחיל בשיפור המראה לאחר שסיימת את בניית התא המשפחתי – כדי לשמור על תוצאות מיטביות. תהליכי התכווצות הרחם ו'חזרתו של הגוף לעצמו', עשויים לארוך מספר חודשים ולעיתים אף סביב שנה. מומלץ אם כן להמתין בסבלנות עד לסיומה של תקופה זו ולהשקיע בפעילות גופנית ותזונה בריאה. יש לזכור גם כי תקופה זו מורכבת מבחינה נפשית ופיזית וכוללת טיפול אינטנסיבי בתינוק החדש. לכן, גם נפשית, יש הגיון בהמתנה של מספר חודשים על מנת להגיע להחלטה לעבור את עיצוב הגוף ממקום בשל ונכון.

כיצד משפרים גם את מראה החזה?

השדיים גדלים משמעותית בתהליך ההיריון ונותרים פעילים במהלך תקופת ההנקה. בדומה לבטן - בתקופה זו מומלץ לא לעסוק באסתטיקה של השדיים, ליהנות מההנקה ורק כחצי שנה לאחר תום ההנקה, להתרשם מצורת השד הסופית ולהחליט אם את מעוניינת לעצב מחדש את מראהו.

קיים מגוון רחב של פתרונות ניתוחיים לשדיים שהשתנו לאחר לידות והנקות: הרמת החזה, הקטנת חזה, הגדלה באמצעות שתל או שילוב בין הרמה והקטנה/הגדלה.

ההגדלה נעשית בדרך כלל באמצעות הכנסת שתלי סיליקון לחזה, כאשר כיום רווחת גם האפשרות להשתמש ברקמות עצמיות לשיפור המראה. אצל נשים בעלות כפל עור עודף בבטן עליונה ושדיים ריקים, אפשר למתוח את הבטן עם חתך עליון בלבד שיוסתר תחת השדיים ואת הרקמה העודפת לא 'מבזבזים', אלא מגדילים באמצעותה את השדיים. כך מקבלים בטן עליונה מתוחה ושדיים מעוצבים בשיטה המכונה 'רקמה סמוכה'.

כך או כך, הדבר תלוי בכל מטופלת, שאיפותיה ונתוני הגוף שלה. בהתאם לנתונים אלה, המנתח מחליט באשר לאופי הניתוח שיומלץ  - לעיתים רק ניתוח הגדלה באמצעות שתל, במקרה אחר יומלץ ניתוח הרמה ולעיתים יומלץ להגדיל נפח השד עם שתל כדי להחזיר לשד את המראה המלא והיפה.

עצבי לעצמך גם את הירכיים

אחת מהבעיות השכיחות אצל נשים בגילאי הביניים הינה צלוליט המצטבר בעכוז ובירכיים הצידיות ויוצר את מראה 'קליפות התפוז' הלא מחמיא. במקרה שבו מקור הבעיה הינו רפיון של העור, ניתן לבצע ניתוח למתיחת ירכיים צידיות ולמתוח את עור הירך כלפי מעלה. באופן דומה ניתן לעצב את העכוז.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו