באליאז' – זה הראש עכשיו - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

באליאז' – זה הראש עכשיו

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 13.06.2020

החורף כבר הרחק מאחורינו ואם גם אצלך הוא הותיר אחריו שרידי צבע שיער עמום ודהוי שזקוק בדחיפות לריענון - זה בדיוק הזמן הנכון לשינוי.



באליאז' – זה הראש עכשיו
 
הבשורות הטובות הן שהקיץ הישראלי בפתח והוא מאופיין בהרבה צבעים בהירים ועליזים ומגמות חוזרות ומתחדשות בתחום השיער. אם בא לך להתחדש ולגוון את צבע השיער, זה הזמן להצטרף לטרנד הבאליאז' – טכניקת צבע המלווה אותנו כבר תקופה, בה נבנה הגוון מכהה לבהיר, באופן הדרגתי.
 

מגמות בצבעי שיער

המגמות בצבעי השיער משתנות בקצב מסחרר, אבל היי, גם אנחנו! בשנה האחרונה חזינו ביותר מ-100( !) מגמות חדשות החל מבלונד (בתצורות שונות), אומברה, באליאז' ועוד ועוד.
אם פעם רכשנו צבע לשיער רק כדי לצבוע שורש סורר שבצבץ, הרי שהיום השורה התחתונה היא היכולת לגיוון ורצון ליצור שינוי. אנחנו מבהירות, מוסיפות צבע, עומק או שינוי לא מתוך הכרח, אלא כי השיער שלנו מבטא אותנו ואת החופש לבחור מי נרצה להיות היום, יותר מהכול הוא אמצעי לגרום לנו לבטא את היופי והייחודיות שיש בכל אחת ואחת מאתנו.
 

מהי שיטת הבאליאז'?

חושבת על שינוי וגיוון? חשבי על באליאז'. אם שאלת את עצמך מה מקור המילה באליאז', נשמח לספר לך כי מקורה בצרפת (Balayage) ומשמעה "צביעה" או לחליפין "טאטוא". 
הבאליאז' החל אומנם בצרפת, אך הפך להצלחה בינלאומית אצל מעצבי שיער מכל העולם והיתרון הגדול הוא שתוכלי להתנסות בשיטה גם בבית בכוחות עצמך. מדובר בטכניקת גוונים חופשית, ללא שימוש בנייר כסף או כובע, אשר מטרתה ליצור גוונים בנראות טבעית ומראה בהיר, רך ועדין. המראה המושג הוא לוק מודרני ונקי, אשר מתכתב עם טרנדים מובילים בעולם האופנה.
 

מהם יתרונות הבאליאז'?

הולכת לעשות גוונים ומתייאשת מהתהליך? לא מעוניינת להוציא הון במספרה אבל משתוקקת לשנות לעצמך את הראש? אז זו בהחלט הבשורה עבורך. כאמור, בניגוד לשיטת הגוונים העושה שימוש בנייר כסף, שיטת המריחה של הבאליאז' נעשית בצורה חופשית, ללא נייר כסף או כובע פסים. בשיטה זו מורחים את הצבע על אזורים שונים בשיער באופן שאינו אחיד, רק באמצעות הידיים.
כמובן שצריך לתכנן את המריחה, לפזר את הצבע במיקומים המתאימים ולעשות זאת באופן עדין בהתחלה, אבל זה בהחלט אפשרי לביצוע לבד או בעזרת חברה טובה או מישהו מהמשפחה. 
 
בבאליאז' אפשרויות הגיוון והיצירה רבות ואין גבול לדמיון: אם בא לך ליצור מראה טבעי ואחיד תוכלי לעשות זאת באמצעות שילוב של גוונים שונים.  אם קמת בראש יצירתי, תוכלי ליצור שילובי גוונים ממשפחות צבע שונות וגם נועזות כמו: ורוד, סגול, אפור, כחול וירוק.
 
אם את אוהבת ייחוד ומקוריות, זה בדיוק הסגנון עבורך מכיוון שאין באליאז' אחד שדומה למשנהו - הגוונים נראים אחרת אצל כל אחת ואחת. 

 

סוד הקסם של הבאליאז'

הבאליאז' הוא טרנד עולמי אשר הגיע היישר מהשטיח האדום וממשיך לזכות להצלחה בגלל מגוון סיבות של נוחות ואסתטיות. היופי בו הוא היכולת שלו להתאים לכל כך הרבה נשים במגוון סגנונות: הוא מתאים לגוונים בהירים, אך בהחלט נראה נהדר גם בגוונים כהים יותר של חום וגווני זהב. 
כיום אנחנו רואים יותר ויותר נשים שזונחות את מראה האומברה ועוברות למראה טבעי, נקי וזוהר של באליאז'. גווני הבאליאז' יוצרים מראה דומה לגווני השמש בקיץ, דורשים פחות תחזוקה מגוונים וצבע רגיל לשיער ומתמזגים בשיער באופן טבעי והרמוני. 
 
ללא ערימות של ניירות כסף, בקלות ובטבעיות, הבאליאז' כובש את ליבן ושיערן של נשים בארץ ובעולם, מספק תוצאות מרהיבות מקרוב ומרחוק ואינו דורש כמעט מאמץ או תחזוקה.
 
כל שנדרש הוא לרכוש חומרי צבע שיער מובחרים שישמרו על בריאות שיערך ולא יפגעו בו כחוט השערה (זה בסיסי ועל כך אין לוותר), להצטייד בכלי העבודה הנכונים, ולעבוד בצורה מבוקרת ועדינה. עדיף להתחיל בקטן עם צבע שהוא בשתי דרגות בהיר יותר מצבע הרקע של השיער, להתנסות בכמה מריחות באליאז' ראשוניות ולבחון את התוצאה. אם היא משביעת רצון – את מוזמנת להתפרע על כל הראש, וליהנות מחלופה נהדרת וקלה לשיטת הגוונים המסורתית. 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו