הטיפולים שעוצרים את הזמן - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הטיפולים שעוצרים את הזמן

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 08.11.2021

העובדה שעדיין לא הצליחו להמציא מכונת זמן (אולי כזאת כמו שבסרט "בחזרה לעתיד"), לא אומרת שאי אפשר לעצור את הזמן. וכשאומרים "לעצור את הזמן" זה ברור לכולם שהשעון ימשיך לתקתק והימים ימשיכו לעבור, אבל הודות למגוון רחב של טיפולים וטכנולוגיות מתקדמות, הזמן יכול להשפיע עלינו (לפחות בהיבט הוויזואלי) בצורה פחותה. 



הטיפולים שעוצרים את הזמן
אז אספנו עבורכם כמה מאותם טיפולי אנטי אייג'ינג החדשניים והמתקדמים אשר בכוחם למנוע מהזמן לתת בנו את אותותיו:
 

מזותרפיה

בטיפול מזותרפיה מוחדרים למעשה חומרים פעילים שונים כמו חומצות, מינרלים וויטמינים אל שכבת העור האמצעית (אפדירמיס). ההחדרה של החומרים מתבצעת באמצעות הזרקות (המבוצעות על ידי מחטים דקיקות) -  בצורה כזאת, מתאפשר למעשה להביא את החומרים היישר אל השכבה ואל האזורים הרצויים בעור. באמצעות טיפולי מזותרפיה ניתן להעניק לעור גמישות ולחות ולהחזיר לו את החיוניות והרעננות אשר אפיינה אותו בשנים מוקדמות יותר – ולכן, מדובר בסוג של "כוכב עולה" בעולם טיפולי ההצערה. 
 

אלפא ביתא

בין שכבות העור ישנו דבק בין תאי, אשר ברבות השנים הופך להיות דחוס יותר וכחלק מכך, הוא עלול לחסום מחומרים פעילים לחדור אל תוך תאי העור. 
טיפול אלפא ביתא נועד למעשה להמיס את אותו הדבק, ליצור קילוף בעור ועל ידי כך למעשה, לשפר את יכולות הספיגה של העור. 
החומרים בהם נעשה שימוש לצורך פעולת ההמסה, מגיעים בתוך קרם או בתוך ג'ל – כאשר, המריחה של החומרים אמורה להתבצע על ידי קוסמטיקאית מקצועית, אשר משאירה את הקרם כ-10 דקות על הפנים ולאחר מכן מסירה אותו. 
 

תלסותרפיה

תלסותרפיה מהווה כעוד אחת מטיפולי אנטי אייג'ינג, שיטה זו מתבססת על התכונות המרפא הטבעיות אשר קיימות באופן טבעי באצות ובמי ים.
כחלק מכך, במהלך הטיפול נעשה שימוש בחומרים אשר מגיעים מהים ובין היתר: מסכות פילינג ממי ים, אמפולות שמכילות שמן דגים ומסכת עיניים מאצות. 
 

ליפטינג 

טיפול ליפטינג מתבסס על גלים חשמליים ומשלב החדרה של לחות לעור עם חיזוק של שרירי הפנים. פעולת המיצוק מתבצעת באמצעות שימוש ב-2 ידיות עם כדורי מתכת אשר גורמות לכיווץ של שרירי הפנים ועל ידי כך למעשה, לחזק אותם. בטיפול זה משיגים תועלות כמו: הגברת זרימת הדם בתאים וניקוי של מערכת הלימפה מפסולת. בשלב השני של הטיפול עושים שימוש בתדר חשמלי נמוך על מנת להעביר חומרי לחות משכבת העור העליונה לזו האמצעית. 
 

פילינג יהלומים

בטיפול פילינג יהלומים עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אשר מטרתה לחדש את התאים המתים בעור הפנים. הפילינג מאפשר לנקות את העור בצורה יסודית ובצורה כזאת, לאפשר החדרה של חומרים טיפוליים לשכבה האמצעית בצורה האפקטיבית. הטיפול כולל בין היתר: עיסוי לימפטי כמו גם התזה של חמצן טהור לעור. 
 
אלו הם רק חלק קטן מעוד שורה ארוכה של טיפולי אנטי אייג'ינג המתבססים על טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות. כך שכל מי שמעוניין בטיפולים כאלו, ההמלצה שיכיר תחילה את כל האפשרויות (שבכל תקופת זמן הולכות וגדלות) וכמובן, יבחר בתבונה את איש או אשת המקצוע אשר יבצעו את הטיפול. מעבר לכך, לפני שבוחרים את הטיפול המתאים כדאי גם לעלות מספר שאלות ובין היתר: מה העלות של כל טיפול? אחרי כמה טיפולים אפשר להתחיל ולראות את התוצאות? האם יש תופעות לוואי כאלו או אחרות? האם יש צורך בזמן החלמה או שניתן לחזור באופן מידי לשגרה? התשובות לכל השאלות הללו, יסייעו לקבל בסופו של דבר את ההחלטה הטובה ביותר לגבי הטיפול המתאים.  



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו