חדש: סידן הידרוקסי אפטיט ( רדיאס ) לטיפול בהזדקנות העור - ד"ר אירנה שנדשטיין - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חדש: סידן הידרוקסי אפטיט ( רדיאס ) לטיפול בהזדקנות העור - ד"ר אירנה שנדשטיין

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.09.2020
ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית, מציגה את המוצר החדשני שאתן (וגם אתם) חייבים להכיר. ויש גם בשורה חיובית לעתיד עור הפנים שלכם
מילוי קמטים ונפחים מתקדם על בסיס סידן


חדש: סידן הידרוקסי אפטיט ( רדיאס ) לטיפול בהזדקנות העור - ד"ר אירנה שנדשטיין
נדמה שתחום זה מתקדם כל העת, ומציג חידושים מסעירים, אבל כעת מדובר בבשורה של ממש. ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית, מספרת כי לאחרונה הציג עולם הרפואה האסתטית התקדמות נוספת בתחום ההזרקות והטיפול בהזדקנות עתידית של העור: סידן הידרוקסי אפטיט. 
"מדובר במוצר חדשני שנועד למילוי קמטים בהזרקה, לצד החומצה ההיאלרונית. הסידן ההידרוקסי אפטיט הוא החומר שמשדרג את איכות ההזרקות והופך את ההזרקה ליעילה יותר", מסבירה ד"ר שנדשטיין. "נוסף על כך, הסידן ההידרוקסי אפטיט מגיע למקומות שקודם לכן היה קשה יותר להגעה, בהם הקמטוטים הקטנים".
 
בחודש האחרון עברתי בעצמי שני סוגי טיפולים אצל ד"ר שנדשטיין. ומאוד התרשמתי הן מהמקצועיות והידע הרפואי המקיף של הד"ר ובעיקר מהקידמה בטיפולים ומהתוצאות שלהם. אז שווה לכן ולכם להמשיך לקרוא עד הסוף ולהכיר סוגי טיפולים נוספים שאולי לא נחשפתם אליהם.
ד"ר שנדשטיין רופאה מקסימה מומחית לנוירולוגיה (פגשתי הרבה רופאים בתחום האסתטיקה בעבר שהגיעו מתחום רפואת שיניים וכד...ובהחלט חסרים ידע רב בתחום האסתטיקה) היא נעימה, עדינה, וניכר שחשוב לה ביותר ליצור את השינוי המיוחל בפנים של הלקוחה. מחד להתאים את הטיפול המיטבי לסוג העור וסוג ההזדקנות ומאידך לשפר את המראה הכללי. ממש נעים להיות במחיצתה ולשוחח איתה. היא מסבירה הכל בפרוט ובסבלנות.
ד"ר שנדשטיין פדנטית ביותר מה שניכר במהלך הטיפול וכן בהוראות שמקבלים המטופלים על ההתנהלות לאחר הטיפול.
במקרה שלי שני הטיפולים שעברתי היו:
1. הזרקת בוטוקס באזור המצח וצידי העיניים
2. הזרקת סידן הידרוקסי אפטיט
התוצאות מושלמות. הקמטים במצח ובצידי העיניים נעלמו. הסידן ההידרוקסי החל לפסל לי את קו הלסת טשטש את השקעים באזור צידי הפה והכי חשוב מתח ומילא את הדרוש באזור הסנטר.
 

הזדקנות העור: קווים לדמותו

לפני שנגיע להסבר על הטיפול הייחודי, כדאי להקדים ולספר כי ישנם ארבעה סוגי הזדקנות של העור: 
1. נפילת עור, שבה נדרש רק טיפול ליפטינג (הרמה).
2. קמטוטים - העור נראה מקומט באופן המזכיר צורת אקורדיון.
3. איבוד נפח, שתוצאתו מראה "עצוב" – איבוד קו עצמות הלחיים ונפילה באזור הפה.
4. בצקות בפנים – "שקיות" מתחת לעיניים, פנים שהופכות לעגולות יותר ומראה נפוח.
ד"ר שנדשטיין מציינת כי סידן הידרוקסי אפטיט עושה הרבה יותר מאשר רק למלא קמטי פנים וקפלים, בדומה לאלו שמצויים בצדי הפה או האף. "החומר הייחודי מעודד יצירת קולגן טבעי באזור המטופל, על מנת ליצור נפח ומראה צעיר יותר, עם תוצאות שנמשכות זמן רב יותר מאשר חומרי מילוי אחרים. זאת, לצד חוזק רב וסמיכות גבוהה המאפשרים טיפול מיטיבי". 
 
בנוסף, הטיפול בסידן הידרוקסי אפטיט מתאים במידה רבה גם לאנשים המבקשים לטפל באזור הצוואר ובגב כף היד.
הסיבה: יכולתו של ההידרקוסי אפטיט לייצר קולוגן היא אידיאלית גם לשימוש במקומות מסוג זה, שבהם העור מקומט יותר.
 
 

גבר, אישה ומה שביניהם

כמובן, חשוב לזכור כי ישנו הבדל משמעותי בין טיפול בפנים של אישה לעומת טיפול בפנים של גבר. "עורו של הגבר עבה יותר, וחומצה היאלרונית נספגת מהר יותר בקרב גברים. וכך, השילוב האידיאלי הוא למעשה שילוב של חומצה היאלרונית והידרוקסי אפטיט, לאחר אבחון מדויק של רופא מומחה".
מדוע האבחון כה קריטי? "ככל שקיימים יותר חומרים וחידושים בשוק ההזרקות, משמעות הדבר היא כי הידע של הרופא הופך להיות קריטי בכל הקשור לאבחון נכון של סוג העור. לכן, חשוב להבין מהו סוג הזדקנות העור של האדם הספציפי בהווה, וחשוב לא פחות: גם בשלב מאוחר יותר בחייו.
 

שילוב כוחות – לתוצאות מיטביות

עוד מסבירה ד"ר שנדשטיין כי החיסרון של החומצה היאלרונית הוא שלעיתים היא יוצרת מראה נפוח. לכן, שילוב של היאלרונית והידרוקסי אפטיט, מאפשר תוצאה מושלמת ללא מראה נפוח. באופן זה, החומצה ההיאלרונית ממלאת את המקום, וההידרוקסי אפטיט - מותח אותו. עם הזמן, מתקבלת סימולציה של קולגן ואלסטין, ובכך נוצר אפקט של הרמה. 
מדוע חומר זה כה יעיל עבור גברים? "הסיבה היא כי מבנה הפנים שלהם אינו מתאים לניפוח. בנוסף, עורם עבה יותר, ובשל הטקסטורה המאפיינת אותו, החומצה ההיאלרונית נספגת מהר יותר – מה שמספק פתרון אידיאלי לפנים גבריות ומתוחות יותר. 
 
כדאי לדעת כי ד"ר אירנה שנדשטיין מעניקה יעוץ מקצועי ללא תשלום הכולל בניית תכנית טיפול אישית המותאמת לגיל, לגנטיקה, לסוג ולמרקם העור. כל זאת, בתיאום ציפיות מלא עם הלקוח/ה המבקש להחזיר את האור והחיות לעור הפנים. בין הטיפולים שמוצעים על ידה: מזותרפיה – לחיזוק ושמירת רקמת העור, מניעת קמטוטים על ידי החדרת ויטמינים כמו ויטמין סי מינרלים וקולגן אלסין, בפנים בצוואר, סקין בוסטר – להגברת לחות ומתיחה של העור באזור הפנים והצוואר, הזרקת בוטוקס - לטיפול בקמטים שבאזור העיניים המצח, ולהרמת גבות חומצה היאלורונית – החדרת נפח והשבת המראה הצעיר תוך הדגשת תווי הפנים, קו הלסת, עצמות הלחיים, קמטי ההבעה הסמוכים לפה, מזו חוטים –למתיחה של קו הלסת וטיפול בצוואר נפול ו/סנטר כפול (מתאים למצב התחלתי).
 
לפרטים נוספים:
ד"ר אירנה שנדשטיין M.D 03-528-1383.
מידע נוסף ותצלומי טיפולים: דף הפייסבוק "ד"ר אירנה שנדשטיין - רפואה אסתטית וטיפול בכאב".
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו